eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Wykaszanie szuwarów, łąk i torfowisk sprzętem mechanicznym wraz z odkrzaczeniem części powierzchni oraz zebraniem i wywiezieniem pozyskanej biomasy na terenie Nadleśnictwa Chełm w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykaszanie szuwarów, łąk i torfowisk sprzętem mechanicznym wraz z odkrzaczeniem części powierzchni oraz zebraniem i wywiezieniem pozyskanej biomasy na terenie Nadleśnictwa Chełm w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chełm

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110016875

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hrubieszowska 123

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 560 32 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: chelm@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chelm.lublin.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykaszanie szuwarów, łąk i torfowisk sprzętem mechanicznym wraz z odkrzaczeniem części powierzchni oraz zebraniem i wywiezieniem pozyskanej biomasy na terenie Nadleśnictwa Chełm w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77a53eff-36b6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00251907/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykaszanie szuwarów, łąk i torfowisk sprzętem mechanicznym wraz z odkrzaczaniem części powierzchni oraz zebraniem i wywiezieniem pozyskanej biomasy na terenie Nadleśnictwa Chełm w 2023 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_chelm

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_chelm

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 20.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienie publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020, poz. 2452) oraz rozporządzeniu Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U.2020, poz. 2415).
Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego lub konkursie (DZ. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej (platformazakupowa.pl) tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
- szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.; - oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNY ART. 13 RODO* - Wykonawca

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego „RODO”, Nadleśnictwo Chełm informuje, iż:
1. Administratorem danych osobowych osoby/osób, które realizują niniejsza umowę jest Nadleśnictwo Chełm, zwany dalej Administratorem, tel.: (82) 560 32 09, e-mail: chelm@lublin.lasy.gov.pl
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo kontaktować się pod adresem e-mail lub telefonem wskazanym w pkt 1.
3. Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest realizacja i wykonanie procedury przetargowej oraz zawartej umowy cywilnoprawnej.
4. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy.
5. Administrator może przetwarzać Państwa dane osobowe jako prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora o ile prawnie uzasadniony interes wystąpi.
6. Dane osobowe mogą zostać ujawnione jednostkom organizacyjnym PGL Lasy Państwowe, dostawcom usług prawnych i doradczych w dochodzeniu należnych roszczeń (w szczególności kancelariom prawnym), dostawcom usług informatycznych, podmiotom, z którymi administrator będzie współpracował w ramach umów cywilnoprawnych.
7. Dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.
8. Mają Państwo prawo do:
1) dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),
2) sprostowania danych (art. 16. RODO),
3) usunięcia danych (art. 17 RODO),
4) ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
5) przenoszenia danych (art. 20 RODO),
6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO),
7) niepodlegania decyzjom podjętym w warunkach zautomatyzowanego przetwarzania danych, w tym profilowania (art. 22 RODO).
8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) nadzorującego zgodność przetwarzania danych z przepisami o ochronie danych osobowych
9. Administrator ma obowiązek przechowywać dane osobowe nie dłużej niż w terminach przewidzianych prawem dla przedawnienia roszczeń oraz przez okres wynikający z Zarządzenia 74 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2014r. w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe.
10. Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Osoba/osoby, które realizują niniejsza umowę, są zobowiązana do ich podania. Konsekwencja niepodania danych osobowych może skutkować brakiem zawarcia i wykonanie umowy cywilnoprawnej.
11. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.19.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Zabiegi czynnej ochrony siedlisk wodniczki w ramach pakietu 4.9. PROW 2014-2020. Przedmiotem zamówienia jest wykoszenie szuwarów i łąk sprzętem mechanicznym oraz usunięcie zakrzaczeń i wywiezienie pozyskanej biomasy w Leśnictwie Ostrowy, oddz. 428, 429. Gmina Dorohusk, obręb ewidencyjny: 0003 (Brzeźno), dz. ew. nr 794, 795. Powierzchnia objęta zabiegiem wynosi 0,95 ha.
- Zabiegi czynnej ochrony łąk wilgotnych w ramach pakietu 5.4. PROW 2014-2020. Przedmiotem zamówienia jest wykoszenie łąki wilgotnej sprzętem mechanicznym, usunięcie zakrzaczeń i zadrzewień oraz wywiezienie pozyskanej biomasy w Leśnictwie Czułczyce, oddz. 256. Gmina Sawin, obręb ewidencyjny 0006 (Czułczyce Duże), dz. nr 582, 569, 709, obręb ewidencyjny 0019 (Sajczyce) dz. ew. nr 709. Powierzchnia objęta zabiegiem wynosi 1,87 ha.
- Zabiegi czynnej ochrony półnaturalnych łąk świeżych w ramach pakietu 5.5. PROW 2014-2020. Przedmiotem zamówienia jest wykoszenie półnaturalnej łąki świeżej sprzętem mechanicznym, usunięcie zakrzaczeń i zadrzewień oraz wywiezienie pozyskanej biomasy w Leśnictwie Czułczyce, oddz. 256A. Gmina Sawin, obręb ewidencyjny 0019 (Sajczyce), dz. ew. nr 709. Powierzchnia objęta zabiegiem wynosi 1,59 ha.
- Zabiegi czynnej ochrony torfowisk–wymogi kluczowe i uzupełniające w ramach pakietu 1.6.2 WPR 2023-2027. Przedmiotem zamówienia jest wykoszenie torfowisk sprzętem mechanicznym oraz usunięcie zakrzaczeń i wywiezienie pozyskanej biomasy w Leśnictwie Ostrowy, oddz. 405, 411, 412, 414. Gmina Chełm, obręb ewidencyjny 0025 (Srebrzyszcze), dz. ew. nr 700, 701, 702, 704. Powierzchnia objęta zabiegiem wynosi 4,40 ha.
- Zabiegi czynnej ochrony siedlisk lęgowych rzadkich gatunków ptaków siewkowych (rycyk, kszyk, krwadziób i czajka) w ramach pakietu 1.7 WPR 2023-2027. Przedmiotem zamówienia jest wykoszenie szuwarów i łąk sprzętem mechanicznym oraz usunięcie zakrzaczeń i wywiezienie pozyskanej biomasy w Leśnictwie Świerże, oddz. 296. Gmina Ruda Huta, obręb ewidencyjny 0012 (Marysin) dz. ew. nr 210. Powierzchnia objęta zabiegiem wynosi 6,57 ha.
- Zabiegi czynnej ochrony siedlisk lęgowych wodniczki w ramach pakietu 1.9 WPR 2023-2027. Przedmiotem zamówienia jest wykoszenie szuwarów i łąk sprzętem mechanicznym oraz usunięcie zakrzaczeń i wywiezienie pozyskanej biomasy w Leśnictwie Ostrowy, oddz. 407, 430, 431. Gmina Dorohusk, obręb ewidencyjny: 0003 (Brzeźno), dz. ew. nr 789, 790, 802. Powierzchnia objęta zabiegiem wynosi 73,57 ha.
-

4.2.6.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-02-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena: 60%,
2) Doświadczenie w realizacji podobnych usług: 40%,
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 100 pkt x 60%
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn – najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co – cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia podana w formularzu oferty.
W tym kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

2) W ramach kryterium jakościowego tj.: „Doświadczenie w realizacji podobnych usług” oceniane będzie doświadczenie w realizacji usług polegających na koszeniu łąk na terenach podmokłych wykonanych w ostatnich 3 latach. Potwierdzeniem doświadczenia jest wypełniony zał. nr 9 do SWZ oraz okazanie jednej referencji lub umowy (podpisanej przez oferenta kwalifikowanym podpisem elektronicznym) na podobne usługi wykonane w przeciągu 3 lat, na kwotę min. 100 000,00 zł.
Oferta Wykonawcy, który przedstawi doświadczenie zgodnie z pkt. 20.2 SWZ ust. 2, otrzyma 40 pkt. W przypadku braku dokumentu, kryterium to otrzyma 0 pkt.
Szczegółowy sposób oceny przedstawiono w pkt. 20 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w realizacji podobnych usług

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania w obrocie gospodarczym.
-Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
-Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności finansowej. Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 100 000,00 zł.
-Zdolności technicznej lub zawodowej
A. Za spełnienie warunku zdolności zawodowej (doświadczenia), Zamawiający weźmie pod uwagę referencje / umowę przedstawiane na etapie składania ofert. W ramach kryterium oceniane będzie doświadczenie w realizacji usług polegających na koszeniu łąk na terenach podmokłych wykonanych w ostatnich 3 latach. Potwierdzeniem doświadczenia jest okazanie jednej; referencji lub umowy (podpisanej przez oferenta kwalifikowanym podpisem elektronicznym) na podobne usługi wykonane w przeciągu 3 lat, na kwotę min. 100 000,00 zł, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
B. Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna dysponowanie następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia:
a. ciągniki o mocy min. 100 KM – 1 szt.
b. kosiarka rolnicza do koszenia trawy – 1 szt.
lub
c. ratrak wyposażony w urządzenie tnące – 1 szt.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z treścią SWZ, pkt. 10

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z treścią SWZ, pkt. 10

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 118 ust. 1 Pzp

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z treścią SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na zasadach określonych w art. 455 Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_chelm

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-17 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.