eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobryszyce › Dowóz i odwóz dzieci przedszkolnych i uczniów do ZSP w Dobryszycach, SP w Bloku Dobryszyce, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Radomsku w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz dzieci przedszkolnych i uczniów do ZSP w Dobryszycach, SP w Bloku Dobryszyce, Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego w Radomsku w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobryszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 8

1.5.2.) Miejscowość: Dobryszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-505

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446811193

1.5.8.) Numer faksu: 446811028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dobryszye.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobryszyce.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.dobryszyce.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz dzieci przedszkolnych i uczniów do ZSP w Dobryszycach, SP w Bloku Dobryszyce, Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego w Radomsku w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37165bb1-1188-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038672/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie uslug transportowych w zakresie dowozu i odwozu uczniów do ( z ) szkół/placówek łącznie ze sprawowaniem opieki nad uczniami podczas wykonywania usługi.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286255/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 209893,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W odniesieniu do Części I zakres zamówienia obejmuje:
W ramach Części I zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt biletów miesięcznych dla uprawnionych uczniów do korzystania z usługi dowozu i odwozu.
Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku szkolnego 2022/2023 może ulegać zmianie. W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów dowożonych/odwożonych w danym miesiącu przez Wykonawcę łączne wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy ulegnie odpowiednio zmniejszeniu lub zwiększeniu.
Bilet miesięczny jest biletem imiennym i posługiwać może się nim osoba, której imię i nazwisko widnieje na bilecie. W razie kontroli wymagane jest przedstawienie dokumentu potwierdzającego tożsamość posiadacza biletu. Bilet miesięczny ważny jest jeden miesiąc tj.: od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca. Na bilety miesięczne obowiązują wszystkie ulgi ustawowe przewidziane dla komunikacji samochodowej. W okresie ferii zimowych ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50%.
Wykonawca zobowiązuje się do dowozu i odwozu uczniów do(ze) szkoły zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik Nr 6 do IDW. Wykonawca winien dowieźć uczniów na zajęcia nie wcześniej niż 30 minut przed ich rozpoczęciem i nie później niż 5 minut przed ich rozpoczęciem. Określenie godzin dowozu i odwozu Wykonawca ustali z Dyrektorami szkół.
W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz zgodnie z harmonogramem ustalonym na dzień odpracowania zajęć. Przejazdy uczniów należy zapewnić w dni przewidziane organizacją przedszkola i szkoły w roku szkolnym 2022/2023, począwszy od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 września 2022 roku do dnia 23 czerwca 2023 roku. Umowa nie będzie wykonywana w okresie ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem,
przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub z innych przyczyn wprowadzonych na podstawie przepisów prawa.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy użyciu autobusów w ilości 2 szt. stanowiących własność Gminy Dobryszyce, a które zostaną przekazane Wykonawcy na podstawie odrębnej umowy dzierżawy. Umowa dzierżawy 2 sztuk autobusów tj.: autosanu A10-10T Lider Midi – ilość miejsc siedzących 43 oraz autosanu A0909L.03.S - ilość miejsc siedzących 41 będzie obowiązywać od dnia podpisania umowy do dnia 23.06.2023 roku natomiast wysokość czynszu dzierżawnego wynosić będzie 2.000,00 zł brutto miesięcznie odrębnie dla każdego pojazdu.
Pojazdy służące do przewozu uczniów zostaną wydane Wykonawcy sprawne z aktualnymi badaniami technicznymi i polisą ubezpieczeniową. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pełną sprawność wydzierżawionych pojazdów, zapewnić spełnianie wymogów bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), zapewnić posiadanie aktualnych badań technicznych pojazdów (o ile termin badania przypadnie w okresie obowiązywania umowy) i polisy ubezpieczeniowej (o ile termin zawarcia umowy ubezpieczenia na kolejny okres przypadnie w okresie obowiązywania umowy), zapewnić utrzymanie pojazdów w czystości. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół, jak również w czasie odwozu ze szkół. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu uczniów zobowiązany jest zapewnić dodatkowo poza kierowcą, także opiekuna. Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować osoba pełnoletnia, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej, cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką, posiadać odpowiednie kwalifikacje jako opiekun uczniów w czasie przewozu autobusem.
Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów do szkół, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu uczniów, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w autobusie, a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów w pojeździe, niedopuszczenie do dalszego przewozu, sprawdzenie stanu liczbowego uczniów. Zasady sprawowania opieki zawarte zostały w Załączniku Nr 5 do IDW.
Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą ich rodzice/prawni opiekunowie. Podczas dowozu opiekun odprowadza uczniów do drzwi wejściowych do przedszkola i do drzwi wejściowych szkoły i przekazuje je wyznaczonemu przez Dyrektora nauczycielowi dyżurnemu. Podczas odwozów opiekun autobusu odbiera uczniów spod drzwi przedszkola oraz drzwi szkoły i wprowadza do autobusu zgodnie z ustalonym porządkiem. Wykonawca zamówienia musi realizować przewóz uczniów zgodnie z przepisami prawa a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym ( t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 919 ) oraz zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450 ). Jeżeli podczas wykonywania usługi wystąpi awaria uniemożliwiająca dalszą jazdę wyznaczonego autobusu, wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie wskazanym w ofercie, autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy. Zamawiający zastrzega, że możliwe są zmiany godzin przywozu i odwozu uczniów wynikające z organizacji pracy przedszkola i szkoły. Zamawiający poinformuje o zmianach pisemnie, telefonicznie lub e-mailem nie później niż trzy dni przed wprowadzanymi zmianami. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Dowóz i odwóz uczniów na wyznaczonej trasie będzie odbywał się z istniejących przystanków autobusowych oraz w miejscach wsiadania i wysiadania uczniów ustalonych z Zamawiającym. Szczegółowe rozkłady przywozu i dowozu uczniów ustala Wykonawca z Dyrektorami szkół. Wykonawca dostosuje świadczenie usług do planu zajęć przedszkolnych i lekcyjnych, a także wszelkich zmian w czasie roku szkolnego. Ostateczna liczba dowożonych uczniów, a także godziny i trasy przywozu i odwozu mogą ulec zmianie. Wynagrodzenie Wykonawcy za świadczone w danym miesiącu usługi stanowić będzie iloczyn liczby uczniów przewożonych na danej trasie (zgodnie z ilością wydanych biletów miesięcznych) oraz ceny jednostkowej biletu miesięcznego na danej trasie wskazanej w Formularzu ofertowym. Ceny jednostkowe wskazane w Formularzu ofertowym nie ulegną zmianie w okresie obowiązywania umowy. Ewentualne zmiany liczby uczniów Zamawiający zgłosi Wykonawcy na co najmniej trzy dni przed początkiem kolejnego miesiąca. Przy dowozie i odwozie uczniów kursami ogólnodostępnymi Wykonawca musi uruchomić w razie potrzeby dodatkowe kursy aby zapewnić uczniom bezpieczne i higieniczne warunki w czasie przewozu – każdy dowożony i odwożony uczeń musi mieć zapewnione miejsce siedzące.
Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia, tj.: ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34980000-0 - Bilety przewozowe

4.5.5.) Wartość części: 147888,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W odniesieniu do Części II zakres zamówienia obejmuje:
W ramach Części II zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dowozu i odwozu uczniów zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik Nr 7 do IDW.
Wykonawca musi dysponować kierowcą do realizacji zamówienia, przy czym kierowca musi posiadać stosowne uprawnienia, tj.: ważne prawo jazdy właściwej kategorii, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu uczniów zobowiązany jest zapewnić dodatkowo poza kierowcą, także opiekuna. Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować osoba pełnoletnia, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej, cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką, posiada odpowiednie kwalifikacje jako opiekun uczniów w czasie przewozu. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów do szkoły, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu uczniów, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w pojeździe, a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów w pojeździe, niedopuszczenie do dalszego przewozu, sprawdzenie stanu liczbowego uczniów. Zasady sprawowania opieki zawarte zostały w Załączniku Nr 5 do IDW. Wykonawca zobowiązany jest posiadać samochód umożliwiający przewóz osób niepełnosprawnych z niepełnosprawnością ruchową (uczeń na wózku inwalidzkim). W przypadku dowozu do Specjalnego Ośrodka Szkolnego – Wychowawczego w Radomsku uczniowie będą odbierani od rodziców lub upoważnionych osób spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po odwiezieniu do Specjalnego Ośrodka Szkolnego – Wychowawczego w Radomsku odprowadzane przez opiekuna na zajęcia. Wykonawca winien dowieźć uczniów na zajęcia nie wcześniej niż 30 minut przed ich rozpoczęciem i nie później niż 5 minut przed ich rozpoczęciem. Po zakończeniu zajęć uczniowie będą odbierani przez opiekuna z Specjalnego Ośrodka Szkolnego – Wychowawczego w Radomsku i po odwiezieniu pod dom przekazywane pod opiekę rodziców lub upoważnionych osób. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy. Zamawiający zastrzega, że możliwe są zmiany godzin przywozu i odwozu uczniów wynikające z organizacji pracy szkoły. Zamawiający poinformuje o zmianach pisemnie, telefonicznie lub e-mailem nie później niż trzy dni przed wprowadzanymi zmianami. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca dostosuje świadczenie usługi do planu zajęć lekcyjnych, a także wszelkich zmian w czasie roku szkolnego. Liczba dowożonych uczniów, a także godziny i trasa przywozu i odwozu mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. Ewentualne zmiany liczby uczniów Zamawiający zgłosi Wykonawcy na co najmniej trzy dni przed początkiem kolejnego miesiąca. Wynagrodzenie Wykonawcy za świadczoną w danym miesiącu usługę stanowić będzie iloczyn: dzienna ilość kilometrów trasy dowozu i odwozu ( ilość kilometrów wskazano w Załączniku Nr 7 do IDW ) x cena za 1 km x ilość dni w danym miesiącu, w którym będzie świadczona usługa dowozu i odwozu.
Umowa nie będzie wykonywana w okresie ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub z innych przyczyn wprowadzonych na podstawie przepisów prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 62004,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175520,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134970,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUS Michał Warzecha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292830703

7.3.3) Ulica: Szosa 25a

7.3.4) Miejscowość: Pińczów, Bogucice II

7.3.5) Kod pocztowy: 28-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134970,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114962,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUS Michał Warzecha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292830703

7.3.3) Ulica: Szosa 25A

7.3.4) Miejscowość: Pińczów, Bogucice II

7.3.5) Kod pocztowy: 28-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114962,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.