Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00271699/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
- 2022/BZP 00285948/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oświetlenia ul. Chrzanowskiej w Trzebini.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86c32569-08cc-11ed-8000-d680d39e541a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie oświetlenia ul. Chrzanowskiej w Trzebini.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86c32569-08cc-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337444/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Wykonanie oświetlenia ul. Chrzanowskiej w Trzebini.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271699/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR.RIR.271.54.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 103071,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie oświetlenia ul. Chrzanowskiej w Trzebini
Budowa linii kablowej typu NA2XY-J 4 x 35 mm2 – dł. trasy , 300/368 m (300 m -długość trasy linii kablowej, 368 m – długość kabla z zapasem)
Zabudowa stanowisk słupowych typu SAL-60/P – 2 kpl.,SAL-70/P – 3 kpl. oraz
SAL/70 – 3 kpl.
Zabudowa opraw LED – 8 szt.
Wpięcie do istniejącej sieci elektroenergetycznej,
Obsługa geodezyjna (tyczenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą i naniesieniem
na mapy zasadnicze).
Wykonanie dokumentacji odbiorowej zawierającej wszelkie niezbędne protokoły, atesty, deklaracje zgodności, gwarancje producenta na zastosowane materiały.
2. Zamawiający przyjmuje ryczałtową formę wynagrodzenia. Załączony do SIWZ przedmiar robót należy traktować jedynie jako informację, która orientacyjnie określa zakres robót objęty przedmiotowym zadaniem. Nie mogą więc one stanowić podstaw do roszczeń z tytułu dodatkowych robót budowlanych wynikłych w trakcie realizacji zamówienia (nie należy interpretować przedmiarów jako ścisłego odwzorowania dokumentacji projektowej) oraz ścisłego określenia wartości i zakresu zadania.
Za podstawę określenia wartości i zakresu zadania inwestycyjnego należy przyjąć opracowaną dokumentacją projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, pomocniczym przedmiarze robót budowlanych oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych będących załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obej-muje również:
a) urządzenia terenu budowy i realizacji robót budowlanych w sposób umożliwiający ruch kołowy i pieszy na terenie budowy,
b) wykonania przyłączeń energetycznych na potrzeby budowy,
c) bieżącego ponoszenia kosztów mediów na potrzeby budowy,
d) zgłaszania do gestorów sieci znajdujących się na terenie budowy rozpoczęcia robót, zapewnienia nadzoru przez gestorów sieci nad ich infrastrukturą w okresie wykonywania robót oraz uzyskania od gestorów sieci po zakończeniu robót potwierdzenia właściwego stanu sieci,
e) zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnionych geodetów, obejmującej wytyczenie oraz bieżącą obsługę i wykonanie końcowej inwentaryzacji powykonawczej,
f) naprawy uszkodzeń lub zniszczeń powstałych w toku realizacji obiektu, jeżeli powstałe uszkodzenia lub zniszczenia związane będą z realizacją obiektu,
g) odpowiedniego zabezpieczenia prowadzonych robót,
h) zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
i) zapewnienia transportu odpadów do miejsca ich składowania lub utylizacji,
j) uporządkowania terenu po zakończeniu robót, likwidacji tymczasowych urządzeń i obiektów oraz przekazanie obiektu Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego,
k) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
l) skompletowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.
Zamawiający wymaga by prace nadzorowane były przez kierownik budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych bez ograniczeń.
Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196768,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo -Handlowa ENERGOTEL Maciej Gądek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121214569
7.3.3) Ulica: Metalowców
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA ENERGOTEL MACIEJ GĄDEK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA ENERGOTEL MACIEJ GĄDEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na oprawy typu LED w miejscach publicznych na terenie gminy Strzelno.
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
- Budowa wraz z modernizacją infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Gozdowo
- Modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z wykonaniem ujęcia wody
- BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W SOŁECTWIE EMILÓW, MARIAMPOL, SEWERYNÓW I MACIEJOWICE
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.