eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wykonywanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu

1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smolenia 35

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1756ad2-2471-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348239

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322090/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr DNP.260.63.2021.PN.U. Zamawiający w dniu 24.01.2022 r. zawarł umowę z Wykonawcą FCC Polska sp. z o.o., 41-800 Zabrze ul. Lecha 10, przedmiotem której było wykonywanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów w 2022 r. w zakresie Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2.
W Rozdziale IV pkt 20 Specyfikacji Warunków Zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu dotyczącym przedmiotowego postepowania Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Biorąc powyższe pod uwagę zachodzi możliwość udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki Wykonawcy zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.38.2022.WR.U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 234086,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów w 2022 r. w podziale na 2 zadania:
ZADANIE NR 1 – Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów – Zaplecze Techniczne;
ZADANIE NR 2 – Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów – likwidacja dzikich wysypisk;

2. Zakres prac obejmuje m.in.:
a. Dla zadania nr 1 :
Odbiór, wywóz i utylizację odpadów maksymalnie w ciągu 48 godzin od przesłania przez Zamawiającego zlecenia pocztą elektroniczną, które składowane będą w dostarczonych przez Wykonawcę kontenerach o pojemności 10 m3 i/lub 20 m3, 7 m3 oraz 5 m3 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Bytomia oraz na teren Zaplecza Technicznego przy ul. Tarnogórskiej 1a w Bytomiu. W przypadku kontenerów już podstawionych czas wymiany wynosi maksymalnie 24 godziny.
b. Dla zadania nr 2 :
Odbiór, wywóz i utylizację odpadów maksymalnie w ciągu 48 godzin od przesłania przez Zamawiającego zlecenia pocztą elektroniczną, które składowane będą w dostarczonych przez Wykonawcę kontenerach o pojemności 10 m3 i/lub 20 m3, 7 m3 oraz pojemnikach o pojemności 360 l w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Bytomia oraz na teren Zaplecza Technicznego przy ul. Tarnogórskiej 1a w Bytomiu. W przypadku kontenerów już podstawionych czas wymiany wynosi maksymalnie 24 godziny.
4. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji niniejszego zamówienia następujące rodzaje oraz orientacyjne (szacunkowe) ilości prac (wywozów) do wykonania, z uwzględnieniem kodów odpadów:
a. dla zadania nr 1 :
Lp. Rodzaj prac Kody odpadów Nazwa odpadów Szacowana ilość (szt.)
A B C D D
1 dostarczenie kontenera o pojemności 10 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów

*Zamawiający dopuszcza dostarczenie w uzasadnionych przypadkach i w uzgodnieniu z Zamawiającym, kontenera o poj. 20m3 w zamian za dostarczenie 2 kontenerów o poj. 10m3, jeżeli takowy będzie w posiadaniu Wykonawcy 20 02 01
20 02 02 BIO 67
2 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 20 03 01
20 03 99 KOM
47

3 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 01 01
17 01 02
17 01 03
17 01 81 GRUZ 3
4 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 20 03 07 GABARYT 8
5 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 03 80 PAPA ODPADOWA 1
6 dostarczenie kontenera o pojemności 5 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 20 03 03 DROGOWE 1
7 dostarczenie kontenera o pojemności 5 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 15 02 03 ODZIEŻ 1
Łącznie: 128
b. dla zadania nr 2 :
Lp. Rodzaj prac Kody odpadów Nazwa odpadów Szacowana ilość (szt.)
A B C D E
1 dostarczenie kontenera o pojemności 10 m³ wraz
z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów

*Zamawiający dopuszcza dostarczenie w uzasadnionych przypadkach i w uzgodnieniu z Zamawiającym, kontenera o poj. 20m3 w zamian za dostarczenie 2 kontenerów o poj. 10m3, jeżeli takowy będzie w posiadaniu Wykonawcy 20 02 01
20 02 02 BIO 5
2 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz
z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 20 03 01
20 03 99 KOM 11
3 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz
z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 01 01
17 01 02
17 01 03
17 01 81 GRUZ 7
4 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz
z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 20 03 07 GABARYT 10
5 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz
z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 03 80 PAPA ODPADOWA 1
6 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz
z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 16 02 14 AGD 1
7 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz
z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 06 05* AZBEST 1
8 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz
z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 16 01 20 SZKŁO – SAMOCHODOWE 1
9 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz
z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 02 02 SZKŁO – SZYBY OKIENNE 1
10 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz
z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 15 01 07 SZKŁO – OPAKOWANIA SZKLANE 1
11 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz
z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 16 01 19 PLASTIKI SAMOCHODOWE 1
12 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz
z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 15 01 02 PLASTIKI OPAKOWANIA 1
13 dostarczenie pojemnika o pojemności 7 m3 wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 06 04* WEŁNA MINERALNA 1
14 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz
z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 04 11 KABLE 1
15 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz
z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 07 02 80 GUMY 1
16 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz
z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 09 04 STYROPIAN BUDOWLANY 1
17 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz
z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 16 01 03 OPONY 1
18 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz
z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 19 12 04 TWORZYWA
SZTUCZNE 1
19 dostarczenie pojemnika o pojemności 360 l wraz
z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 16 02 13* ŚWIETLÓWKI 1
Łącznie: 48

5. Podane ilości stanowią wielkość szacunkową, uzależnioną od ilości wytworzonych śmieci. Na podstawie wymienionych przesłanek szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252813,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252813,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233520,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FCC Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762157648

7.3.3) Ulica: Lecha 10

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233520,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.