eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łagów › "Zakup sprzętu i oprogramowania wraz ze szkoleniami do projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" w Gminie Łagów"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu i oprogramowania wraz ze szkoleniami do projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w Gminie Łagów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAGÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010286

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 62

1.5.2.) Miejscowość: Łagów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lagowgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup sprzętu i oprogramowania wraz ze szkoleniami do projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w Gminie Łagów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9a0f5ae-1665-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034535/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostaw sprzętu komputerowego, oprogramowania do wirtualizacji oraz szkolenia z zakresu obsługi oprogramowania w ramach realizacji projektu" Cyfrowa Gmina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281845

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EL.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wniesienie sprzętu, zakup oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń do projektu grantowego „Cyfrowa Gmina.
Zakres zamówienia obejmuje zakup:
a) urządzeń sieciowych i osprzętu sieciowego pozwalającego na przyłączenie do szerokopasmowego internetu- 1 szt.
b) dysków do urządzenia backupowego– 4 szt.
c) stacji roboczych- 4 szt.
d) UPS – 1 szt.
e) szkolenia stacjonarnego dla pracowników urzędu w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania – 2 szt.
f) serwera dla oprogramowania do wirtualizacji- 1 szt.
g) macierzy dyskowej dla serwera wirtualizacji 1szt.
h) zakup specjalistycznego oprogramowania- 1 szt
i) usług informatycznych w zakresie wdrożenia, konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego oraz oprogramowania- 1 szt.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu i jego fizycznego montażu, obejmującego instalację urządzeń w szafach rackowych serwerowni Zamawiającego oraz podłączenie przewodów zasilających i sieciowych (LAN). Zobowiązanie obejmuje także instalację oprogramowania i systemów operacyjnych na dostarczonych urządzeniach, a także konfigurację sprzętu i oprogramowania - w tym nadawanie adresacji IP, konfigurację VLAN i tworzenie kont dostępowych.
Ponadto, wykonawca zobowiązuje się do integracji dostarczonych urządzeń z istniejącymi urządzeniami Zamawiającego. Jest on także zobowiązany do przygotowania dokumentacji po wdrożeniu, uwzględniając wszystkie znane aspekty, które mogą wpłynąć na funkcjonowanie systemu jako całości.
Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia audytu po wdrożeniu, do którego audytor musi posiadać certyfikat NESSUS Professional oraz ISO/IEC 27001. Wykonawca zobowiązuje się także do zapewnienia miesięcznego wsparcia po wdrożeniu oraz przeprowadzenia szkoleń dla pracowników w zakresie obsługi instalowanych urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30214000-2 - Stacje robocze

30216110-0 - Skanery komputerowe

33195100-4 - Monitory

48820000-2 - Serwery

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HDPro sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572951515

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-150

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.