eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komorniki › Zakup i dostawa mebli wraz z wyposażeniem do pomieszczeń rozbudowywanej Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mebli wraz z wyposażeniem do pomieszczeń rozbudowywanej Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komorniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawna 1

1.5.2.) Miejscowość: Komorniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48618107751

1.5.8.) Numer faksu: +48618107985

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/769412

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa mebli wraz z wyposażeniem do pomieszczeń rozbudowywanej Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa5d2408-fb8a-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019141/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup wyposażenia do rozbudowywanej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Plewiskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234850

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 270049,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia dostawa mebli szkolnych wraz z wyposażeniem do pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach, zgodnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym znajdującym się w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 5a do SWZ oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 a do projektowanych postawień umowy.
2. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy i dostarczony bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach, ul. prof. Wacława Strażewicza, gmina Komorniki, woj. wielkopolskie. Wykonawca zapewni własny transport, wniesienie oraz rozmieszczenie/montaż mebli i wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach wskazanych przez Zamawiającego. Wszystkie meble i wyposażenie wymagające złożenia lub montażu Wykonawca wykonana we własnym zakresie w miejscu bezpośredniej dostawy.
3. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
d) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć w terminie 5 dni od dnia zawarcia Umowy na adres mailowy: inwestycje@komorniki.pl wszystkie wymagane w załączniku nr 1 do umowy certyfikaty, atesty, raporty z badań dla produktów, które mają być dostarczone w ramach realizacji Przedmiotu Umowy.
6. Aspekt środowiskowy: Zamawiający uwzględnia w zakresie części I aspekt środowiskowy poprzez punktowanie w kryterium pozacenowym Wykonawców, którzy zaoferują wykonanie wszystkich mebli z płyty meblowej posiadającej certyfikat FSC® lub PEFC™ lub inny równoważny potwierdzający legalność pochodzenia surowca drzewnego.
7. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 8a do SWZ (dla części I).
8. Gwarancja i rękojmia
a) Część I: minimum 36 miesięcy (kryterium oceny) na meble szkolne od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy bez wad, jednak nie dłużej niż 5 lat od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, a ponadto wymaga się udzielenia gwarancji przez producentów elementów wbudowanych.
b) Część I: na wyposażenie zgodnie z kartami gwarancyjnymi producentów.
c) Naprawy gwarancyjne dokonywane będą przez Wykonawcę na jego koszt.
d) Wymaga się, aby czas usunięcia uszkodzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia uszkodzenia wynosił maksymalnie 10 dni roboczych.
e) Zakres uprawnień z tytułu rękojmi regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
f) W ramach gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się według wyboru Zamawiającego do:
- nieodpłatnego usunięcia wad i usterek, a w przypadku, gdy rzecz wchodząca w zakres gwarancji była już dwukrotnie naprawiana - do żądania wymiany rzeczy na nową, wolną od wad,
- wskazania trybu usunięcia wady,
- żądania od Gwaranta odszkodowania (obejmującego straty poniesione, jak i utracone korzyści), jakich Zamawiający doznał wskutek wystąpienia wady,
- żądania od gwaranta kary umownej za nieterminowe usunięcie wad w wysokościach określonych we wzorze umowy,
- żądania od Gwaranta odszkodowania za nieterminowe usunięcie wad, jeżeli zastrzeżona kara umowna jest niższa od poniesionej szkody.
g) W razie nienależytego wykonania dostaw lub powstania szkody z winy Wykonawcy, zobowiąże się on do naprawienia powstałej szkody w całości i pokryje koszty nienależytego wykonania zgodnie z art. 363 KC.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom dla każdej z części zamówienia. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działanie jak za swoje własne.
11. Rozwiązania równoważne:
W przypadku użytych w dokumentacji postępowania nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe – o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym wypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego.
Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39160000-1 - Meble szkolne

39292000-5 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory

30195000-2 - Tablice

4.5.5.) Wartość części: 245646,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sportowego do salki korekcyjnej (pom. nr 118) w Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach, zgodnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym znajdującym się w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 5b do SWZ oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1b do projektowanych postawień umowy.
2. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy i dostarczony bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach, ul. prof. Wacława Strażewicza, gmina Komorniki, woj. wielkopolskie. Wykonawca zapewni własny transport, wniesienie oraz rozmieszczenie wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach wskazanych przez Zamawiającego. Wyposażenie wymagające złożenia lub montażu Wykonawca wykonana we własnym zakresie w miejscu bezpośredniej dostawy.
3. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
d) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć w terminie 5 dni od dnia zawarcia Umowy na adres mailowy: inwestycje@komorniki.pl wszystkie wymagane w załączniku nr 1 do umowy certyfikaty, atesty, raporty z badań dla produktów, które mają być dostarczone w ramach realizacji Przedmiotu Umowy.
6. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik 8b do SWZ (dla części II).
7. Gwarancja i rękojmia
a) Część II: 24-miesiące na wyposażenie sportowe od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy bez wad.
b) Naprawy gwarancyjne dokonywane będą przez Wykonawcę na jego koszt.
c) Wymaga się, aby czas usunięcia uszkodzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia uszkodzenia wynosił maksymalnie 10 dni roboczych.
d) Zakres uprawnień z tytułu rękojmi regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
e) W ramach gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się według wyboru Zamawiającego do:
- nieodpłatnego usunięcia wad i usterek, a w przypadku, gdy rzecz wchodząca w zakres gwarancji była już dwukrotnie naprawiana - do żądania wymiany rzeczy na nową, wolną od wad,
- wskazania trybu usunięcia wady,
- żądania od Gwaranta odszkodowania (obejmującego straty poniesione, jak i utracone korzyści), jakich Zamawiający doznał wskutek wystąpienia wady,
- żądania od gwaranta kary umownej za nieterminowe usunięcie wad w wysokościach określonych we wzorze umowy,
- żądania od Gwaranta odszkodowania za nieterminowe usunięcie wad, jeżeli zastrzeżona kara umowna jest niższa od poniesionej szkody.
h) W razie nienależytego wykonania dostaw lub powstania szkody z winy Wykonawcy, zobowiąże się on do naprawienia powstałej szkody w całości i pokryje koszty nienależytego wykonania zgodnie z art. 363 KC.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom dla każdej z części zamówienia. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działanie jak za swoje własne.
10. Rozwiązania równoważne:
W przypadku użytych w dokumentacji postępowania nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe – o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym wypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego.
Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 24402,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328239,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 819684,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351684,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lucjan sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081220840

7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 39

7.3.4) Miejscowość: Solec Kujawski

7.3.5) Kod pocztowy: 86-050

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351684,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15347,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44095,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25061,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAL-SPORT Paweł Kalita ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690086783

7.3.3) Ulica: ul. Trembeckiego 11a

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-234

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25061,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.