eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup i dostawa materiałów elektrycznych, instalacyjnych i budowlanych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2022-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów elektrycznych, instalacyjnych i budowlanych
dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bukowska 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 261574802

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa materiałów elektrycznych, instalacyjnych i budowlanych
dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a70798a6-fcf6-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042263/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 zakup materiałów instalacyjnych, elektrycznych i budowlanych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241470/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 38/z/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487218,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1 - „Zakup i dostawa materiałów elektrycznych”
_________________________________________________________________________
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z rozładunkiem (do magazynów Zamawiającego) materiałów elektrycznych potrzebnych
do przeprowadzenia bieżących prac konserwacyjnych w obiektach administrowanych przez 14 WOG.
Miejsce realizacji:
Magazyn ul. Wojska Polskiego 86 – 90, Poznań,
Magazyn ul. Chludowska 6, Biedrusko,
Magazyn ul. Powstańców Wielkopolskich 180, Piła,
(dostawy wg podziału i pozycji zawartych w dokumentacji przetargowej).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz asortymentu wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz cenowy- załączniki nr 2 do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy- załącznik nr 5.1 do SWZ;- załącznik do SWZ;
- opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 245459,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2 - „Zakup i dostawa materiałów instalacyjnych”
_________________________________________________________________________
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z rozładunkiem (do magazynów Zamawiającego) materiałów instalacyjnych (sanitarnych) potrzebnych
do przeprowadzenia bieżących prac konserwacyjnych w obiektach administrowanych przez 14 WOG.
Miejsce realizacji:
Magazyn ul. Wojska Polskiego 86 – 90, Poznań,
Magazyn ul. Chludowska 6, Biedrusko,
Magazyn ul. Powstańców Wielkopolskich 180, Piła,
(dostawy wg podziału i pozycji zawartych w dokumentacji przetargowej).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz asortymentu wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz cenowy- załączniki nr 2 do SWZ (zadania 1-4);
- projektowane postanowienia umowy- załącznik nr 5 do SWZ (zadania 1-4);
- opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 84396,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3 - „Zakup i dostawa materiałów budowlanych”
_____________________________________________________________________
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z rozładunkiem (do magazynów Zamawiającego) materiałów ogólnobudowlanych,potrzebnych
do przeprowadzenia bieżących prac konserwacyjnych w obiektach administrowanych przez 14 WOG.
Miejsce realizacji:
Magazyn ul. Wojska Polskiego 86 – 90, Poznań,
Magazyn ul. Chludowska 6, Biedrusko,
Magazyn ul. Powstańców Wielkopolskich 180, Piła,
(dostawy wg podziału i pozycji zawartych w dokumentacji przetargowej).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz asortymentu wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz cenowy- załączniki nr 2 do SWZ (zadanie 1-4);
- projektowane postanowienia umowy- załącznik nr 5 do SWZ (zadanie 1-4);
- opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

4.5.5.) Wartość części: 138525,99 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 4 – „Zakup i dostawa materiałów budowlanych”
___________________________________________________________________
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z rozładunkiem (do magazynów Zamawiającego) materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i instalacyjnych (sanitarnych) potrzebnych
do przeprowadzenia bieżących prac konserwacyjnych w obiektach administrowanych przez 14 WOG.
Miejsce realizacji:
Magazyn ul. Wojska Polskiego 86 – 90, Poznań,
(dostawy wg podziału i pozycji zawartych w dokumentacji przetargowej).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz asortymentu wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz cenowy- załączniki nr 2 do SWZ (zadanie 1-4);
- projektowane postanowienia umowy- załącznik nr 5 do SWZ dla zadania 4;

4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

4.5.5.) Wartość części: 18836,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61909,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61909,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61909,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe ,,SEA’’ Paweł Bronikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740000957

7.3.3) Ulica: ul. Norbertańska 3

7.3.4) Miejscowość: PŁOCK

7.3.5) Kod pocztowy: 09-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107419,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-21

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126454,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126454,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126454,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: ul. Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200254,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-21

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33210,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33210,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33210,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: ul. Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33210,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-13

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Realizacja zamówienia:
Zadanie 2- podstawowe do 21.09.22r,- opcja do 21.12.2022
Zadanie 3- podstawowe do 21.09.22r,- opcja do 21.12.2022
Zadanie 4- podstawowe do 13.10.22r,- opcja brak

wartości umowy zostały podane netto z opcją (zadanie 2 i 3)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.