eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa całodobowej ochrony fizycznej budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie wraz z jego najbliższym otoczeniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa całodobowej ochrony fizycznej budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie wraz z jego najbliższym otoczeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350239017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kordylewskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@marr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.marr.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://marr.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


rozwój regionalny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa całodobowej ochrony fizycznej budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie wraz z jego najbliższym otoczeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f938a3f-1bde-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293192

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/18/23/DOF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegająca na całodobowej ochronie fizycznej budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie wraz z jego najbliższym otoczeniem tj. terenu nieruchomości oznaczonej jako działki nr 449/2 i 449/3, obr.5 jednostka ewidencyjna Kraków-Śródmieście, zwanego dalej obiektem położonym przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie oraz nadzoru nad osobami wchodzącymi na teren pomieszczeń będących w dyspozycji Sądu Rejonowego dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 oraz obsługa urządzenia do wykrywania metalu.
2. Na czas trwania umowy, Wykonawca zainstaluje w co najmniej 20 miejscach wskazanych przez Zamawiającego punkty kontrolne Systemu Kontroli Pracowników Ochrony oraz wyposaży pracowników w odpowiedni czytnik.
3. Dozór (służba portierska, ochrona) budynku przy ul. Kordylewskiego oraz otoczenia wykonywany jest całodobowo (24/dobę) we wszystkie dni tygodnia również przy wykorzystaniu należącego do Zamawiającego, wewnętrznego monitoringu wizyjnego oraz zewnętrznego monitoringu wizyjnego. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza zgodnie z Kodeksem Pracy 24 godzinny system pracy. Czas pracy pracownika Wykonawcy nie może trwać jednorazowo dłużej niż 24 godzin
4. Nadzór nad osobami wchodzącymi na teren pomieszczeń będących w dyspozycji Sądu Rejonowego dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 oraz obsługa urządzenia do wykrywania metalu wykonywana jest od poniedziałku do piątku, w tym, że w poniedziałek od godz.8.00 do 16.30 a od wtorku do piątku od godz.8.00 do 16.00 i będzie świadczona przez kwalifikowanego pracownika ochrony, tj. pracownik ochrony, posiadający legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji.
5. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych (i Administracji) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia na podstawie aktualnej koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na terenie całego kraju, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2021 poz.1995);
6. Pracownicy ochrony muszą posiadać umundurowanie, oznakowanie i identyfikator zgodnie ze wzorem przyjętym przez wykonawcę, apteczki pierwszej pomocy oraz środki łączności, umożliwiające stały, niezakłócony kontakt pomiędzy pracownikami a odpowiednimi służbami i kierownictwem Zamawiającego oraz prowadzenia dokumentacji związanej z pełnioną służbą.
7. Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy realizujący usługę ochrony obiektu przy
ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie spełniali następujące kryteria:
a) co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy w budynku użyteczności publicznej * o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4 000,00 m2 i minimum pięciu kondygnacjach.

* Zgodnie z par. 3 punkt 6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2022.1125 ze zm.) przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji. Jednocześnie zastrzeżono, że za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.

b) wysoka kultura osobista i kultura komunikowania się z interesantami.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odsunięcia od pracy na terenie obiektu przy
ul. Kordylewskiego 11 pracownika Wykonawcy, gdy ten nie będzie spełniał powyższych warunków.
c) Zamawiający dopuści do pracy osoby zatrudnione przez Wykonawcę po wcześniejszym dostarczeniu umowy o pracę i potwierdzenie zgłoszenia do ZUS.
d) osoby te muszą być sprawne fizycznie, bez względu na stan zdrowia muszą być w stanie podołać obowiązkom wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia.
8. Osoby wykonujące czynności w ramach realizacji przedmiotu umowy będą posiadały aktualne badania medycyny pracy i zaświadczenia wymagane przepisami prawa, potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku pracownika ochrony fizycznej.
9. Niezależnie od pracownika Wykonawcy pełniącego służbę na terenie ochranianego obiektu, Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować przybycie patrolu interwencyjnego na wezwanie pracownika ochrony lub pracowników administracji obiektu, w nieprzekraczalnym terminie 15 minut, przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
10. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę.
10.1 W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje, że czynności dotyczące usługi w zakresie realizacji zamówienia muszą być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy ( Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.). Niedopuszczalne jest zatrudnianie pracowników realizujących zadania ochronne na podstawie umów cywilnoprawnych, co oznacza, że każda roboczogodzina w ramach realizowanego zamówienia, musi być wypracowana przez pracownika ochrony wyłącznie w ramach stosunku pracy.
10.2 Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w pkt. 10.1 czynności na etapie ofertowania będzie polegało na złożeniu oświadczenia zgodnie z treścią zamieszczoną w załączniku nr 3 do SWZ Formularz oferty.
10.3 Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia na rzecz Zamawiającego objęte były w całym okresie obowiązywania Umowy, ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym, były niekarane i posiadały odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, niezbędne do wykonania usług będących przedmiotem Umowy.
10.4 Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listę osób wraz z informacją o podstawie do dysponowania pracownikami zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy.
10.5 Wykonawca w trakcie obowiązywania umowy zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu, na każde jego wezwanie, bieżące dokumenty potwierdzające, że usługa będąca przedmiotem umowy jest wykonywana przez osoby będące jego pracownikami.
10.6 Zamawiający wymaga, aby do wykonania przedmiotu zamówienia kierowany był personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10.12.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2020 poz. 2207 ze zm.).
10.7 Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązania dotyczącego zatrudnienia osób objętych ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym, Zamawiający może zawiadomić o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosowanego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Powyższa możliwość znajduje zastosowanie również w przypadku, gdy personel Wykonawcy będzie świadczył usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej, a nie na podstawie umowy o pracę. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może też być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
11. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią załączniki nr 1 do specyfikacji.
12. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę zamówienia, tj. tych, które wymagają posiadania aktualnej koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na terenie całego kraju, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2021 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2021 poz.1995).
13. Wykonawca może powierzyć wykonanie zadania zamówienia podwykonawcy tylko w zakresie polegającym na: wezwaniu patrolu interwencyjnego z uwzględnieniem posiadania przez patrol interwencyjny aktualnej koncesji w zakresie prowadzenia usług ochrony osób i mienia oraz montażu punktów kontrolnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423130,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546703,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 423130,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe SED-HUT S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351429040

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 423130,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.