eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostawa koparko - ładowarko - spycharki na ciągniku kołowym łącznie z osprzętem roboczym.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa koparko - ładowarko - spycharki na ciągniku kołowym łącznie z osprzętem roboczym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ciasna 7

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-601

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 47 22 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa koparko - ładowarko - spycharki na ciągniku kołowym łącznie z osprzętem roboczym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c5371db-36a1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347707

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028026/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Dostawa koparko-ładowarko-spycharki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

1rblog.wp.mil.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: za pomocą platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/1rblog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Do pełnego i prawidłowego
korzystania z platformy zakupowej przez Użytkowników/Wykonawców konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego
uprawnionego Użytkownika/Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego służącego do autentyfikacji i podpisu
elektronicznego.

2. Wymagania techniczne i organizacyjne, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich
użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Sytemu (Regulamin Portalu e - Usług) dostępnym z poziomu modułu
Elearning dla wszystkich użytkowników platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 1 Regionalna Baza Logistyczna w Wałczu,
ul. Ciasna 7, 78 – 600 Wałcz, tel. 261 47 24 24, reprezentowana przez Komendanta;
1.2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, wysyłając wiadomość na adres e – mail: 1rblog.iod@mil.ron.pl lub dzwoniąc pod numer tel. 261 472 209;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na „Dostawę koparko – ładowarko – spycharki na ciągniku kołowym łącznie z osprzętem roboczym.”, numer sprawy 68/2023.

Więcej informacji zawarto w Rozdziale XXII SWZ "Ochrona Danych Osobowych (RODO)"
SEKCJA

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 68/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparko – ładowarko – spycharki na ciągniku kołowym łącznie z osprzętem roboczym, wykonana zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami zamieszczonymi w „Wymaganiach Eksploatacyjno – Technicznymi” (WET) stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z pośród ofert niepodlegających odrzuceniu przy
zastosowaniu kryterium - Cena 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie dotyczące
braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp załącznik nr 2 do SWZ.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w
okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.). Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania
ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik
nr 2 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE – składane wraz z ofertą (art. 107 ustawy Pzp).
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, będące przedmiotem postępowania, spełniają wymagania określone w SWZ Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. kartę katalogową lub techniczną lub handlową sporządzoną przez producenta zaoferowanego produktu potwierdzającą, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z określonymi przez Zamawiającego „Wymaganiami Eksploatacyjno – Technicznymi” stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ, w następującym zakresie:
1) Ogólnej koncepcji maszyny:
• Wykonana jako maszyna samobieżna na podwoziu kołowym, dwuosiowym, z napędem przenoszonym na obie osie z kabiną jednoosobową zakrytą.
• Maszyna musi być przystosowana do transportu lotniczego średnim samolotem transportowym (np. C-130 Herkules, maksymalna wysokość wjazdu do przestrzeni ładunkowej samolotu wynosi 2,74 m), kolejowego, samochodowego i morskiego.
• Maszyna ma posiadać dwa rodzaje wysięgników. Jeden z przodu do montażu łyżki ładowarkowej, łyżki wieloczynnościowej (otwieranej — spycharkowo - ładowarkowej), pługa odśnieżnego, wideł załadunkowych, oraz drugiego z tyłu do montażu osprzętu tj. łyżki koparkowej podsiębiernej, łyżki do skarpowania – podsiębiernej, młota hydraulicznego, szczotki walcowej.
Układ napędowy – napęd na dwie osie z możliwością wyłączenia przedniej. Skrzynia przekładniowa
w pełni przełączalna pod obciążeniem, w całym zakresie przełożeń i prędkości obrotowych,
Układ elektryczny – napięcie zasilania 12V lub 24V. Akumulatory bezobsługowe o pojemności min.
150 Ah.
Układ kierowniczy – działający na koła osi przedniej, wspomagany hydraulicznie lub elektrycznie.
Osprzęt do koparko-ładowarko-spycharki
• łyżka ładowarkowa:
 szerokości min 2,2 m,
 z możliwością kopania poziomo ustawioną łyżką min. 70 mm,
 wysokością wyładunku co najmniej 2,6 m,
 pojemnością roboczą min 1 m3;
• łyżka spycharko - ładowarkowa tzw. łyżka Drotta:
 o pojemności min. 0,9 m3,
 szerokość min. 2.5 m;
• pług odśnieżny o szerokości od 2,3 do 3 m;
• widły załadunkowe:
 wysokości podnoszenia nie mniej niż 3 m,
 udźwigu nie mniej niż 1 900 kg.
• łyżka koparkowa podsiębierna:
 pojemności min 0,20 m3,
 szerokości min.600 mm,
 umożliwiająca kopanie do głębokości min. 4,5 m,
 zasięgu kopania na poziomie gruntu min. 5 m od osi obrotu,
 z możliwością wyładunku na wysokości min. 3,5 m;
• łyżka do skarpowania podsiębierna:
 pojemności 0.10 - 0,15 m3,
 szerokości nie przekraczającej 500 mm;
• młot hydrauliczny montowany do szybkozłącza koparkowego o energii udaru min 600 J;
• szczotka walcowa z pojemnikiem na zanieczyszczenia do zamiatania na mokro. Szerokość robocza zamiatania min 2.3 m. Pojemność zbiornika wody i pojemnika zanieczyszczeń wg. specyfikacji producenta. Zamawiający dopuszcza kątowe ustawienie szczotki.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 uPzp wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne lub inna forma prawna):
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, żaden
z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Dokumenty składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu. W toku postępowania, wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego, kierowana będzie do pełnomocnika, o którym mowa powyżej.
5. Każda z firm wspólnie składających ofertę, złoży oddzielnie dla każdej z nich oświadczenie o braku podstaw wykluczenia stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
6. Ponadto, przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX pkt 2.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć również:
a) pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia);
b) kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców składających ofertę wspólnie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę – pełnomocnika).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli dotyczą one m.in.:
1) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie tej samej lub lepszej jakości i parametrach przy zachowaniu tożsamości przedmiotu Umowy (przy zachowaniu dotychczasowych cen). Decyzje o skorzystaniu z takiej możliwości podejmuje Zamawiający, informując o tym Wykonawcę,
2) zmiany terminu wykonania Umowy jeżeli jego niedochowanie wynika z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, z zastrzeżeniem §12 ust. 5 Umowy,
3) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
4) zmiany przepisów prawnych (np. akcyza, VAT), jeżeli wpłynie na sposób wykonania lub na wysokość ceny – zgodnie ze zmienionymi przepisami,
5) odstąpienia od wymogu odbioru przez RPW lub GQAR,
6) odstąpienia od wymogu znakowania kodem kreskowym,
7) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji Umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określił go co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy,
8) zmiany terminu dostawy po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy (w formie pisemnej, faksem lub e-mail) z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem, w przypadku decyzji stosownych organów wojskowych,
9) zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy (zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej), wynikających z potrzeb Sił Zbrojnych RP,
10) zmiany producenta przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Umowie,
11) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji Umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określił go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy,
12) zmiany zakresu podwykonawstwa,
13) umożliwienia dalszej realizacji przedmiotu Umowy przez konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej, z których składu ubył jego członek/wspólnik.

Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w języku polskim za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/1rblog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-23 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamówienie publiczne zostanie wykonane kompleksowo, w sposób jednorazowy, w terminie do 90 dni od dnia zawarcia umowy.
2. W przypadku, gdy termin wykonania zamówienia zakończyłby się po 15 listopada 2023 r., to ostatecznym dniem, w którym Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie jest 15 listopada 2023 r.
3. W przypadku, gdy ostatni dzień wykonania zamówienia przypada na dzień wolny od pracy tj. sobota, niedziela lub dni ustawowo wolne od pracy, to termin realizacji zamówienia przypada na pierwszy dzień roboczy przypadający po tym dniu.
4. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do Odbiorcy 2 Regionalnej Bazy Logistycznej, Skład Bezwola, ul. Sosnowa, 21 – 310 Wohyń.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.