eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Zakup i dost. wyposaż. i doposaż. prac. prakt. nauki zawodu w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński w ramach projektu pn. Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim(..)



Ogłoszenie z dnia 2022-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dost. wyposaż. i doposaż. prac. prakt. nauki zawodu w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński w ramach projektu pn. Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim(..)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 725-42-56

1.5.8.) Numer faksu: 62 725-34-23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dost. wyposaż. i doposaż. prac. prakt. nauki zawodu w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński w ramach projektu pn. Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim(..)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d6a0899-02a4-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014581/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Zakup i dostawa mebli, urzadzeń i przyborów laboratoryjnych

1.2.10 Zakup i dostawa mebli kuchennych specjalnych

1.2.11 Zakup i dostawa pozostałych mebli

1.2.12 Zakup i dostawa sprzetu AGD

1.2.13 Zakup i dostawa armatury

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim - adaptacja pomieszczeń i wyposażenie pracowni w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe”. Nr RPWP.09.03.02-30-0003/20-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253884/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or. 272.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia i doposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński w ramach projektu pn. „Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim – adaptacja pomieszczeń i wyposażenie pracowni w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe” z podziałem na 5zadań:
Zadanie nr 1 – Zakup i dostawa mebli, urządzeń i przyborów laboratoryjnych dla pracowni analitycznej w Zespole Szkół
Ponadpodstawowych nr 1 w Krotoszynie.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) Dygestorium – 1 szt.
b) Stół wyspowy – 3 szt.
c) Elektrolizer – 1 szt.
d) Dejonizator wody - 1 szt.
e) Spektrofotometr – 1 szt.
f) Suszarka laboratoryjna – 1 szt.
g) Wirówka laboratoryjna – 1 szt.
h) Taboret obrotowy – 12 szt.
i) Palnik Bunsena – 12 szt.
j) Łaźnia wodna 4-stanowiskowa – 3 szt.
k) Biureta szklana z kranem teflonowym 50 ml – 12 szt.
l) Biureta szklana z kranem teflonowym 25 ml – 12 szt.
1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę przedmiotu zamówienia Jeżeli w Załączniku do SWZ – opis przedmiotu
zamówienia Zamawiający wskazał „ z montażem” Wykonawca w ramach realizacji zamówienia (w ramach zaoferowanej
ceny) zobowiązany jest dostarczyć doposażenie/wyposażenie oraz je zamontować w siedzibie placówki oświatowej, której
dane zamówienie dotyczy.
2. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne
od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie wymagające żadnych dodatkowych nakładów.
3. Wyposażenie/doposażenie oferowane przez Wykonawcę musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i
certyfikaty, niezbędne do jego prawidłowego użytkowania oraz musi spełniać wszelkie wymogi norm, określonych
obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i
wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion wcześniejszego użytkowania spełniający wszystkie
wymagania określone w SWZ.
5. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do:
1) dostawy, wniesienia, ustawienia doposażenia i wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia,
2) montażu (zainstalowania-podłączenia, uruchomienia) tego wyposażenia, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia
wskazano wykonanie tych czynności.
6. W cenie oferty należy uwzględnić również koszty transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Użytkownika.
Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Użytkownika odbywać się będzie na własny koszt i
ryzyko Wykonawcy.
7. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia zakupione zostaje na potrzeby placówek oświatowych
wskazanych w opisach poszczególnych zadań i będą one jego Użytkownikiem.
8. Adresy Użytkowników pod które Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wyposażenie/doposażenie:
1) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Krotoszynie ul. Mickiewicza 11, 63-700 Krotoszyn (Zadanie 1)
9. Oferowane wyposażenie/doposażenie należy wskazać w formularzu rzeczowo-cenowym. W formularzu rzeczowo-cenowym
należy podać nazwę producenta wyposażenie/doposażenia i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego
produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt). Przez producenta
Zamawiający rozumie wytwórcę danego produktu. W kolumnie „producent” należy podać wyłącznie wytwórcę produktu, nie
należy podawać nazwy dystrybutora czy adresu strony internetowej. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar
spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców
oferty. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego, dotyczącego danego zadania, na które składana jest oferta, musi być
wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania
oferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt)
potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest podać
cenę jednostkową brutto dla każdego wyszczególnionego asortymentu, a następnie dokonać mnożenia przez ilość
wymaganych sztuk. Otrzymane wartości brutto poszczególnych pozycji danego zadania należy sumować. Otrzymaną w ten
sposób wartość brutto ogółem (dla danego zadania), należy wpisać w formularzu ofertowym w pozycji dotyczącej danego
zadania. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego musi być wypełniona. Nie dopuszcza się braku wyceny pozycji
asortymentu oraz wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp.służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianego wyposażenia/doposażenia, standardów jakościowych,
technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego
producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych
od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i
użytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają
parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw
producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub
lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone
przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania
określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych
pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.
11. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków
zamówienia, w zakresie danego zadania.
12. Wykonawca dostarczy zamawiane wyposażenie/doposażenie we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby
Użytkownika, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00.
13. Wykonawca odpowiada za wyposażenie/doposażenie w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną
odpowiedzialność za powstałe szkody.
14. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i
powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
15. Gwarancja:
1) Wydłużenie gwarancji na wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia stanowić będzie jedno z kryteriów
oceny ofert - wydłużenie gwarancji.
2) Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na całe wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot
zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty podpisania pozytywnego (bez zastrzeżeń) protokołu końcowego odbioru
przedmiotu umowy.
3) Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji o kolejne maksymalnie 12 miesięcy i uzyskać dodatkową liczbę punktów w
kryterium wydłużenie gwarancji.
4) Gwarancja obejmuje m.in.:
1) W przypadku stwierdzenia ukrytych wad technicznych przedmiotu zamówienia koszty napraw lub wymiany pokryje
Wykonawca.
2) W okresie gwarancji ewentualny koszt transportu w celu dokonania naprawy/wymiany wyposażenia/doposażenia ponosi
Wykonawca.
3) Wykonawca, w terminie obowiązywania gwarancji i w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się do usunięcia
jakichkolwiek wad ujawnionych w trakcie eksploatacji sprzętu – w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady przez
Zamawiającego lub Użytkownika.
4) W okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia wady, bądź usterki uniemożliwiającej skuteczną naprawę, Wykonawca
zobowiązuje się do wymiany wadliwego wyposażenia doposażenia na wolne od wad, w terminie 14 dni kalendarzowych od
zaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę.
5) Korzystanie z uprawnień gwarancyjnych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu
wad lub nienależytej jakości produktów zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.
6) W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu umowy do siedziby
Wykonawcy w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można wykonać lub usunąć w siedzibie Użytkownika, koszty
przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Użytkownika ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówienia
Wykonawcy na czas naprawy i jego odbiór musi nastąpić protokolarnie.
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody wyrządzone wskutek
dostarczenia wadliwego przedmiotu umowy.
6) Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia spowodowane przez Użytkownika w wyniku eksploatacji niezgodnej z
dostarczonymi dokumentami wydanymi dla Użytkownika wyposażenia/doposażenia.
7) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wydane dla Użytkownika
sprzętu.
16. Dostarczone wyposażenie/doposażenie zostanie przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Użytkownika. Z odbioru
sporządzany będzie protokół zdawczo-odbiorczy, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące
dostarczanego wyposażenia/doposażenia.
W przypadku wyposażenia/doposażenia, co do którego Zamawiający wymagał montażu protokół zdawczo-odbiorczy sporządzony zostanie po wykonaniu montażu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

39113200-9 - Taborety

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39180000-7 - Meble laboratoryjne

39181000-4 - Stoły laboratoryjne

42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 174796,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia i doposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński w ramach projektu pn. „Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim – adaptacja pomieszczeń i wyposażenie pracowni w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe” z podziałem na 5zadań:
Zadanie nr 2 – Zakup i dostawa sprzętu AGD dla pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. K. F. Libelta w Krotoszynie.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) Kuchnia elektryczna – 6 szt.
b) Okap przyścienny – 6 szt.
c) Piec konwekcyjno-parowy z podstawą – 1 szt.
d) Zmywarka uniwersalna – 1 szt.
e) Szafa chłodnicza 2 drzwiowa – 1 szt.
f) Agregat do komory chłodniczej – 1 szt.
g) Lampa owadobójcza – 2 szt

1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę przedmiotu zamówienia Jeżeli w Załączniku do SWZ – opis przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał „ z montażem” Wykonawca w ramach realizacji zamówienia (w ramach zaoferowanej ceny) zobowiązany jest dostarczyć doposażenie/wyposażenie oraz je zamontować w siedzibie placówki oświatowej, której dane zamówienie dotyczy.
2. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie wymagające żadnych dodatkowych nakładów.
3. Wyposażenie/doposażenie oferowane przez Wykonawcę musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, niezbędne do jego prawidłowego użytkowania oraz musi spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion wcześniejszego użytkowania spełniający wszystkie wymagania określone w SWZ.
5. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do:
1) dostawy, wniesienia, ustawienia doposażenia i wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia,
2) montażu (zainstalowania-podłączenia, uruchomienia) tego wyposażenia, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazano wykonanie tych czynności.
6. W cenie oferty należy uwzględnić również koszty transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Użytkownika.
Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Użytkownika odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia zakupione zostaje na potrzeby placówek oświatowych wskazanych w opisach poszczególnych zadań i będą one jego Użytkownikiem.
8. Adresy Użytkowników pod które Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wyposażenie/doposażenie:
1) Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 im. K. F. Libelta w Krotoszynie ul. Plac Jana Pawła II 5 (Zadanie 2)
9. Oferowane wyposażenie/doposażenie należy wskazać w formularzu rzeczowo-cenowym. W formularzu rzeczowo-cenowym należy podać nazwę producenta wyposażenie/doposażenia i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt). Przez producenta Zamawiający rozumie wytwórcę danego produktu. W kolumnie „producent” należy podać wyłącznie wytwórcę produktu, nie należy podawać nazwy dystrybutora czy adresu strony internetowej. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego, dotyczącego danego zadania, na które składana jest oferta, musi być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt)
potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest podać cenę jednostkową brutto dla każdego wyszczególnionego asortymentu, a następnie dokonać mnożenia przez ilość wymaganych sztuk. Otrzymane wartości brutto poszczególnych pozycji danego zadania należy sumować. Otrzymaną w ten sposób wartość brutto ogółem (dla danego zadania), należy wpisać w formularzu ofertowym w pozycji dotyczącej danego zadania. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego musi być wypełniona. Nie dopuszcza się braku wyceny pozycji asortymentu oraz wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp.służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianego wyposażenia/doposażenia, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.
11. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, w zakresie danego zadania. 12. Wykonawca dostarczy zamawiane wyposażenie/doposażenie we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Użytkownika, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00.
13. Wykonawca odpowiada za wyposażenie/doposażenie w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
14. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
15. Gwarancja:
1) Wydłużenie gwarancji na wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert - wydłużenie gwarancji.
2) Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na całe wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty podpisania pozytywnego (bez zastrzeżeń) protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
3) Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji o kolejne maksymalnie 12 miesięcy i uzyskać dodatkową liczbę punktów w kryterium wydłużenie gwarancji.
4) Gwarancja obejmuje m.in.:
1) W przypadku stwierdzenia ukrytych wad technicznych przedmiotu zamówienia koszty napraw lub wymiany pokryje Wykonawca.
2) W okresie gwarancji ewentualny koszt transportu w celu dokonania naprawy/wymiany wyposażenia/doposażenia ponosi Wykonawca.
3) Wykonawca, w terminie obowiązywania gwarancji i w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się do usunięcia jakichkolwiek wad ujawnionych w trakcie eksploatacji sprzętu – w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego lub Użytkownika.
4) W okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia wady, bądź usterki uniemożliwiającej skuteczną naprawę, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego wyposażenia doposażenia na wolne od wad, w terminie 14 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę.
5) Korzystanie z uprawnień gwarancyjnych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu wad lub nienależytej jakości produktów zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.
6) W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu umowy do siedziby Wykonawcy w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można wykonać lub usunąć w siedzibie Użytkownika, koszty przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Użytkownika ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy na czas naprawy i jego odbiór musi nastąpić protokolarnie.
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody wyrządzone wskutek dostarczenia wadliwego przedmiotu umowy.
6) Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia spowodowane przez Użytkownika w wyniku eksploatacji niezgodnej z
dostarczonymi dokumentami wydanymi dla Użytkownika wyposażenia/doposażenia.
7) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wydane dla Użytkownika sprzętu.
16. Dostarczone wyposażenie/doposażenie zostanie przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Użytkownika. Z odbioru sporządzany będzie protokół zdawczo-odbiorczy, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego wyposażenia/doposażenia. W przypadku wyposażenia/doposażenia, co do którego Zamawiający wymagał montażu protokół zdawczo-odbiorczy sporządzony zostanie po wykonaniu montażu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31515000-9 - Lampy ultrafioletowe

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39711361-7 - Kuchenki elektryczne

39713100-4 - Zmywarki do naczyń

42214100-0 - Piece kuchenne

42513200-7 - Urządzenia chłodnicze

4.5.5.) Wartość części: 109483,79 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia i doposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński w ramach projektu pn. „Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim – adaptacja pomieszczeń i wyposażenie pracowni w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe” z podziałem na 5zadań:
Zadanie nr 3 – Zakup i dostawa mebli gastronomicznych i innych dla pracowni gastronomiczno-kelnerskiej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) Szafa przelotowa drzwi suwane – 1 szt.
b) Szafa wisząca – 4 szt.
c) Stół z basenem jednokomorowym – 1 szt.
d) Stół przyścienny z drzwiami suwanymi – 2 szt.
e) Stół przyścienny z półką – 4 szt.
f) Stół ze zlewem i otworem pod rozdrabniacz odpadów – 1 szt.
g) Stół ze zlewem dwukomorowym z półką- 2 szt.
h) Stół ze zlewem jednokomorowym z półką – 1 szt.
i) Stół pod ekspres do kawy – 1 szt.
j) Krzesło - 25 szt.
k) Stolik – 13 szt.
l) Tablica – 1 szt.
m) Taboret – 12 szt.
n) Szafa wisząca – 2 szt.
o) Stół przyścienny z drzwiami suwanymi – 4 szt.
p) Stół ze zlewem dwukomorowym z półką - 2 szt.

1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę przedmiotu zamówienia Jeżeli w Załączniku do SWZ – opis przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał „ z montażem” Wykonawca w ramach realizacji zamówienia (w ramach zaoferowanej ceny) zobowiązany jest dostarczyć doposażenie/wyposażenie oraz je zamontować w siedzibie placówki oświatowej, której dane zamówienie dotyczy.
2. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie wymagające żadnych dodatkowych nakładów.
3. Wyposażenie/doposażenie oferowane przez Wykonawcę musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, niezbędne do jego prawidłowego użytkowania oraz musi spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion wcześniejszego użytkowania spełniający wszystkie wymagania określone w SWZ.
5. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do:
1) dostawy, wniesienia, ustawienia doposażenia i wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia,
2) montażu (zainstalowania-podłączenia, uruchomienia) tego wyposażenia, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazano wykonanie tych czynności.
6. W cenie oferty należy uwzględnić również koszty transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Użytkownika.
Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Użytkownika odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia zakupione zostaje na potrzeby placówek oświatowych wskazanych w opisach poszczególnych zadań i będą one jego Użytkownikiem.
8. Adresy Użytkowników pod które Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wyposażenie/doposażenie:
1) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie, ul. Zdunowska 81 63-700 Krotoszyn (Zadanie 3)
9. Oferowane wyposażenie/doposażenie należy wskazać w formularzu rzeczowo-cenowym. W formularzu rzeczowo-cenowym należy podać nazwę producenta wyposażenie/doposażenia i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt). Przez producenta Zamawiający rozumie wytwórcę danego produktu. W kolumnie „producent” należy podać wyłącznie wytwórcę produktu, nie należy podawać nazwy dystrybutora czy adresu strony internetowej. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego, dotyczącego danego zadania, na które składana jest oferta, musi być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt)
potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest podać cenę jednostkową brutto dla każdego wyszczególnionego asortymentu, a następnie dokonać mnożenia przez ilość wymaganych sztuk. Otrzymane wartości brutto poszczególnych pozycji danego zadania należy sumować. Otrzymaną w ten sposób wartość brutto ogółem (dla danego zadania), należy wpisać w formularzu ofertowym w pozycji dotyczącej danego zadania. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego musi być wypełniona. Nie dopuszcza się braku wyceny pozycji asortymentu oraz wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp.służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianego wyposażenia/doposażenia, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.
11. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, w zakresie danego zadania. 12. Wykonawca dostarczy zamawiane wyposażenie/doposażenie we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Użytkownika, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00.
13. Wykonawca odpowiada za wyposażenie/doposażenie w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
14. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
15. Gwarancja:
1) Wydłużenie gwarancji na wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert - wydłużenie gwarancji.
2) Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na całe wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty podpisania pozytywnego (bez zastrzeżeń) protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
3) Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji o kolejne maksymalnie 12 miesięcy i uzyskać dodatkową liczbę punktów w kryterium wydłużenie gwarancji.
4) Gwarancja obejmuje m.in.:
1) W przypadku stwierdzenia ukrytych wad technicznych przedmiotu zamówienia koszty napraw lub wymiany pokryje Wykonawca.
2) W okresie gwarancji ewentualny koszt transportu w celu dokonania naprawy/wymiany wyposażenia/doposażenia ponosi Wykonawca.
3) Wykonawca, w terminie obowiązywania gwarancji i w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się do usunięcia jakichkolwiek wad ujawnionych w trakcie eksploatacji sprzętu – w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego lub Użytkownika.
4) W okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia wady, bądź usterki uniemożliwiającej skuteczną naprawę, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego wyposażenia doposażenia na wolne od wad, w terminie 14 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę.
5) Korzystanie z uprawnień gwarancyjnych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu wad lub nienależytej jakości produktów zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.
6) W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu umowy do siedziby Wykonawcy w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można wykonać lub usunąć w siedzibie Użytkownika, koszty przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Użytkownika ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy na czas naprawy i jego odbiór musi nastąpić protokolarnie.
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody wyrządzone wskutek dostarczenia wadliwego przedmiotu umowy.
6) Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia spowodowane przez Użytkownika w wyniku eksploatacji niezgodnej z
dostarczonymi dokumentami wydanymi dla Użytkownika wyposażenia/doposażenia.
7) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wydane dla Użytkownika sprzętu.
16. Dostarczone wyposażenie/doposażenie zostanie przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Użytkownika. Z odbioru sporządzany będzie protokół zdawczo-odbiorczy, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego wyposażenia/doposażenia. W przypadku wyposażenia/doposażenia, co do którego Zamawiający wymagał montażu protokół zdawczo-odbiorczy sporządzony zostanie po wykonaniu montażu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195000-2 - Tablice

39112000-0 - Krzesła

39113200-9 - Taborety

39121200-8 - Stoły

39141300-5 - Szafy

39143310-2 - Stoliki

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

4.5.5.) Wartość części: 68856,46 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia i doposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński w ramach projektu pn. „Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim – adaptacja pomieszczeń i wyposażenie pracowni w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe” z podziałem na 5zadań:Zadanie nr 4 – Zakup i dostawa sprzętu AGD dla pracowni gastronomiczno-kelnerskiej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) Trzon kuchenny indukcyjny z piekarnikiem – 3 szt.
b) Zmywarka kapturowa z funkcją wyparzania – 1 szt.
c) Rozdrabniacz odpadów organicznych – 1 szt.
d) Ekspres do kawy ciśnieniowy dwugrupowy – 1 szt.
e) Piec konwekcyjno-parowy – 2 szt.
f) Blender elektryczny barowy – 1 szt.
g) Cyrkulator do gotowania sous vide – 1 szt.
h) Szafa chłodnicza – 1 szt.
i) Okap duży z oświetleniem+wentylacja – 1 szt.

1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę przedmiotu zamówienia Jeżeli w Załączniku do SWZ – opis przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał „ z montażem” Wykonawca w ramach realizacji zamówienia (w ramach zaoferowanej ceny) zobowiązany jest dostarczyć doposażenie/wyposażenie oraz je zamontować w siedzibie placówki oświatowej, której dane zamówienie dotyczy.
2. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie wymagające żadnych dodatkowych nakładów.
3. Wyposażenie/doposażenie oferowane przez Wykonawcę musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, niezbędne do jego prawidłowego użytkowania oraz musi spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion wcześniejszego użytkowania spełniający wszystkie wymagania określone w SWZ.
5. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do:
1) dostawy, wniesienia, ustawienia doposażenia i wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia,
2) montażu (zainstalowania-podłączenia, uruchomienia) tego wyposażenia, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazano wykonanie tych czynności.
6. W cenie oferty należy uwzględnić również koszty transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Użytkownika.
Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Użytkownika odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia zakupione zostaje na potrzeby placówek oświatowych wskazanych w opisach poszczególnych zadań i będą one jego Użytkownikiem.
8. Adresy Użytkowników pod które Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wyposażenie/doposażenie:
1) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie ul. Zdunowska 81, 63-700 Krotoszyn (Zadanie 4)
9. Oferowane wyposażenie/doposażenie należy wskazać w formularzu rzeczowo-cenowym. W formularzu rzeczowo-cenowym należy podać nazwę producenta wyposażenie/doposażenia i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt). Przez producenta Zamawiający rozumie wytwórcę danego produktu. W kolumnie „producent” należy podać wyłącznie wytwórcę produktu, nie należy podawać nazwy dystrybutora czy adresu strony internetowej. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego, dotyczącego danego zadania, na które składana jest oferta, musi być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt)
potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest podać cenę jednostkową brutto dla każdego wyszczególnionego asortymentu, a następnie dokonać mnożenia przez ilość wymaganych sztuk. Otrzymane wartości brutto poszczególnych pozycji danego zadania należy sumować. Otrzymaną w ten sposób wartość brutto ogółem (dla danego zadania), należy wpisać w formularzu ofertowym w pozycji dotyczącej danego zadania. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego musi być wypełniona. Nie dopuszcza się braku wyceny pozycji asortymentu oraz wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp.służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianego wyposażenia/doposażenia, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.
11. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, w zakresie danego zadania. 12. Wykonawca dostarczy zamawiane wyposażenie/doposażenie we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Użytkownika, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00.
13. Wykonawca odpowiada za wyposażenie/doposażenie w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
14. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
15. Gwarancja:
1) Wydłużenie gwarancji na wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert - wydłużenie gwarancji.
2) Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na całe wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty podpisania pozytywnego (bez zastrzeżeń) protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
3) Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji o kolejne maksymalnie 12 miesięcy i uzyskać dodatkową liczbę punktów w kryterium wydłużenie gwarancji.
4) Gwarancja obejmuje m.in.:
1) W przypadku stwierdzenia ukrytych wad technicznych przedmiotu zamówienia koszty napraw lub wymiany pokryje Wykonawca.
2) W okresie gwarancji ewentualny koszt transportu w celu dokonania naprawy/wymiany wyposażenia/doposażenia ponosi Wykonawca.
3) Wykonawca, w terminie obowiązywania gwarancji i w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się do usunięcia jakichkolwiek wad ujawnionych w trakcie eksploatacji sprzętu – w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego lub Użytkownika.
4) W okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia wady, bądź usterki uniemożliwiającej skuteczną naprawę, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego wyposażenia doposażenia na wolne od wad, w terminie 14 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę.
5) Korzystanie z uprawnień gwarancyjnych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu wad lub nienależytej jakości produktów zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.
6) W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu umowy do siedziby Wykonawcy w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można wykonać lub usunąć w siedzibie Użytkownika, koszty przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Użytkownika ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy na czas naprawy i jego odbiór musi nastąpić protokolarnie.
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody wyrządzone wskutek dostarczenia wadliwego przedmiotu umowy.
6) Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia spowodowane przez Użytkownika w wyniku eksploatacji niezgodnej z
dostarczonymi dokumentami wydanymi dla Użytkownika wyposażenia/doposażenia.
7) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wydane dla Użytkownika sprzętu.
16. Dostarczone wyposażenie/doposażenie zostanie przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Użytkownika. Z odbioru sporządzany będzie protokół zdawczo-odbiorczy, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego wyposażenia/doposażenia. W przypadku wyposażenia/doposażenia, co do którego Zamawiający wymagał montażu protokół zdawczo-odbiorczy sporządzony zostanie po wykonaniu montażu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39711210-4 - Rozdrabniacze żywności

39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy

39713100-4 - Zmywarki do naczyń

42214100-0 - Piece kuchenne

4.5.5.) Wartość części: 118759,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia i doposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński w ramach projektu pn. „Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim – adaptacja pomieszczeń i wyposażenie pracowni w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe” z podziałem na 5zadań:Zadanie nr 5 – Zakup i dostawa armatury sanitarnej dla pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. K.F. Libelta w Krotoszynie oraz pracowni gastronomiczno-cukierniczej w Zespole Szkół Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Krotoszynie
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
a) Umywalka zabudowana – 1 szt.
b) Umywalka ze stali nierdzewnej – 1 szt.
c) Bateria prysznicowa – 3 szt.

1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę przedmiotu zamówienia Jeżeli w Załączniku do SWZ – opis przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał „ z montażem” Wykonawca w ramach realizacji zamówienia (w ramach zaoferowanej ceny) zobowiązany jest dostarczyć doposażenie/wyposażenie oraz je zamontować w siedzibie placówki oświatowej, której dane zamówienie dotyczy.
2. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie wymagające żadnych dodatkowych nakładów.
3. Wyposażenie/doposażenie oferowane przez Wykonawcę musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, niezbędne do jego prawidłowego użytkowania oraz musi spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion wcześniejszego użytkowania spełniający wszystkie wymagania określone w SWZ.
5. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do:
1) dostawy, wniesienia, ustawienia doposażenia i wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia,
2) montażu (zainstalowania-podłączenia, uruchomienia) tego wyposażenia, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazano wykonanie tych czynności.
6. W cenie oferty należy uwzględnić również koszty transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Użytkownika.
Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Użytkownika odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia zakupione zostaje na potrzeby placówek oświatowych wskazanych w opisach poszczególnych zadań i będą one jego Użytkownikiem.
8. Adresy Użytkowników pod które Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wyposażenie/doposażenie:
1) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Krotoszynie Plac Jana Pawła II 5, 63-700 Krotoszyn
2) Zespół Szkół Specjalnych ul. Ostrowska 49, 63-700 Krotoszyn
(Zadanie 5)
9. Oferowane wyposażenie/doposażenie należy wskazać w formularzu rzeczowo-cenowym. W formularzu rzeczowo-cenowym należy podać nazwę producenta wyposażenie/doposażenia i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt). Przez producenta Zamawiający rozumie wytwórcę danego produktu. W kolumnie „producent” należy podać wyłącznie wytwórcę produktu, nie należy podawać nazwy dystrybutora czy adresu strony internetowej. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego, dotyczącego danego zadania, na które składana jest oferta, musi być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt)
potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest podać cenę jednostkową brutto dla każdego wyszczególnionego asortymentu, a następnie dokonać mnożenia przez ilość wymaganych sztuk. Otrzymane wartości brutto poszczególnych pozycji danego zadania należy sumować. Otrzymaną w ten sposób wartość brutto ogółem (dla danego zadania), należy wpisać w formularzu ofertowym w pozycji dotyczącej danego zadania. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego musi być wypełniona. Nie dopuszcza się braku wyceny pozycji asortymentu oraz wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp.służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianego wyposażenia/doposażenia, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.
11. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, w zakresie danego zadania. 12. Wykonawca dostarczy zamawiane wyposażenie/doposażenie we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Użytkownika, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00.
13. Wykonawca odpowiada za wyposażenie/doposażenie w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
14. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
15. Gwarancja:
1) Wydłużenie gwarancji na wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert - wydłużenie gwarancji.
2) Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na całe wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty podpisania pozytywnego (bez zastrzeżeń) protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
3) Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji o kolejne maksymalnie 12 miesięcy i uzyskać dodatkową liczbę punktów w kryterium wydłużenie gwarancji.
4) Gwarancja obejmuje m.in.:
1) W przypadku stwierdzenia ukrytych wad technicznych przedmiotu zamówienia koszty napraw lub wymiany pokryje Wykonawca.
2) W okresie gwarancji ewentualny koszt transportu w celu dokonania naprawy/wymiany wyposażenia/doposażenia ponosi Wykonawca.
3) Wykonawca, w terminie obowiązywania gwarancji i w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się do usunięcia jakichkolwiek wad ujawnionych w trakcie eksploatacji sprzętu – w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego lub Użytkownika.
4) W okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia wady, bądź usterki uniemożliwiającej skuteczną naprawę, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego wyposażenia doposażenia na wolne od wad, w terminie 14 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę.
5) Korzystanie z uprawnień gwarancyjnych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu wad lub nienależytej jakości produktów zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.
6) W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu umowy do siedziby Wykonawcy w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można wykonać lub usunąć w siedzibie Użytkownika, koszty przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Użytkownika ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy na czas naprawy i jego odbiór musi nastąpić protokolarnie.
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody wyrządzone wskutek dostarczenia wadliwego przedmiotu umowy.
6) Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia spowodowane przez Użytkownika w wyniku eksploatacji niezgodnej z
dostarczonymi dokumentami wydanymi dla Użytkownika wyposażenia/doposażenia.
7) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wydane dla Użytkownika sprzętu.
16. Dostarczone wyposażenie/doposażenie zostanie przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Użytkownika. Z odbioru sporządzany będzie protokół zdawczo-odbiorczy, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego wyposażenia/doposażenia. W przypadku wyposażenia/doposażenia, co do którego Zamawiający wymagał montażu protokół zdawczo-odbiorczy sporządzony zostanie po wykonaniu montażu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

44411300-7 - Umywalki

4.5.5.) Wartość części: 3610,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163831,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163831,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163831,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Merazet S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001387

7.3.3) Ulica: ul. J. Krauthofera 36

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-203

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163831,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie podlega unieważnieniu gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59955,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61317,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59955,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gustimo Monika Gąbka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762188294

7.3.4) Miejscowość: Gać 46a

7.3.5) Kod pocztowy: 86-302

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59955,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie podlega unieważnieniu, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie podlega unieważnieniu, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.