eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › "Szkolenie on-line z zakresu obsługi oprogramowania UFED oraz MobilEdit Pro umożliwiających badanie urządzeń mobilnych"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Szkolenie on-line z zakresu obsługi oprogramowania UFED oraz MobilEdit Pro umożliwiających badanie urządzeń
mobilnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Szkolenie on-line z zakresu obsługi oprogramowania UFED oraz MobilEdit Pro umożliwiających badanie urządzeń
mobilnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9236d57c-f84d-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066155/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Szkolenie specjalistyczne w ramach usprawnienie czesko-polskiej współpracy w walce z cyberprzestępczością” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Usprawnienie czesko-polskiej współpracy w walce z cyberprzestępczością” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska, Nr rej. CZ.11.4.120/0.0/0.0/17_028/0001654

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231808/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-247/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Szkolenie on-line z zakresu obsługi oprogramowania UFED oraz MobilEdit Pro umożliwiających badanie urządzeń mobilnych.”
Wspólny Słownik Zamówień CPV: 80510000-2 – Usługi szkolenia specjalistycznego.
2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
a. załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
b. załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
c. załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
d. załączniku nr 4 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
e. załączniku nr 5 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
f. załączniku nr 6 do SWZ – wykaz osób;
g. załączniku nr 7 do SWZ – zobowiązanie innego podmiotu;
h. załączniku nr 8 do SWZ – oświadczenie dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
i. załączniku nr 9 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy /Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczące wykluczenia podmiotów z Federacji Rosyjskiej;
j. załączniku nr 10 do SWZ - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące wykluczenia podmiotów z Federacji Rosyjskiej;
k. załączniku nr 11 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
4. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
5. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie sześciu 4-dniowych szkoleń z zakresu urządzeń mobilnych dla funkcjonariuszy z Polski i Czech w ramach projektu pn. „Usprawnienie czesko-polskiej współpracy w walce z cyberprzestępczością” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska na lata 2014-2020 oraz budżetu państwa.
6. Szkolenie specjalistyczne online dla 53 osób (docelowa grupa szkoleniowa podzielona na 6 grup - 8/9 osób w grupie), 26 osób z Polski i 27 osób z Czech. Szkolenie odbędzie się w dni robocze (każda grupa po 4 dni szkoleniowe) w terminach podanych przez Wykonawcę w harmonogramie dla każdej grupy:
▪ Grupa I - 5 osób z Czech 4 osoby z Polski,
▪ Grupa II - 5 osób z Czech 4 osoby z Polski,
▪ Grupa III - 5 osób z Czech 4 osoby z Polski,
▪ Grupa IV - 4 osoby z Czech 5 osób z Polski,
▪ Grupa V - 4 osoby z Czech 5 osób z Polski,
▪ Grupa VI - 4 osoby z Czech 4 osoby z Polski.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w związku z zawarciem i wykonywaniem umowy posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności.
7. Zamawiający, przed rozpoczęciem świadczenia usług, wyznaczy termin na spotkanie organizacyjne z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
8. Zamawiający informuje, iż niniejsze zamówienie jest w całości finansowane ze środków publicznych, a zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 29 litera c ustawy o podatku od towarów i usług zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego finansowane w całości ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.
9. Wykonawca winien skalkulować wszystkie koszty i składniki związane z realizacja zamówienia, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty materiałów dydaktycznych, koszty obsługi sprzętu informatycznego, przesyłu danych i koszty obsługi narzędzi interaktywnych, aplikacji umożliwiających przeprowadzenie szkolenia on-line.
10. Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia informacji o treści: „Projekt pn. „Usprawnienie czesko-polskiej współpracy w walce z cyberprzestępczością” nr CZ.11.4.120/0.0/0.0/17_028/0001654, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Republika Czeska – Polska na lata 2014-2020 oraz skarb państwa” wraz z logotypami dostępnymi do pobrania na stronie: pl.cz-pl.eu/zakladni-informace-o-programu-pl/promocja z symbolem UE i logotypem CZ-PL na wszystkich dokumentach związanych z obsługą formalną i finansową szkolenia (np. program, zaświadczenia, dokumenty księgowe, faktura, ewentualne prezentacje).
11. Zamawiający informuje, iż wsparcie (support) e – mail dla uczestników szkoleń w okresie dwóch miesięcy od dnia zakończenia ostatniego szkolenia jest trzecim kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej. W przypadku zadeklarowania dwumiesięcznego wsparcia (support) e-mail Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił odpowiedzi na otrzymaną wiadomość e-mail od uczestników szkolenia w terminie trzech (3) dni roboczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452479,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ForSec s.a.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542768239

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-05 do 2022-10-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.