eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA PODSTAWOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY MONOPROFILOWEGO CENTRUM SYMULACJI MEDYCZNYCH W RAMACH PROJEKTU "MONOPROFILOWE CENTRUM SYMULACJI MEDYCZNYCH DLA KIERUNKU PIELĘGNIARSTWO UKSW" (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PODSTAWOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY MONOPROFILOWEGO CENTRUM SYMULACJI MEDYCZNYCH W RAMACH PROJEKTU „MONOPROFILOWE CENTRUM SYMULACJI MEDYCZNYCH DLA KIERUNKU PIELĘGNIARSTWO UKSW” (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-815

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uksw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uksw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PODSTAWOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY MONOPROFILOWEGO CENTRUM SYMULACJI MEDYCZNYCH W RAMACH PROJEKTU „MONOPROFILOWE CENTRUM SYMULACJI MEDYCZNYCH DLA KIERUNKU PIELĘGNIARSTWO UKSW” (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68d05258-13d8-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00160176/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Dostawa wyposażenia i sprzętu na potrzeby utworzenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznych

1.2.30 Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych na potrzeby utworzenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn.: „Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznych dla kierunku pielęgniarstwo UKSW” (Nr POWR.05.03.00-00-0012/19), Działanie 5.3. Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych, Oś V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292148/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.371.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 390153,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa podstawowego sprzętu medycznego na potrzeby utworzenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznych w ramach realizacji projektu pn. „Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznych dla kierunku pielęgniarstwo UKSW”:
Część 1:
- poz. 1 - ŁÓŻKO NA STANOWISKO INTENSYWNEJ TERAPII,
- poz. 2 - WÓZEK REANIMACYJNY DLA DZIECI Z WYPOSAŻENIEM,
- poz. 3 - INKUBATOR OTWARTY,
- poz. 4 - WÓZEK REANIMACYJNY Z WYPOSAŻENIEM,
- poz. 5 - DEFIBRYLATOR MANUALNY AED,
- poz. 6 – RESPIRATOR,
- poz. 7 - PLECAK RATOWNICZY,
- poz. 8 - DEFIBRYLATOR,
- poz. 9 - DEFIBRYLATOR AUTOMATYCZNY TRENINGOWY AED,
- poz. 10 - APARAT EKG Z WÓZKIEM,
- poz. 11 - WÓZEK REANIMACYJNY Z WYPOSAŻENIEM,
2. Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru potwierdzającego prawidłową dostawę przedmiotu do Zamawiającego (kryterium oceny ofert). Warunki gwarancji opisane zostały w OPZ (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określono w Załączniku nr 3 do SWZ (OPZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33192000-2 - Meble medyczne

33120000-7 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze

4.5.5.) Wartość części: 248708,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa podstawowego sprzętu medycznego na potrzeby utworzenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznych w ramach realizacji projektu pn. „Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznych dla kierunku pielęgniarstwo UKSW”:
Część 2:
- poz. 1 - PANEL NAD ŁÓŻKOWY, 2-STANOWISKOWY, POZIOMY,
- poz. 2 - POMPA STRZYKAWKOWA,
- poz. 3 - POMPA INFUZYJNA OBJĘTOŚCIOWA,
- poz. 4 - SSAK ELEKTRYCZNY,
- poz. 5 - STANOWISKO DO INIEKCJI,
- poz. 6 - WÓZEK TRANSPORTOWY,
- poz. 7 - WÓZEK INWALIDZKI.
2. Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru potwierdzającego prawidłową dostawę przedmiotu do Zamawiającego (kryterium oceny ofert). Warunki gwarancji opisane zostały w OPZ (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określono w Załączniku nr 3 do SWZ (OPZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33192000-2 - Meble medyczne

33120000-7 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze

4.5.5.) Wartość części: 47379,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa podstawowego sprzętu medycznego na potrzeby utworzenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznych w ramach realizacji projektu pn. „Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznych dla kierunku pielęgniarstwo UKSW”:
Część 3:
- poz. 1 - KOZETKA LEKARSKA,
- poz. 2 - LAMPA ZABIEGOWA,
- poz. 3 - ŁÓŻKO PACJENTA DOMOWE,
- poz. 4 - SZAFKA PRZYŁÓŻKOWA,
- poz. 5 - ZESTAW DO NAUKI PRZEMIESZCZANIA PACJENTÓW,
- poz. 6 - ŁÓŻKO SZPITALNE Z PRZECHYŁAMI BOCZNYMI,
- poz. 7 - ŁÓŻKO SZPITALNE ORTOPEDYCZNE,
2. Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru potwierdzającego prawidłową dostawę przedmiotu do Zamawiającego (kryterium oceny ofert). Warunki gwarancji opisane zostały w OPZ (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określono w Załączniku nr 3 do SWZ (OPZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33192000-2 - Meble medyczne

33120000-7 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze

4.5.5.) Wartość części: 60394,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa podstawowego sprzętu medycznego na potrzeby utworzenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznych w ramach realizacji projektu pn. „Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznych dla kierunku pielęgniarstwo UKSW”:
Część 4:
- poz. 1 - ZESTAW PROFILAKTYKI PRZECIWODLEŻYNOWEJ,
- poz. 2 - ZESTAW SPRZĘTU DO PIELĘGNACJI I HIGIENY PACJENTÓW.
2. Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru potwierdzającego prawidłową dostawę przedmiotu do Zamawiającego (kryterium oceny ofert). Warunki gwarancji opisane zostały w OPZ (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określono w Załączniku nr 3 do SWZ (OPZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33192000-2 - Meble medyczne

33120000-7 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze

4.5.5.) Wartość części: 33672,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205472,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205472,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205472,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MW MEDICAL SPÓŁKA Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8571923133

7.3.3) Ulica: UL. RZEMIEŚLNICZA 16/24

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-363

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205472,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61860,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61860,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61860,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MW MEDICAL SPÓŁKA Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8571923133

7.3.3) Ulica: UL. RZEMIEŚLNICZA 16/24

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-363

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61860,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41070,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41070,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41070,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MW MEDICAL SPÓŁKA Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8571923133

7.3.3) Ulica: UL. RZEMIEŚLNICZA 16/24

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-363

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41070,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18517,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24073,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24073,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MW MEDICAL SPÓŁKA Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8571923133

7.3.3) Ulica: UL. RZEMIEŚLNICZA 16/24

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-363

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24073,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.