eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach - budowa boiska wielofunkcyjnego - etap VI.1



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach – budowa boiska wielofunkcyjnego - etap VI.1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŻARACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971183655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Serbska 58

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekreteriat@straz.zary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.zary.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach – budowa boiska wielofunkcyjnego - etap VI.1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2459749c-31e8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103670/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach – etap VII

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/straz_zary

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/straz_zary

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy
Zakupowej Open Nexus Sp. z o.o. dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Sposób
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu
wydanym na podstawie art. 70 ustawy PZP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L119/1 z
dnia 4.5.2016 r.; dalej: „RODO”) Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Żarach
(68-200 Żary, ul. Serbska 58, tel. 68 363 07 00, fax. 68 363 07 21, e-mail: sekretariat@straz.zary.pl).
2) W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żarach wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, tel. 95 733 83
18, e-mail: inspektor.rodo@straz.gorzow.pl.
3) Przetwarzanie zebranych danych osobowych odbywa się wyłącznie w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, szczegółowo określonego w SWZ
(na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a w przypadku Umowy – w celu realizacji praw i obowiązków wynikających z niej (na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO oraz w celu realizacji obowiązków księgowych lub podatkowych związanych z Umową, a
określonych w przepisach odrębnych). Natomiast, w przypadku stosowania monitoringu wizyjnego i rozmów - na podstawie art. 6
ust. 1 lit. e RODO, w celu zapewnienia bezpieczeństwa, porządku publicznego oraz ochrony osób i mienia na terenie Komendy
Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żarach;
4) Udostępnienie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi jest konieczne – zgodnie z przepisami ustawy PZP, a
skutki odmowy ich podania szczegółowo określa ta ustawa;
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, będą podmioty lub osoby, którym udostępniona będzie dokumentacja postępowania
(zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP), a także zgodnie z ogólnymi przepisami w zakresie w nich przewidzianym:
6) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego (art. 78ustawy PZP), chyba że czas realizacji Umowy przekracza ten okres, wówczas przez czas jej trwania, a także
przez okres niezbędny dla realizacji obowiązków księgowych lub podatkowych oraz ewentualną konieczność dochodzenia roszczeń
wynikających z Umowy oraz przez okres przewidziany w przepisach prawa odnośnie archiwizacji dokumentacji podmiotów
realizujących zadania publiczne oraz w aktach wewnętrznych Komendy Powiatowej PSP w Żarach;
7) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, ma Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do ich treści, a także związane z nim prawo do ich uzupełnienia, poprawienia, sprostowania, ograniczenia przetwarzania
(art. 15, 16 i 18 RODO);
b) żądania informacji dotyczących przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jak i podmiotów, którym dane te zostały
udostępnione;
c) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22
531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl);
Jednakże,
a) zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d i e RODO, ma Pani/Pan wyłączone prawo do usunięcia danych;
b) zgodnie z art. 20 RODO ma Pani/Pan wyłączone prawo do przenoszenia danych;
c) zgodnie z art. 21 RODO ma Pani/Pan wyłączone prawo do wniesienia sprzeciwu;
– w zakresie w jakim dopuszczają to wyłącznie przepisy RODO, zgodnie z podstawą na jakiej dane te są zebrane i przetwarzane;
8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich;
9) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jak i w sposób inny niż zautomatyzowany, jednakże
nie będą podlegały profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PK.2370.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wybudowanie boiska wielofunkcyjnego.
Zakres prac do wykonania:
Wykonanie boiska wielofunkcyjnego w miejscu wskazanym na Projekcie Zagospodarowania Terenu.
Wykonanie zaprojektowanych warstw i nawierzchni boiska.
Wykonanie odwodnienia boiska.
Wykonanie opaski z kostki betonowej z obrzeżami wokół boiska.
Wykonanie ogrodzenia boiska z furtkami.
Wykonanie wymaganych korekt posadowienia: fundamentów słupów oświetleniowych (4 szt.), studni telekomunikacyjnych (6 szt.), hydrantu ppoż. (1 szt.).
Dostawa i montaż wyposażenia boiska

4.2.6.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze
wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów. Szczegółowe
informacja zawarte są w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który wykaże, że:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum 800.000,00 zł brutto (osiemset tysięcy złotych brutto) w zakresie wykonania boisk sportowych o nawierzchni poliuretanowej. Wskazana robota budowlana może być realizowana etapowo (kilka umów dotyczących tej samej inwestycji wykonanych przez tego samego wykonawcę), pod warunkiem wykonania najwcześniejszego etapu w okresie ostatnich 5 lat. W przypadku wykazania roboty realizowanej etapami, w celu określenia wartości roboty budowlanej należy zsumować wartość poszczególnych etapów. Wykazane roboty muszą być potwierdzone dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane należycie.
- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: minimum 1 osobą – kierownikiem robót - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń od co najmniej 5 lat.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie wymagane.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 5 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 6 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie wymagane.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, w formie aneksu umowy, pod rygorem nieważności i mogą być
dokonywane w przypadkach określonych w art.455 PZP oraz w sytuacjach określonych w projekcie umowy. Z uwagi na
ograniczony zakres dopuszczalnych znaków pełny katalog zmian umowy dostępny w Załączniku Nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/straz_zary

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-24 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się za pomocą platformy zakupowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.