Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00272512/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wyposażenie pomieszczeń przeznaczonych na cele KCEiWG w podstawowe urządzenia i sprzęt komputerowy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kreatywne Centrum Edukacji i Współpracy Gospodarczej w Hrubieszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521070543
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 9
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kceiwg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kreatywnecentrum.naszbip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a735527e-107d-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wyposażenie pomieszczeń przeznaczonych na cele KCEiWG w podstawowe urządzenia i sprzęt komputerowy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a735527e-107d-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072222/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wyposażenie pomieszczeń przeznaczonych na cele KCEiWG w podstawowe urządzenia i sprzęt komputerowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zamówienie finansowane jest w ramach projektu pn. „Rozwój Lokalny Hrubieszowa – od partycypacji do realizacji”, który finansowany jest w ramach Programu „Rozwój Lokalny” ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272512
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KCEIWG.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59932,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa sprzętu AGD” obejmująca:1) dostawę sprzętu fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, w zakresie określonym w Załączniku nr 1.1 do SWZ wraz z ich transportem, rozładunkiem, wniesieniem, montażem, ustawieniem/rozmieszczeniem, podłączeniem, w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu i wyposażenia poleasingowego, regenerowanego, powystawowego, używanego.
2) pierwsze uruchomienie sprzętu, przeprowadzenie instruktażu i prezentację funkcji sprzętu,
3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, włącznie ze wskazówkami dot. użytkowania i konserwacji, jeśli zostały wystawione przez producenta,
4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
5) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu),
6) posprzątanie pomieszczeń po wykonaniu dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)
39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
4.5.5.) Wartość części: 3864,2 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania”, obejmująca:1) dostawę sprzętu komputerowego, fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, wraz z oprogramowaniem, w zakresie określonym w Załączniku nr 1.2 do SWZ wraz z ich transportem, rozładunkiem, wniesieniem, montażem, ustawieniem/rozmieszczeniem, podłączeniem, w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu poleasingowego, regenerowanego, powystawowego, używanego.
2) pierwsze uruchomienie sprzętu, przeprowadzenie instruktażu i prezentację funkcji sprzętu,
3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, włącznie ze wskazówkami dot. użytkowania i konserwacji, jeśli zostały wystawione przez producenta,
4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
5) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu),
6) posprzątanie pomieszczeń po wykonaniu dostawy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 56068,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11611,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEW LIFE PROPERTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386354339
7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka 64 lokal 43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78795,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78795,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Intersell Waldemar Płonka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273240907
7.3.3) Ulica: Jesionowa 17a
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78795,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Dostawa 725 ton soli drogowej dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Hrubieszowie.
- "DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH I PŁYNÓW DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
- " Modernizacja budynków użyteczności publicznej"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów przenośnych - laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla jednostek oświatowych Gminy Miasta Gdańska
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa komputerów stacjonarnych dla Instytutu Bezpieczeństwa i Informatyki
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
- Dostawa zestawów komputerowych
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.