eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › "Dzierżawa pojemników, wywóz nieczystości stałych z placówek Urzędu Morskiego w Gdyni zlokalizowanych na terenie Słupska i Ustki oraz sprzątanie i odśnieżanie posesji Delegatury w Słupsku"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dzierżawa pojemników, wywóz nieczystości stałych z placówek Urzędu Morskiego w Gdyni zlokalizowanych na terenie Słupska i Ustki oraz sprzątanie i odśnieżanie posesji Delegatury w Słupsku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chrzanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-338

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umgdy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dzierżawa pojemników, wywóz nieczystości stałych z placówek Urzędu Morskiego w Gdyni zlokalizowanych na terenie Słupska i Ustki oraz sprzątanie i odśnieżanie posesji Delegatury w Słupsku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70daede4-1fbd-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00156001/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Dzierżawa pojemników, wywóz nieczystości stałych z placówek Urzędu Morskiego w Gdyni zlokalizowanych na terenie Słupska i Ustki oraz sprzątanie i odśnieżanie posesji Delegatury w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302132

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.371.18.2023.KC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 151377,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Dzierżawa pojemników oraz wywóz nieczystości stałych
z posesji Kapitanatu Portu w Ustce oraz Obwodu Ochrony Wybrzeża Ustka.
1.1. Przedmiot zamówienia zawiera opróżnianie, wywóz i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z częstotliwością 1 raz w tygodniu przy użyciu taboru specjalistycznego z pojemników zlokalizowanych w Kapitanacie Portu, przy ulicy Marynarki Polskiej 3 w Ustce oraz OOW Ustka przy ulicy Westerplatte 19 w Ustce. Dzierżawa pojemników na odpady zmieszane: KP Ustka, ul. Marynarki Polskiej 3 – 1 pojemnik o poj. 1100 l, OOW Ustka, ul. Westerplatte 19 – 1 pojemnik o poj. 120 l, OOW Ustka, ul. Kościuszki 13 – 1 pojemnik o poj. 1100l.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 7 a) do SWZ.
1.3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1) 90511000-2 – Usługi wywozu odpadów,
2) 90512000-9 – Usługi transportu odpadów.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 a) i 1 b) do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 49655,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Wywóz nieczystości stałych, dzierżawa pojemnika oraz sprzątanie i odśnieżanie posesji Urzędu Morskiego w Gdyni Delegatury w Słupsku.
2.1. Przedmiot zamówienia zawiera opróżnianie, wywóz i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z częstotliwością 1 raz w tygodniu przy użyciu taboru specjalistycznego z pojemników, dzierżawa pojemnika
o pojemności 1100 l w ilości 1 szt., sprzątanie, oczyszczanie
i odśnieżanie chodników o powierzchni 12 480 m2 znajdujących się przed posesją Delegatury, odśnieżanie parkingu oraz drogi dojazdowej o powierzchni 33 340 m2 na terenie posesji Delegatury w Słupsku.
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 7 b) do SWZ.
2.3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1) 90511000-2 – Usługi wywozu odpadów
2) 90512000-9 – Usługi transportu odpadów
3) 90610000-6 – Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4) 90620000-9 – Usługi odśnieżania
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 a) i 1 b) do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 101722,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zamawiający unieważnia Części nr 1: „Dzierżawa pojemników oraz wywóz nieczystości stałych z posesji Kapitanatu Portu w Ustce oraz Obwodu Ochrony Wybrzeża Ustka.” Postępowania, na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy PZP, ponieważ złożona oferta podlega odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96035,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96035,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z o.o., 76-200

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390005623

7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 112

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96035,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.