Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00336201/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
- 2023/BZP 00342319/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów szewnych, klipsów i środków biomedycznych na potrzeby szpitala Olmedica Sp. z o.o. w Olecku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OLMEDICA W OLECKU - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519558690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gołdapska 1
1.5.2.) Miejscowość: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: (087) 520 22 95-96
1.5.8.) Numer faksu: (087) 520 25 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olmedica@olmedica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8003401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów szewnych, klipsów i środków biomedycznych na potrzeby szpitala Olmedica Sp. z o.o. w Olecku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0622413-30f2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348847
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/20-2023/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 381173,20
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szwy, pętle, pleciony jedwab. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 289501,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System – nietrzymanie moczu. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 3660,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Silikonowe odciągi. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 530,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Klipsy tytanowe do zabiegów laparoskopowych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 21195,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Siatki przepuklinowe I. 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 7200,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Siatki przepuklinowe II. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 27331,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Staplery chirurgiczne. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 14860,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Taśmy, siatki ginekologiczne I. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 4900,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Taśmy, siatki ginekologiczne II. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały hemostatyczne. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych klipsów i środków biomedycznych do Działu Farmacji Szpitalnej. Zestawienie asortymentowe i ilościowe zawiera załącznik do Formularza Oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
33141128-3 - Igły do szycia
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 7795,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedłużenie terminu składania ofert nie zostało przedłużone na https://platformazakupowa.pl/transakcja/800340, w związku z powyższym złożenie oferty przez Wykonawcę nie będzie dostępne.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedłużenie terminu składania ofert nie zostało przedłużone na https://platformazakupowa.pl/transakcja/800340, w związku z powyższym złożenie oferty przez Wykonawcę nie będzie dostępne.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedłużenie terminu składania ofert nie zostało przedłużone na https://platformazakupowa.pl/transakcja/800340, w związku z powyższym złożenie oferty przez Wykonawcę nie będzie dostępne.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedłużenie terminu składania ofert nie zostało przedłużone na https://platformazakupowa.pl/transakcja/800340, w związku z powyższym złożenie oferty przez Wykonawcę nie będzie dostępne.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedłużenie terminu składania ofert nie zostało przedłużone na https://platformazakupowa.pl/transakcja/800340, w związku z powyższym złożenie oferty przez Wykonawcę nie będzie dostępne.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedłużenie terminu składania ofert nie zostało przedłużone na https://platformazakupowa.pl/transakcja/800340, w związku z powyższym złożenie oferty przez Wykonawcę nie będzie dostępne.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedłużenie terminu składania ofert nie zostało przedłużone na https://platformazakupowa.pl/transakcja/800340, w związku z powyższym złożenie oferty przez Wykonawcę nie będzie dostępne.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedłużenie terminu składania ofert nie zostało przedłużone na https://platformazakupowa.pl/transakcja/800340, w związku z powyższym złożenie oferty przez Wykonawcę nie będzie dostępne.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedłużenie terminu składania ofert nie zostało przedłużone na https://platformazakupowa.pl/transakcja/800340, w związku z powyższym złożenie oferty przez Wykonawcę nie będzie dostępne.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedłużenie terminu składania ofert nie zostało przedłużone na https://platformazakupowa.pl/transakcja/800340, w związku z powyższym złożenie oferty przez Wykonawcę nie będzie dostępne.
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Zakup wyposażenia żłobka w ramach zadania pn.: "Zakup lokalu i jego adaptacja do potrzeb dzieci w celu utworzenia żłobka" z podziałem na części:
- "Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane"
- Dostawa noszy elektrycznych (szt.1) i urządzenia do bezpiecznego oczyszczania powietrza (szt.1) na potrzeby szpitala "Olmedica" w Olecku
- "Dostępna przestrzeń publiczna w Gminie Olecko - remont schodów, pochylni, balustrad i poręczy oraz strefy dojścia i strefy wejścia do głównej siedziby urzędu przy Placu Wolności 3"
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych i zestawów biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora dla Laboratorium Mikrobiologii na potrzeby szpitala "Olmedica" w Olecku sp. z o. o.
- Modernizacja i poprawa funkcjonowania Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawy artykułów medycznych (igły, porty naczyniowe).
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz protez kości czaszki do trzech lokalizacji UCK WUM- 9 Części
- Dostawa nici chirurgicznych
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku anestezjologiczny
- Dostawa opatrunków i materiałów medycznych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.