Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00294323/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia badań ankietowych techniką CAPI wśród turystów odwiedzających 3 stolice europejskie dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cpz@ug.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia badań ankietowych techniką CAPI wśród turystów odwiedzających 3 stolice europejskie dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43149a26-1b3e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294323
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5B10.291.1.94.2023.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenia badań ankietowych techniką CAPI wśród turystów odwiedzających 3 stolice europejskie, zwanych dalej „badaniami”, dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79311200-9 (usługi przeprowadzenia badań ankietowych).
3. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie badań ankietowych techniką CAPI (wywiady bezpośrednie przy użyciu komputera - Computer Assisted Personal Interviewing) wśród 1800 turystów odwiedzających 3 stolice europejskie: Londyn, Paryż, Rzym. W każdej z wymienionych stolic Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić po 600 efektywnie wypełnionych kwestionariuszy badań.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ.
5. Wzór kwestionariusza badań w języku angielskim stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga, aby wyniki badań zostały dostarczone Zamawiającemu w języku polskim lub angielskim (do wyboru przez Wykonawcę), w formie określonej w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 5 do SWZ, drogą elektroniczną.
7. Wykonawca wyznaczy koordynatora (przedstawiciela), o którym mowa w § 5 ust. 2 pkt 5) projektu umowy – załącznika nr 4 do SWZ, odpowiedzialnego za stały, bieżący kontakt z Zamawiającym, nadzór nad badaniami oraz ich prawidłową realizacją.
8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Wymóg ten dotyczy koordynatora (przedstawiciela), odpowiedzialnego za stały, bieżący kontakt z Zamawiającym, nadzór nad badaniami oraz ich prawidłową realizacją, o którym mowa w pkt 7. Obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy opisane są w § 9 projektu umowy – załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GRUPA BST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FIELDSTAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542752356
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-02INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056"
- Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji spalinowo- grzewczej lokali mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych na osiedlu "Zielone Wzgórze" w Gdańsku
- "Modernizacja systemu technologii transportu pionowego sceny".
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Al. Hallera z ul. Lilii Wenedy i Żywiecką w Gdańsku".
- Dostawa cewników dializacyjnych i systemów do trombektomii dla UCK
- Dostawa mankietów uciskowych i zestawów przewodów dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.