eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sypniewo › Dostawa autobusu do przewozu uczniów dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa autobusu do przewozu uczniów dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W SYPNIEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097264

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kwiatowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Sypniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-422

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zsckrsypniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckrsypniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1f36488-24b6-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa autobusu do przewozu uczniów dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1f36488-24b6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111547/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa autobusu do przewozu uczniów dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311580

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu do przewozu uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie w ilości 1 sztuki o m.in. następujących parametrach: kolor biały, rok produkcji: 2018-2023, ilość przejechanych kilometrów: maksymalnie do 250 tys. km, liczba miejsc od 50 do 55 wraz z miejscem dla kierowcy, wejście do autobusu min. 2 drzwi, autobus musi posiadać homologację oraz musi być zarejestrowany w Polsce, wymiary autobusu: długość: min. 12 m, wysokość: min. 3 m, szerokość: min. 2,5 m, silnik wysokoprężny o mocy min. 360 KM, pojemność silnika min. 9500 cm3, norma emisji spalin Euro VI, skrzynia biegów manualna, system ABS, hamulce tarczowe, retarder, intarder, koło zapasowe pełnowymiarowe, ogumienie opony całoroczne, układ kierowniczy ze wspomaganiem, klimatyzacja indywidualna dla przestrzeni kierowcy (nawiew z kokpitu i nad kierowcą), dwustrefowa, fotele kierowcy resorowany z podłokietnikiem, fotele pasażerskie klasy turystycznej, podłoga płaska, pokryta wykładziną antypoślizgową (kolor szary), szyby podwójne z izolacją termiczną, młoteczki do zbicia szyb ewakuacyjnych, nagrzewnica wodna oraz sucha Webasto, lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie, ogrzewane, tachograf z ważną legalizacją, multimedia radioodtwarzacz, DVD, MP3, USB, tuner DVBT, 2 mikrofony, głośniki, 2 monitory. Wyposażenie dodatkowe: trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka, lewarek, klucz do kół, klin pod koła, WC, światła LED, LDWS, kamera wsteczna + czujniki, zaświadczenie dla autobusu o prędkości dopuszczalnej 100 km/h, ekspertyza techniczna i wycen autobusu wykonana przez licencjonowanego rzeczoznawcę, Pojazd musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia dla autobusu szkolnego. Ważny przegląd techniczny i ubezpieczenie OC.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 790000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 790000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 790000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPO Usługi Transportowe- Turystyczne TRANSPOLL Waldemar Czorniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151018114

7.3.3) Ulica: Kazimierza Wielkiego 16

7.3.4) Miejscowość: Łańcut

7.3.5) Kod pocztowy: 37-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 790000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.