eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juszkowo › Doposażenie przejść dla pieszych oraz szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej w Gminie Pruszcz Gdański- miasteczka ruchu drogowego



Ogłoszenie z dnia 2023-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie przejść dla pieszych oraz szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej w Gminie Pruszcz Gdański– miasteczka ruchu drogowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakątek 1

1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszczgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

ttps://platformazakupowa.pl/transakcja/767122

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie przejść dla pieszych oraz szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej w Gminie Pruszcz Gdański– miasteczka ruchu drogowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0313ac2-0aa6-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348662

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016529/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Miasteczka rowerowe stacjonarne (przy szkole podstawowej w Straszynie i Wiślince), miasteczka rowerowe mobilne (przy szkole podstawowej w Rotmance i Łęgowie)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Doposażenie przejść dla pieszych oraz szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej w Gminie Pruszcz Gdański”, nr POIS.03.01.00-00-0305/22, w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T, oś priorytetowa III : Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259970

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 216497,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Zakup wraz z dostawą dwóch mobilnych miasteczek ruchu drogowego
1. Zamówienie dotyczące części nr 1 obejmuje dostawę dwóch mobilnych miasteczek ruchu drogowego, do dwóch różnych lokalizacji, po jednym do:
1) Szkoła Podstawowa w Łęgowie, ul. Szkolna 9, 83-031 Łęgowo,
2) Szkoła Podstawowa w Rotmance, ul. Al. Piłsudskiego 37, 83-010 Rotmanka.
2. Specyfikacja techniczna w ilościach podanych dla jednego mobilnego miasteczka ruchu drogowego:
a) części składowe:
- przejścia dla pieszych 2 szt.,
- skrzyżowanie o ruchu okrężnym o średnicy 5 m,
- przejazdy kolejowe 2 szt.,
- zakręty ,
- ścieżka,
- pozostała ilość niezbędna do zbudowania w pełni funkcjonalnego i kompletnego miasteczka o wymiarach 10,5 m na 16 m.
b) maty gumowe, wymiary dla jednego arkusza - szerokość 1,25 m, długość 2 m oraz grubość minimum 6 mm, antypoślizgowe, imitujące asfalt, wykonane z granulatu gumowego, układane równolegle do podłoża .
c) mata gumowa skrzyżowane o ruchu okrężnym o grubości minimum 6 mm, składająca się z 12 klinów układanych w koło.
d) zestaw znaków mobilnych składający się z 32 elementów (A-5, A-6A, A-7, A-8, A-16, A-17, A-29, B-1, B-2, B-9, B-20, B-23, B-31, B-35, B-36, B-41, C-1, C-2, C-3, C-5, C-6, C-8, C-12, C-13, C-16, D-1, D-2, D-3, D-4A, D-5, D-6,) o parametrach:
- wysokość znaku 160 cm,
- tarcza znaku w kształcie koła o średnicy minimum 26,7 cm,
- tarcza znaku w kształcie kwadratu o boku minimum 26,6 cm,
- tarcza znaku w kształcie trójkąta o boku minimum 26,9 x 24,3
- średnica rurki 37 mm,
- słupek wykonany z materiału PCV z metalową podstawą zapewniającą stabilność w niesprzyjających warunkach atmosferycznych,
- płyta znaku z materiału PCV.
e) sygnalizatory świetlne na skrzynce metalowej z kółkami, sterowane pilotem, wyposażone w akumulatory żelowe 12V 20Ah oraz światła z modułem ledowym w obudowie poliwęglanowej:
- sygnalizator kolejowy z rogatką 2 szt., wysokość 180 cm,
- sygnalizator kolejowy bez rogatki 2 szt., wysokość 180 cm,
- sygnalizator 3/2 komorowy + strzałka 2 szt., wysokość 175 cm,
- sygnalizator 3 komorowy dla ruchu pieszo-kołowego 3 szt., 175 cm,
Każdy sygnalizator ma być wyposażony w oddzielny pilot.
f) rowerowy tor przeszkód – ósemka – 1 kpl. składający się ze 100 drewnianych pachołków o wymiarach dla jednej szt. 20 cm x 6 cm x 6 cm, pachołki klejone warstwowo i zabezpieczone impregnatem.
g) pachołki drogowe odblaskowe twarde 10 szt. o wymiarach dla jednej szt.:
- podstawa 30 cm x 30 cm x 3 cm,
- wysokość 30 cm,
- waga 0,8 kg,
- górny otwór 3 cm,
- materiał – polichlorek winylu (PVC) na podstawie z gumy recyklingowej (REC) kolor pomarańczowy.
h) barierka zabezpieczająca 1 szt. o wymiarach:
- wysokość 1 m,
- długość 170 cm,
- średnica rurki 37 mm,
- materiał – PCV w kolorze biało-czerwonym.
Mobilne miasteczko ruchu drogowego musi spełniać wymogi do zastosowania w przestrzeni zamkniętej oraz otwartej. Odporne na uszkodzenia i wilgotność.
3. Zamawiający dopuszcza tolerancję dla podanych wymiarów +/- 2%.
4. Wykonawca zapewni Zamawiającego dostawę oraz wniesienie zamawianych produktów pod wskazane wyżej adresy.
5. Wykonawca zobowiązany jest przed dokonaniem dostawy do przedłożenia Zamawiającemu wniosków materiałowych wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia. Niedopuszczalne jest zrealizować dostawę bez uprzedniej akceptacji wniosków materiałowych.
6. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

4.5.5.) Wartość części: 95074,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Wykonanie dwóch stacjonarnych miasteczek ruchu drogowego wraz z oznakowaniem
1. Zamówienie dotyczące części nr 2 obejmuje dostawę wraz z montażem dwóch funkcjonalnych stacjonarnych miasteczek ruchu drogowego wraz z ósemką dostosowanych do istniejącej nawierzchni z kostki brukowej na terenie Gminy Pruszcz Gdański, w dwóch różnych lokalizacjach:
1) Szkoła Podstawowa w Wiślince, ul. Szkolna 10, 83-011 Wiślinka,
2) Szkoła Podstawowa w Straszynie, ul. Starogardzka 48,83-010 Straszyn.
2. Szczegółowy opis przedmiotu w ilościach podanych dla jednego stacjonarnego miasteczka ruchu drogowego:
a) części składowe:
- przejścia dla pieszych 2 szt.,
- skrzyżowanie o ruchu okrężnym,
- przejazd kolejowy,
- zakręty,
- ścieżka,
- ósemka.
b) miasteczko rowerowe ma zawierać następujące elementy oznakowania poziomego cienkowarstwowego koloru białego:
- linie segregacyjne – linie pojedyncze przerywane, linie pojedyncze ciągłe,
- linie krawędziowe,
- strzałki – kierunkowe, naprowadzające,
- przejścia dla pieszych oraz przejazd pieszo-rowerowy – na tle czerwonym,
- linia warunkowego zatrzymywania złożona z trójkątów,
- znaki uzupełniające – symbole, napisy,
- linie wyznaczające stanowiska postojowe,
- stanowisko postojowe zastrzeżone – koperta,
- powierzchnie wyłączone z ruchu o liniowaniu prostym.
Miasteczka mają być wykonane z trwałej specjalistycznej dwuskładnikowej farby poliuretanowej wysokiej jakości, odpornej na ścieranie oraz warunki atmosferyczne.
c) zestaw znaków mobilnych składający się z 32 elementów (A-5, A-6A, A-7, A-8, A-16, A-17, A-29, B-1, B-2, B-9, B-20, B-23, B-31, B-35, B-36, B-41, C-1, C-2, C-3, C-5, C-6, C-8, C-12, C-13, C-16, D-1, D-2, D-3, D-4A, D-5, D-6,) o parametrach:
- wysokość znaku 160 cm,
- tarcza znaku w kształcie koła o średnicy minimum 26,7 cm,
- tarcza znaku w kształcie kwadratu o boku minimum 26,6 cm,
- tarcza znaku w kształcie trójkąta o boku minimum 26,9 x 24,3
- średnica rurki 37 mm,
- słupek wykonany z materiału PCV z metalową podstawą,
- płyta znaku z materiału PCV.
d) sygnalizatory świetlne na skrzynce metalowej z kółkami, sterowane pilotem, wyposażone w akumulatory żelowe 12V 20Ah oraz światła z modułem ledowym w obudowie poliwęglanowej:
- sygnalizator kolejowy z rogatką 2 szt., wysokość 180 cm,
- sygnalizator kolejowy bez rogatki 2 szt., wysokość 180 cm,
- sygnalizator 3/2 komorowy + strzałka 2 szt., wysokość 175 cm,
- sygnalizator 3 komorowy dla ruchu pieszo-kołowego 3 szt., 175 cm,
Każdy sygnalizator ma być wyposażony w oddzielny pilot.
e) pachołki drogowe odblaskowe twarde 10 szt. O wymiarach dla jednej szt.:
- podstawa 30 cm x 30 cm x 3 cm,
- wysokość 30 cm,
- waga 0,8 kg,
- górny otwór 3 cm,
- materiał – polichlorek winylu (PVC) na podstawie z gumy recyklingowej (REC) kolor pomarańczowy.
f) barierka zabezpieczająca 1 szt. O wymiarach:
- wysokość 1 m,
- średnica rurki 37 mm,
- materiał – PCV w kolorze biało-czerwonym.
3. Maksymalnie wymiary miasteczka 15 m x 20 m
4. Zamawiający dopuszcza tolerancję dla podanych parametrów +/- 2%.
5. Teren, na którym ma powstać miasteczko jest terenem płaski, posiadającym nawierzchnię z betonowej kostki brukowej.
6. W ramach usługi należy przygotować koncepcję miasteczka ruchu drogowego na podany wymiar z uwzględnieniem powyższych wytycznych.
7. Wykonawca zobowiązany jest przed dokonaniem dostawy do przedłożenia Zamawiającemu wniosków materiałowych wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia. Niedopuszczalne jest realizowanie dostawy bez uprzedniej akceptacji wniosków materiałowych oraz koncepcji.
8. Przez koncepcję zamawiający rozumie przestawienie graficzne w formacie .pdf projektu rozmieszczenia wszystkich elementów miasteczka ruchu drogowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów

4.5.5.) Wartość części: 121422,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. EUROBLASK-MARIOLA WYRWIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511273138

7.3.3) Ulica: Stefana Batorego

7.3.4) Miejscowość: Andrychów

7.3.5) Kod pocztowy: 34-120

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96796,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113155,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96796,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNE PLEX SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312663788

7.3.3) Ulica: Chorzowska

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96769,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.