Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00320062/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu w budynku usługowo-sportowym przy ul. Bierutowskiej 36-38 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu w budynku usługowo-sportowym przy ul. Bierutowskiej 36-38 we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-495c19f6-23a2-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/42/2022/G
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
2. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w budynku usługowo-sportowym przy ul. Bierutowskiej 36-38 we Wrocławiu.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Główny przedmiot: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne.
4. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik do SWZ
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania I Odbioru Robót
3) Przedmiary dla poszczególnych branż
5. Przedmiot zamówienia :
Zakres dotyczący: robot budowlanych podczas remontu dachu z z pokryciem bitumicznym
1. Usunięcie i utylizacja warstw papy
2. Usunięcie i utylizacja obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
3. Wymiana uszkodzonego poszycia dachowego
4. Wymiana uszkodzonych krokwi
5. Wzmocnienie osłabionych krokwi
6. Wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
7. Równanie poszycia dachu
8. Wymiana i wykonanie dodatkowych wyłazów dachowych do przestrzeni między stropowej
9. Wykonanie nowego pokrycia papowego
10. Wymiana odspojonych tynków zewnętrznych
11. Malowanie nowych tynków zewnętrznych
12. Wymiana / udrożnienie odpływów wody deszczowej
13. Montaż czyszczaków na rurach spustowych
14. Usunięcie śladów zacieków na tynkach
15. Ułożenie warstwy izolacji cieplnej w przestrzeni między stropowe
Zakres dotyczący: Instalacje elektryczne podczas remontu dachu z z pokryciem bitumicznym
1. Demontaż starej instalacji odgromowej
2. Montaż nowej instalacji odgromowej
3. Montaż nowych uziomów szpilkowych
4. Wykonanie pomiarów elektrycznych
6. Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót. Zamawiający przewidział w niniejszym postępowaniu jedno z kryteriów oceny ofert „Okres gwarancji na roboty budowlane”.
4. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik do SWZ
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania I Odbioru Robót
3) Przedmiary dla poszczególnych branż
5. Przedmiot zamówienia :
Zakres dotyczący: robot budowlanych podczas remontu dachu z z pokryciem bitumicznym
1. Usunięcie i utylizacja warstw papy
2. Usunięcie i utylizacja obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
3. Wymiana uszkodzonego poszycia dachowego
4. Wymiana uszkodzonych krokwi
5. Wzmocnienie osłabionych krokwi
6. Wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
7. Równanie poszycia dachu
8. Wymiana i wykonanie dodatkowych wyłazów dachowych do przestrzeni między stropowej
9. Wykonanie nowego pokrycia papowego
10. Wymiana odspojonych tynków zewnętrznych
11. Malowanie nowych tynków zewnętrznych
12. Wymiana / udrożnienie odpływów wody deszczowej
13. Montaż czyszczaków na rurach spustowych
14. Usunięcie śladów zacieków na tynkach
15. Ułożenie warstwy izolacji cieplnej w przestrzeni między stropowe
Zakres dotyczący: Instalacje elektryczne podczas remontu dachu z z pokryciem bitumicznym
1. Demontaż starej instalacji odgromowej
2. Montaż nowej instalacji odgromowej
3. Montaż nowych uziomów szpilkowych
4. Wykonanie pomiarów elektrycznych
6. Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót. Zamawiający przewidział w niniejszym postępowaniu jedno z kryteriów oceny ofert „Okres gwarancji na roboty budowlane”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę brutto 444.189,91 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający podjął decyzję o niezwiększaniu kwoty finansowania do wartości umożliwiającej zawarcie umowy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 697588,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 697588,46 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.