eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › "¦wiadczenie us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiekcie i na terenie przyleg³ym do budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Adama Mickiewicza 151d, 153 i Brzozowskiego 1, 2".



Og³oszenie z dnia 2022-09-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiekcie i na terenie przyleg³ym do budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Adama Mickiewicza 151d, 153 i Brzozowskiego 1, 2”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PROKURATURA REGIONALNA W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363868183

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 153

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-260

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 4410934

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gabriela.dobrowolska@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szczecin.pr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiekcie i na terenie przyleg³ym do budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Adama Mickiewicza 151d, 153 i Brzozowskiego 1, 2”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7916a54a-34b7-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00348710

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7916a54a-34b7-11ed-8832-4e4740e186ac

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:

wyspecjalizowany charakter zamówienia, u¿ycie ¶rodków komunikacji elektronicznej wymaga narzêdzi, urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne lub nie s± obs³ugiwane za pomoc± ogólnie dostêpnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: nie dotyczy

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informujê, ¿e:
1) Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Regionalna
w Szczecinie z siedzib± przy ul. Mickiewicza 153, 71 – 260 w Szczecinie, tel. 91 441 09 79, e-mail. sekretariat@szczecin.pr.gov.pl.
2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: tel. 91 441 09 72, e-mail iod@szczecin.pr.gov.pl
3) Podstawê prawn± przetwarzania danych stanowi art.6 ust.1 lit. c) RODO w zwi±zku z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 t.j.), zwanej dalej ustaw± PZP.
Pozosta³e zapisy zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2009-7.261.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 169183,90 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„¦wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiekcie i na terenie przyleg³ym do budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Adama Mickiewicza 151d, 153 i Brzozowskiego 1, 2”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-12-01 do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
N = C + S
gdzie:
1) Cena - 60 %
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena" (C ):

Ilo¶æ punktów = (Cn / Cb ) x 100 x znaczenie kryterium 60%
gdzie: Cn - cena brutto oferty o najni¿szej cenie
Cb - cena brutto badanej oferty
2) Aspekty spo³eczne realizacji zamówienia - 40%
Sposób przyznania punktów w kryterium „aspekty spo³eczne realizacji zamówienia" (S ):

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci z zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 000.000,00 - z³;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Za³±cznik nr 2 , 4,5, 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Za³±cznik nr 2 , 4,5, 6 do SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Za³±cznik nr 2 , 4,5, 6 do SWZ oraz Polisa

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wadium nale¿y wnie¶æ w wysoko¶ci:
3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100),
przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Decyduje moment wp³ywu ¶rodków do Zamawiaj±cego.
Zaleca siê wyra¼ne oznaczenie Wykonawcy oraz czê¶ci, na które wnosi siê wadium, np. w tytule przelewu.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone:
1) w pieni±dzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiaj±cego:
BGK 56 1130 1017 0031 1000 0990 0001
2) w gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
W sytuacji okre¶lonej w ppkt 2-4 dokumenty wadialne musz± zostaæ do³±czone do oferty w postaci elektronicznej.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu zaleca siê, aby, np. w tytule przelewu, wyra¼nie oznaczyæ Wykonawcê wnosz±cego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pe³nomocnika/po¶rednika.
5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpie-czeniowej lub porêczenia:
1) dokument gwarancji/porêczenia sporz±dzony w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umacze-niem na jêzyk polski,
2) gwarancje/porêczenia podlegaæ musz± prawu polskiemu; wszystkie spory odno¶nie gwaran-cji/porêczeñ bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów pol-skich.
6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpie-czeniowej lub porêczenia z tre¶ci tych gwarancji/porêczeñ musi w szczególno¶ci jednoznacznie wy-nikaæ:
1) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela (np. banku, zak³adu ubezpieczeñ) do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³alnie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji/porêczenia - Prokuratury Okrêgowej w Szczecinie) zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e za-istnia³y okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci,
2) termin obowi±zywania gwarancji/porêczenia, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±.
7. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, je¿eli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w spo-sób nieprawid³owy.
8. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowa na rachunku bankowym.
9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, in-nych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mo-wa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lo-nych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
10. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± Zamawiaj±cy zaliczy wadium wp³acone w pieni±dzu na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-29 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 28102022 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.