eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybno › Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń SPG ZOZ w Rybnie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń SPG ZOZ w Rybnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rybnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130314249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zajeziorna

1.5.2.) Miejscowość: Rybno

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spgzoz@gminarybno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spgzozrybno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e967599a-2472-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń SPG ZOZ w Rybnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e967599a-2472-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026215/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup wyposażenia do pomieszczeń SPG ZOZ w Rybnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309369

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 93195,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn. „Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń SPG ZOZ w Rybnie”.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń SPG ZOZ w Rybnie.
3. Przedmiot zamówienia składa się z:
1) Dostawy i montażu wyposażenia do pomieszczeń SPG ZOZ w Rybnie:
1. Odbojnica ścienna – 79 mb
2. Narożnik – 103 mb
3. Fototapeta – 13 szt.
4. Podajnik na ręczniki – 10 szt.
5. Dozownik na mydło – 11 szt.
6. Pojemnik na papier toaletowy – 3 szt.
7. Dozownik automatyczny – 5 szt.
8. Tablica informacyjna – 3 szt.
9. Tablica zewnętrzna -2 szt.
10. Parawan tkanina – 4 szt.
11. Parawan – 3 szt.
12. Krzesło do sali konferencyjnej – 24 szt.
13. Fotel dla pracownika medycznego – 12 szt.
14. Krzesło z podłokietnikami dla pacjenta – 7 szt.
15. Krzesło biurowe dla dziecka – 1 szt.
16. Wstrząsarka do materiałów kapsułkowych stosowanych do wypełnienia ubytków – 1 szt.
17. Interkom – 1 szt.
18. Aparaty telefoniczne – szt. 14
19. Sprzęt komputerowy – szt. 2
20. Zestaw uchwytów na kule lub laski – szt. 21

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39190000-0 - Tapety papierowe i inne okładziny ścienne

39514400-2 - Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe

39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła

42968200-1 - Maszyny wydające artykuły toaletowe

39112000-0 - Krzesła

32522000-8 - Sprzęt telekomunikacyjny

45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian

30192170-3 - Tablice ogłoszeń

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48620000-0 - Systemy operacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114629,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331087,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114629,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER MICHAŁ BENKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570275454

7.3.3) Ulica: WILEŃSKA

7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK

7.3.5) Kod pocztowy: 80-215

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114629,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.