eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Przebudowa skrzyżowania ulic Korczyńskiej i J. Stapińskiego w Krośnie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa skrzyżowania ulic Korczyńskiej i J. Stapińskiego w Krośnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa skrzyżowania ulic Korczyńskiej i J. Stapińskiego w Krośnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89fbf292-0694-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347636

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022500/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.51 Przebudowa skrzyżowania ulic Korczyńskiej i J. Stapińskiego w Krośnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260312/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.75.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Korczyńska oraz J. Stapińskiego w Krośnie (budowę kanalizacji kablowej, szafy sterowniczej i masztów sygnalizacji świetlnej wraz z instalacją zasilającą oraz przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego).
Szafa sygnalizacji świetlnej o wymiarach minimum 1360/500/1500mm z cokołem zabudowana będzie na fundamencie prefabrykowanym. Wewnątrz na szynach RACK z lewej strony zabudowany będzie panel zabezpieczający poszczególne obwody elektryczne, sterownik sygnalizacji o konstrukcji modułowej, grzałka z termostatem i bateria do zasilacza buforowego. Po prawej stronie szafy należy zamontować przełącznicę światłowodową, urządzenia do transmisji danych na potrzeby sieci ITS i kamer monitoringu oraz zasilacz POE do zasilania kamer. Sterownik sygnalizacji świetlnej musi być kompatybilny z istniejącym systemem sterowania ruchem SCATS, który koordynuje sygnalizacje świetlne na terenie miasta Krosna. Musi on obsługiwać min. 27 grup sygnalizacyjnych, min. 4 wejścia dwustanowe na przyciski dla pieszych, min. 37 wejść obsługujących pętle indukcyjne, min. 1 wejście dwustanowe do strefy wideodetekcji i min.2 wejścia dwustanowe na sygnał zewnętrzny oraz musi być doposażony w moduł komunikacji z systemem SCATS, umożliwiającym pełną funkcjonalność pracy systemowej skrzyżowania. Moduł komunikacyjny musi posiadać port ethernet oraz serwer www, umożliwiający zdalną diagnostykę modułu i podmianę programu sterującego zdalnie.
Należy wykonać kanalizację kablową jako 2 i 3 otworową, wykonaną z rur o średnicy 110mm. Jeden z otworów przeznaczony jest do zaciągnięcia przewodów zasilających pętle indukcyjne (tzw. fedderow) i przewody sterujące do przycisków dla pieszych. Drugi otwór przeznaczony będzie do zaciągania przewodów zasilających sygnalizatory świetlne, kamery monitoringu i kamery wideo detekcji. Trzeci otwór od istniejącej studni własności MPGK do szafy sterowniczej sygnalizacji świetlnej, przez studnie SK-2 o numerze 010,120 i 110 do zaciągania kabla światłowodowego w celu komunikacji z serwerem ITS znajdującym się w GPD przy ul. Staszica oraz Centrum Monitoringu UMK przy ul. Lwowskiej 28A. Trzeci otwór na odcinku studnia SK-2 o numerze 110 – studnia SK-2 o numerze 080 wykorzystany będzie do zaciągnięcia kabla oświetlenia ulicznego, zasilającego oświetlenie drogi do Szpitala Wojewódzkiego. Trzeci otwór na odcinku studnia SKR-1 o numerze 141- studnia SK-2 o numerze 140- jako rura rezerwowa.
Do łączenia odcinków proj. kanalizacji należy stosować studnie kablowe o typach podanych na planie sytuacyjnym. Pod jezdnią należy wykonać montaż kanalizacji kablowej metodą bezwykopową na głębokości min. 1,2 m mierząc od górnej ścianki rury przepustowej. W tych miejscach należy stosować studnie pogłębiane. W celu doprowadzenia przewodów do masztów i słupów należy wykonać połączenie za pomocą rury karbowanej dwuściennej giętkiej o średnicy 75 mm. Kanalizację należy układać w wykopie o głęb. 0,8m w terenie zielonym oraz 0,6m pod chodnikami. Dno rowu powinno być wyrównane i pozbawione ostrych krawędzi. Rury należy układać ze spadkiem 0,3% w kierunku kolejnej studni. Ułożoną rurę należy zasypać przesianą ziemią do grubości przykrycia 0,35m, a następnie na całej długości oznaczyć folią z tworzywa sztucznego koloru pomarańczowego. Następnie zasypać ziemią warstwami co 0,2m i ubijać. Rury kanalizacji kablowej należy wprowadzić do studni równo z powierzchnią gardła. Gardła studni należy wyprawić masą betonową. Zapewnić szczelny montaż poszczególnych prefabrykowanych elementów studni. Studnie kanalizacji kablowej należy wyposażyć w pokrywy z wietrznikami.
W celu zamontowania sygnalizatorów należy zamontować słupy zgodnie z planem sytuacyjnym. W celu montażu sygnalizatorów nad tarczą skrzyżowania należy zastosować maszty rurowe wysięgnikowe z wysięgnikami o długościach: 4.5, 5, 5.5, 6, 7, 9 i 10 m, a w chodnikach słupy rurowe proste. Przy przejściu dla pieszych na słupach sygnalizacji należy zamontować przyciski z obudowami wandaloodpornymi, sensorowe ze zwrotnym potwierdzeniem wywołania światła zielonego, wg standardu przyjętego w mieście Krośnie. W celu doświetlenia przejść dla pieszych należy stosować słupy o wysokości 5 m z wysięgnikami wg opisu na planie sytuacyjnym. Maszty wysięgnikowe należy posadowić na fundamencie wylewanym studniowym ze stalowym zespołem kotwiącym zgodnie z wytycznymi producenta słupów, natomiast słupy rurowe proste należy posadowić na fundamentach prefabrykowanych.
W celu zasilenia sygnalizatorów zaprojektowano kable sygnalizacyjne typu YKSY, które należy doprowadzić do słupów proj. sygnalizacji na listwy zaciskowe zgodnie ze schematami zamieszczonymi w niniejszym opracowaniu. Przy każdym podejściu do słupa należy zostawić po 2m zapasu kabla w studni.
Kable sygnalizacyjne w całości układane będą w przewidzianej do tego celu kanalizacji. Zabezpieczenia obwodów sygnalizacyjnych zaprojektowano w szafie sterowniczej.
Pętle indukcyjne należy wykonać poprzez ułożenie w jezdni linki miedzianej o średnicy przewodu min. 2,5 mm2 ze wzmocnioną izolacją (min. 750V), odpornej na temperaturę min 205°C w istniejącej już nawierzchni, w której należy wyciąć piłą mechaniczną rowek o szerokości 30÷50 mm i głębokości 60÷80 mm. Przed ułożeniem pętli należy wyrównać krawędzie ścianek wyciętego rowka oraz oczyścić go z wszystkich zanieczyszczeń i wysuszyć palnikiem. Po ułożeniu przewodu w rowku odległość jego górnej części od powierzchni jezdni nie może być mniejsza niż 50 mm. Niedopuszczalny jest montaż pętli w odległości mniejszej niż 1 m od stałych elementów wbudowanych w jezdnię. Obok zamontowanej pętli należy w krawężniku wywiercić otwór, przez który należy doprowadzić przewody pętli indukcyjnych do studni, w której należy wykonać połączenie z fedderami w hermetycznej puszce łączeniowej. Na tym odcinku przewody pętli należy skręcać ze sobą w ilości 10 skręceń na metr, przy czym długość odcinka po skręceniu nie może być dłuższa niż 20m. Po zamontowaniu i połączeniu pętli, rowki należy zalać na gorąco masą bitumiczną. W przypadku montażu pętli pod kostką brukową, należy zdemontować kostkę w miejscu proj. pętli indukcyjnej, ułożyć pętle w istniejącej podsypce piaskowej, zagęścić podsypkę i ułożyć na nowo kostkę uprzednio zdemontowaną.
W związku z tym, że istniejące maszty doświetlające przejścia dla pieszych na drodze krajowej mają zamontowany znak aktywny, który przysłaniał będzie proj. sygnalizatory, zachodzi konieczność ich demontażu. Aby zachować poprawny poziom natężenia oświetlenia na przejściach dla pieszych zgodnie z zapisami normy PNEN 13201:2016 – Oświetlenie dróg, przy uwzględnieniu wzorców i standardów rekomendowanych przez Ministra właściwego ds. transportu: „Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych, część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4)”, zaprojektowano oprawy oświetleniowe drogowe z asymetrycznym rozsyłem światła w technologii LED o temperaturze barwowej 3000K, posiadające obudowę I klasy ochronności ze względu na ich montaż na uziemionych masztach sygnalizacji świetlnej. Napięcie zasilania proj. opraw oświetleniowych: 230V AC. Rozmieszczenie zgodnie z planem sytuacyjnym. Przejścia dla pieszych zakwalifikowano do klasy oświetleniowej PC2, gdzie:
· Średni poziom natężenia oświetlenia w płaszczyźnie pionowej osi przejścia Evśr> 50 [lx]
· Średni poziom natężenia oświetlenia w płaszczyźnie poziomej Ehśr> 50 [lx]
· Rownomierność natężenia oświetlenia w płaszczyźnie pionowej osi przejścia: Uov> 0,35
· Rownomierność natężenia oświetlenia w płaszczyźnie poziomej: Uoh> 0,4
Zasilanie opraw doświetlających przejścia dla pieszych należy wykonać kablem typu YKYżo 5x2,5mm2 z proj. szafy oświetleniowej, którą należy zlokalizować obok szafy sygnalizacji świetlnej. Kabel na całej długości należy prowadzić w kanalizacji kablowej sygnalizacji świetlnej w otworze przeznaczonym do prowadzenia kabli zasilających sygnalizatory. Zabezpieczenie tego obwodu należy wykonać w proj. szafie oświetleniowej zgodnie ze schematem elektrycznym zamieszczonym w niniejszym opracowaniu. Istniejący słup oświetlenia ulicznego znajdujący się w pobliżu proj. masztu MS14 należy przełożyć do nowej lokalizacji zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Odcinek istniejącego kabla, którego długość będzie wystarczająca do zasilenia słupa należy odkopać, przełożyć do nowej lokalizacji i wprowadzić do słupa. Odcinek, który będzie za krótki do zasilenia słupa należy wydłużyć za pomocą kabla typu YAKXS 4x35mm2 poprzez połączenie go z odcinkiem istniejącym za pomocą mufy kablowej termokurczliwej w wewnętrzną warstwą termoplastycznego kleju, po uprzednim przełożeniu kabla do nowej lokalizacji. Mufę kablową należy zlokalizować poza chodnikiem. Kabel należy układać w rurze osłonowej karbowanej dwuściennej giętkiej o średnicy 75mm, min. 450N. Mufę kablową należy ułożyć bezpośrednio w podsypce piaskowej. Miejsce wejścia kabla do rury osłonowej należy skutecznie uszczelnić przed zamuleniem np. za pomocą szerokiej taśmy samowulkanizującej. Istniejące kable oświetleniowe oznaczone na planie sytuacyjnym do demontażu należy fizycznie zdemontować w miejscach, gdzie będą prowadzone prace ziemne związane z budową kanalizacji kablowej. Na pozostałym odcinku kabel należy umartwić poprzez zwarcie ze sobą wszystkich żył na obu jego końcach i pozostawienie go w ziemi. Odcinek, który pozostanie w ziemi należy oznaczyć w PZGiK jako nieczynny.
Na wysięgniku masztu MSW2 i MSW4 należy zamontować słupek o wys. 2m skierowany w gorę, zakończony uchwytem do montażu kamery. Na uchwytach należy zamontować kamery typu „rybie oko”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „AGZ” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842372745

7.3.3) Ulica: ul. Gen. J. Hallera 6/3

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.