eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › PAN Muzeum Ziemi w Warszawie - budynek zabytkowy - wykonanie rewitalizacji dachu w budynku Muzeum Ziemi PAN w Warszawie przy Al. Na Skarpie 20/26



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PAN Muzeum Ziemi w Warszawie - budynek zabytkowy - wykonanie rewitalizacji dachu w budynku Muzeum Ziemi PAN w Warszawie przy Al. Na Skarpie 20/26

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Akademia Nauk Muzeum Ziemi w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00032571300166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Na Skarpie 20/26 i 27

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-488

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mz.pan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mz.pan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PAN Muzeum Ziemi w Warszawie - budynek zabytkowy - wykonanie rewitalizacji dachu w budynku Muzeum Ziemi PAN w Warszawie przy Al. Na Skarpie 20/26

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-268a9233-d1c9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065994/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 PAN Muzeum Ziemi w Warszawie - budynek zabytkowy - wykonanie rewitalizacji dachu w budynku Muzeum Ziemi PAN w Warszawie przy Al. Na Skarpie 20/26

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156475/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZ-zp-8-2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rewitalizacji dachu budynku użyteczności publicznej wpisanego do Rejestru Zabytków pod nr A-337, przeznaczonego na siedzibę Muzeum Ziemi w Warszawie.
2. Szczegółowy zakres, opis i sposób wykonania robót budowlanych określają:
1) Projekt budowlano-wykonawczy z października 2020 r. stanowiący Załącznik nr 7a do SWZ; wraz z Decyzją Prezydenta Miasta St. Warszawy nr 21/Ś/2021 z 28 stycznia 2020 r. – zatwierdzającą projekt i udzielającą pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, stanowiącą Załącznik nr 7b do SWZ oraz Decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr. WZW.5142.1865.2020.AKO z 30 listopada 2020 r. pozwalającą na prowadzenie robót budowlanych w zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków, stanowiącym Załącznik nr 7c do SWZ;
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych z listopada 2020 r. stanowiąca Załącznik nr 8 do SWZ;
3. Budynek Muzeum Ziemi w Warszawie wraz z otoczeniem jest wpisany do rejestru zabytków nieruchomych – decyzją nr A-337 .
4. Wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie odbywało się w funkcjonującym budynku oraz bez wyłączenia budynku z użyteczności publicznej. Szczegółowe warunki realizacji od strony organizacyjno-technicznej stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
5. Przedmiary robót, stanowiące Załącznik nr 9 są jedynie dokumentem pomocniczym i nie stanowią wyłącznej podstawy do kalkulacji ceny oferty. Zakres świadczonych przez Wykonawcę robót jest taki, jak określono go w opisie przedmiotu zamówienia oraz w dokumentach, o których mowa w ust. 2 i musi ponadto zawierać wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele, nawet jeżeli elementy takie nie zostały wyraźnie wyszczególnione.
Przedmiary robót mają za zadanie ułatwienie Wykonawcom obliczenie wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości robót budowlanych wraz z wykonaniem robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym m.in.
- zabezpieczenie przed zniszczeniem i zabrudzeniem elementów architektonicznych nie objętych opracowaniem,
- zabezpieczenie fragmentów posadzek pomieszczeń ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń i ich wyposażenia, bezpośrednio związanych z wykonywanymi robotami czy też sąsiadujących z rejonem robót – niezbędnych do wykonania tych robót i niezbędnego transportu z tym związanego,
- zorganizowania na terenie administrowanym przez Muzeum Ziemi, zaplecza socjalno-biurowego dla własnych pracowników oraz własnych materiałów i narzędzi,
- zorganizowania na terenie administrowanym przez Muzeum Ziemi zamykanego plombowanego kontenera (lub kontenerów) wyposażonego w stosowną do zakresu wagę, w którym będą składowane miedziane elementy dachu demontowane w czasie robót. Sposób gromadzenia i przekazania Zamawiającemu ww. elementów zawiera Załącznik nr 10 do SWZ,
- uzyskanie niezbędnych zgód na zajęcie pasa terenu lub drogi, chodnika, i poniesienie za nie opłat.
6. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować roboty budowlane zgodnie
z dokumentacją projektową załączoną do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45261320-3 - Kładzenie rynien

45321000-3 - Izolacja cieplna

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262522-6 - Roboty murarskie

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, tj. 27.05.2022 r. do godziny: 11:00 zostały złożone 4 oferty tj.
1) oferta nr 1 Wykonawcy Przedsiębiorstwo Robót Termoizolacyjnych i Antykorozyjnych TERMOEXPORT Janusz Brzuchalski, ul. Żurawia 24/7, 00-515 Warszawa,
2) oferta nr 2 Konsorcjum Firm: Lider: Granabud sp. z o.o., ul. Łacińska 4/37, 01-451 Warszawa, Partner: Granabud Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Rafał Gębal, ul. Górczewska 116A/70, 01-460 Warszawa,
3) oferta nr 3 Konsorcjum Firm: Lider: Q-REKBUD sp. z o.o., ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa, Partner: Piotr Kurek ul. Rotmistrza Edmunda Cichego 1 08-480 Maciejowice,
4) oferta nr 4 PPH Eurodach s.c. Józef Klimczuk i Krzysztof Orliński, ul. Graniczna 27, 05-501 Piaseczno.
Wszystkie z powyższych ofert podlegały odrzuceniu.
Oferta nr 1 jako nieopatrzona żadnym z wymaganych przez Zamawiającego i prawo podpisów podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4, 6 Pzp. Oferta nr 1 podlegała odrzuceniu również na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 Pzp, ponieważ Wykonawca nie udzielił odpowiedzi na wniosek
Zamawiającego z dnia 21.06.2022 r. o przedłużenie terminu związania ofertą do dnia 25.07.2022 r.
Oferta nr 2 podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 i 14 Pzp, ponieważ Wykonawca po wniosku Zamawiającego o przedłużenie terminu związania ofertą z dnia 21.06.2022 r. co prawda wyraził pisemnie zgodę na przedłużenie terminu związania ofertą, ale jednocześnie nie przedłużył terminu ważności wadium. Oferta nr 3 podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 Pzp, ponieważ Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą po wniosku Zamawiającego o przedłużenie terminu związania ofertą z dnia 21.06.2022 r.
Oferta nr 4 podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c Pzp, ponieważ Wykonawca po wezwaniu przez
Zamawiającego z dnia 14.06.2022 r. nie uzupełnił oświadczenia z art. 117 ust. 4 Pzp oraz nie złożył poprawionych zobowiązań podmiotów udostępniających zasoby, a mając na uwadze obowiązującą zasadę jednokrotności wezwania do uzupełnienia danego dokumentu w danym zakresie, nie można ponowić wezwania do Wykonawcy do uzupełnienia ww. dokumentów. Ponadto, podmiotowe środki dowodowe, które przedstawił Wykonawca zawierały błędy, jednakże w związku z brakiem uzupełnienia przez Wykonawcę dokumentów wskazanych powyżej (tj. oświadczenia z art. 117 ust. 4 Pzp i zobowiązań podmiotów trzecich), Zamawiający nie może wezwać do uzupełnienia pozostałych dokumentów w trybie art. 128 ust. 1 Pzp, który stanowi, że: „Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia,
o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wzywa wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferta wykonawcy podlegają odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1820521,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2677710,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie unieważniono 02.09.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.