eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rusiec › Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Rusiec



Ogłoszenie z dnia 2023-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Rusiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUSIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wieluńska 35

1.5.2.) Miejscowość: Rusiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-438

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 436766011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rusiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rusiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Rusiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65b05053-3757-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349004

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00085651/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Rusiec

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65b05053-3757-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy e-Zamówienia („Platforma”) https://ezamowienia.gov.pl/ lub
poczty elektronicznej: agnieszka.niziolek@rusiec.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty konieczne jest wyłącznie przy użyciu
Platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy e-Zamówienia dalej zw. Platforma:https://ezamowienia.gov.pl/
lub poczty elektr.:agnieszka.niziolek@rusiec.pl,z zastrzeżeniem, że złożenie oferty konieczne jest wyłącznie przy użyciu
Platformy.Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:Agnieszka
Niziołek,tel43/6766011wew.239e-mail:agnieszka.niziolek@rusiec.pl,Marek Łopata,tel.43/6766011wew. 227email:
marek.lopata@rusiec.plAdres strony internetowej prowadzonego postępowania(link prowadzący bezpośrednio do widoku
postępowania na Platformie)oraz Identyfikator(ID)postępowania na platformie znajdują się wZałączniku nr6 do niniejszej
SWZ.Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy(wybierając przycisk „przeglądaj
postępowanie/konkursy”).Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto podmiotu„Wykonawca”na Platformie.Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i
warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce”Centrum pomocy”.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie
wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów
elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej(cyfrowe odwzorowania)musi być zgodny z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych.Dokumenty elektroniczne,o których mowa w §2ust.1rozporz. Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych,sporządza się w postaci elektronicznej,w formatach danych określonych w przepisach rozporz. Rady
Ministrów w sprawie Krajowym Ram Interoperacyjności,z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje je jako
załączniki.W przypadku formatów,o których mowa w art.66ust.1 ustawy Pzp,ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego
zastosowania.Informacje,oświadczenia lub dokumenty,inne niż wymienione w§2ust.1rozporz. Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych,przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:a)w formatach
danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności(i przekazuje się
jako załącznik),lub b)jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej(np.w treści wiad. e-mail lub w treści„Formularza do komunikacji”).Jeżeli dokumenty elektroniczne,przekazywane przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej,zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
ustawy z dnia 16kwietnia1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji(Dz.U.z2020r.poz.1913oraz z 2021r.poz.1655) wykonawca,w
celu utrzymania w poufności tych informacji,przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,wraz z jednoczesnym
zaznaczeniem w nazwie pliku„Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.Komunikacja w postępowaniu,z wyłączeniem
składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,może odbywać się drogą elektroniczną za pośrednictwem
formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce„Formularze”(„Formularze do komunikacji”).Korespondencja przesłana za pomocą
tego formularza nie może być szyfrowana.We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i
wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia ID postępowania.Za pośrednictwem„formularzy do komunikacji”odbywa się w
szczególności przekazywanie wezwań,zawiadomień i wniosków służących do zadawania pytań o wyjaśnienie treści SWZ.Pozostałe
zapisy umieszczone są rozdz.XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13ust.1 i 2 oraz art.14 rozporz. Parlamentu Europejskiego i
Rady(UE)2016/679 z dnia 27kwietnia2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE(ogólne rozporz.o ochronie danych)(Dz.Urz.UE L
119 z04.05.2016,str.1),dalej„RODO”,informuję,że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Rusiec
reprezentowany przez Wójta Gminy Rusiec Damiana Szczytowskiego,2)Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Pan
Rafał Andrzejewski,z którym można skontaktować się pod adresem email:iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl oraz
telefonicznie pod nr tel.504 976 690,3)Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art.6ust.1 lit.c RODO oraz na
podstawie przepisów ustawy z dnia 11września2019r.Prawo zamówień publicznych(t.j.Dz.U.z2022r.poz.1710z późn. zm.)
„ustawaPzp”;w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie
podstawowym bez negocjacji, zawarciem umowy oraz jej realizacją oraz na podstawie art.6ust.1lit.f RODO.W przypadku
przetwarzania danych osobowych na podstawie art.6ust.1lit.f)RODO za prawnie uzasadniony interes Administratora uznaje
się:a)ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeń cywilnoprawnych wynikających z realizacji niniejszej Umowy, a także
obrona przed takimi roszczeniami;b)weryfikacja danych osobowych w publicznych rejestrach4)Odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty upoważnione zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania, w tym w szczególności w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy Pzp.Odbiorcami państwa danych
będą: podmioty i organy, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie
powszechnie obowiązujących przepisów prawa, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe
powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwarantujących należyte wykonanie niniejszej
Umowy;5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych
roszczeń wynikających z umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej;6)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp w związku z
art.6ust.1 lit.c RODO związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7)W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8)posiada Pani/Pan:na podstawie art.15RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących;na podstawie art.16RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;na podstawie
art.18RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,o
których mowa w art.18ust.2RODO;prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych,który administrator przetwarza na podstawie art.6 ust.1 lit.f RODO w związku z treścią pkt
3)i5);9)nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art.17 ust.3 lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do
przenoszenia danych osobowych,o którym mowa w art.20 RODO;na podstawie art.21RODO,prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1lit.c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d. RODO 10)Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest
zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków
tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem
osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek
informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane
dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny
wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał,
chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że
wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały
przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13
lub art. 14 RODO.11)Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO został uwzględniony we wzorze formularza ofertowego (załącznik nr 1 do
SWZ).12)Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) oraz przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GB5.271.10.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót do wykonania obejmuje:
1) Przebudowę drogi wewnętrznej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+450,00, w miejscowości Krasowa w Gminie Rusiec
położonej na działce nr 2349/2, w obrębie 0016, a w szczególności:
- Przebudowę drogi długości 450 mb o szerokości 4,50 m na długości 10 m, w dalszym odcinku szerokości 3,50 m z
poszerzeniami na łukach oraz w km 0+085 mijanką długości 25 m.
- Dwustronne pobocza z mieszanki niezwiązanej o szerokości 0,75 m z lokalnymi przewężeniami.- Zjazdy do pobliskich działek w miejscach zjazdów istniejących,
- Jezdnia o nawierzchni bitumicznej ze spadkiem daszkowym 2% (z wyłączeniem łuku i zmian spadków),
- Odtworzenie i wykonanie nowych trawników (na skarpach) tj. na długości drogi po stronie prawej i lewej o szerokości 0,50
m,
- Dostosowanie oznakowania pionowego i poziomego,
- W celu wykonania poboczy w miejscach zawyżonej niwelety wykonać nasyp wraz ze skarpami, dowiązując się do stanu
istniejącego.
Zakres polegający na wycięciu drzew oraz nasadzeniu drzew leży po stronie Zamawiającego.
2) Zakres robót do wykonania określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5a do SWZ oraz dokumentacja techniczna,stanowiąca Załącznik nr 7a do SWZ, na którą składają się:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej również jako „STWiORB”
b) Projekt Techniczny wraz z rysunkami oraz informacją BIOZ
c) Projekt zagospodarowania terenu
d) Opinia geotechniczna
e) Zgłoszenie budowy
f) Przedmiar robót
UWAGA: Dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter poglądowy i ułatwiający Wykonawcy identyfikację robót
budowlanych. Dla ustalenia prawidłowej ilości i rodzaju robót na potrzeby sporządzenia oferty, Zamawiający sugeruje
przeprowadzenie analizy pozostałych składników dokumentacji projektowej, a także analizy Specyfikacji Technicznej
Wykonania i Odbioru Robót.
Zamawiający wymaga udzielenia min. 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres rękojmi jest równy okresowi udzielonej gwarancji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty w następujących kryteriach: Kryterium Cena - maksymalna liczba
pkt. 60 oraz kryterium Okres gwarancji - maksymalna liczba pkt. 40. Zamawiający dokona oceny ofert przydzielając punkty w każdym
z przyjętych kryteriów, które następnie zostaną zsumowane.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje:
1) Przebudowę drogi wewnętrznej o długości 417 m w miejscowości Dąbrowa Rusiecka na działce nr 521, w obrębie 0005 w granicach istniejącego pasa drogowego wraz ze zjazdami do posesji i zjazdem z drogi powiatowej nr 1924E, a w szczególności:
- Wykonanie jezdni bitumicznej szerokości 3,0 m (z poszerzeniem przy zjeździe z drogi powiatowej do 4,5 m z poboczami
tłuczniowymi szerokości 0,75 m z przepustem);
- Uzupełnienie obustronnych poboczy szerokości 0,3 m (z poszerzeniem pobocza do 1,5 m
w km 0+320-0+340);
- Przebudowę zjazdów do granicy pasa drogowego (wraz z łukami skrętnymi o promieniu 3 m);
- Regulacja z wymianą skrzynki żeliwnej zasuw wodociągowych w pasie jezdni z poboczami.
2) Zakres robót do wykonania określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5b do SWZ oraz dokumentacja techniczna,
stanowiąca Załącznik nr 7b do SWZ, na którą składają się:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej również jako „STWiORB”
b) Projekt Budowlany wraz z rysunkami oraz informacją BIOZ
c) Zgłoszenie budowy
d) Przedmiar robót
UWAGA: Dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter poglądowy i ułatwiający Wykonawcy identyfikację robót
budowlanych. Dla ustalenia prawidłowej ilości i rodzaju robót na potrzeby sporządzenia oferty, Zamawiający sugeruje
przeprowadzenie analizy pozostałych składników dokumentacji projektowej, a także analizy Specyfikacji Technicznej
Wykonania i Odbioru Robót.
3) Zamawiający wymaga udzielenia min. 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres rękojmi
jest równy okresowi udzielonej gwarancji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty w następujących kryteriach: Kryterium Cena - maksymalna liczba pkt. 60 oraz kryterium Okres gwarancji - maksymalna liczba pkt. 40. Zamawiający dokona oceny ofert przydzielając punkty w każdym
z przyjętych kryteriów, które następnie zostaną zsumowane.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed
wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona,do złożenia w wyznaczonym
terminie,nie krótszym niż 5 dni,aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:1)W celu
potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu,o których mowa w rozdziale Xust.1 SWZ
Zamawiający żąda na wezwanie,o którym mowa w ust.4 powyżej następujących dokumentów:a)oświadczenia wykonawcy,w
zakresie art.108ust.1pkt 5ustawy,o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007
r.o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz.U.z2020r.poz.1076 i1086),z innym wykonawcą,który złożył odrębną ofertę,ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej(według
wzoru stanowiącego załącznik nr3do SWZ);b)oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,o którym
mowa w art.125ust.1ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego,o których mowa
w:-art.108ust. 1pkt 3ustawy,-art.108ust.1pkt4ustawy,dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem
środka zapobiegawczego,-art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na
celu zakłócenie konkurencji,-art.108ust.1pkt6 ustawy(według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ).5.Wykonawca nie jest
zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz
potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.6.Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.7.W
przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty
potwierdzające,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.8.Samooczyszczenie–w
okolicznościach określonych w art.108ust.1 pkt1,2,i5ustawy Pzp wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli udowodni
zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:1)naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej
przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem,w tym poprzez zadośćuczynienie
pieniężne;2)wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym
postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami,w tym
organami ścigania lub zamawiającym;3)podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania
dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:a)zerwał wszelkie powiązania z
osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,b)zreorganizował personel,c)wdrożył
system sprawozdawczości i kontroli,d)utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów,
wewnętrznych regulacji lub standardów,e)wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za
nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności
są wystarczające do wykazania jego rzetelności,uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, a jeżeli uzna, że
nie są wystarczające, wyklucza wykonawcę.Szczegółowe informacje zostały zawarte w rozdziale XI SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, została wybrana, Zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności
wskazanych w § 13 wzorów umów, stanowiących Załącznik nr 5a dla Części I oraz Załącznik nr 5b dla Części II.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego należy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie zarówno dla Części I jak i dla Części II. Pozostałe wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarte są w rozdziale XXII SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.