eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › "Wykonanie planowanych remontów w Nadleśnictwie Pniewy w 2022 r. - II postępowanie"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie planowanych remontów w Nadleśnictwie Pniewy w 2022 r.
– II postępowanie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pniewy

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Pniewy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Turowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Pniewy

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pniewy@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pniewy.poznan.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-pniewy/wykonanie-planowanych-remontow-w-nadlesnictwie-pniewy-w-2022-r---ii-postepowanie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie planowanych remontów w Nadleśnictwie Pniewy w 2022 r.
– II postępowanie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1491a9da-1fb7-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00173788/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie planowych remontów w Nadleśnictwie Pniewy w roku 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312658/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 352000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1.1. Zadanie 1 – Wymiana Pieca w leśniczówce Duszniki i Wielonek

Prace wchodzące w zakres Zadania 1 to w szczególności:
• demontaż istniejących urządzeń cieplnych
• wytyczenie trasy przewodów, wykonanie bruzd oraz otworów w ścianie i stropach pod rurociągi
• montaż nowych urządzeń c.o. zgodnych z normą PN-EN 303-5:2012-2
• montaż armatury
• wykonanie regulacji instalacji grzewczej
• wykonanie izolacji cieplnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432210-9 - Wykładanie ścian

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1.2. Zadanie 2 – Wykonanie kapitalnego remontu leśniczówki w Klemensowie

Prace wchodzące w zakres Zadania 2 to w szczególności:
• Demontaż opraw oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach remontowanych
• Demontaż starych przewodów elektrycznych w remontowanych pomieszczeniach
• Demontaż istniejącego osprzętu (łączniki światła, przewodów elektrycznych podtynkowych, gniazdek elektrycznych).
• Montaż instalacji elektrycznych podtynkowych przewodów elektrycznych, osadzenie puszek podtynkowych zapewniającej możliwość rozdziału energii na część administracyjną (kancelaria leśnictwa) i mieszkalną
• Montaż opraw oświetleniowych
- Montaż osprzętu elektrycznego (nowe gniazda elektryczne, łączniki oświetlenia )
- Montaż tablicy wnękowej w ścianie (nową tablicę przystosowaną do montażu dwóch liczników należy zamontować w ścianie, w której należy zamontować nowe wyłączniki nadprądowe oraz różnicowoprądowe)
• Wykonanie pomiarów powykonawczych
• Uzupełnienie tynków ( bruzd po instalacjach, odparzeń , drobnych ubytków)
• Gruntowanie powierzchni ścian preparatami gruntującymi
• Wykonanie gładzi gipsowej jednowarstwowej na powierzchni ścian
• Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni ścian w kolorze pastelowym
• Malowanie farbami emulsyjnymi sufitów w kolorze białym
• Osadzenie kratek wentylacyjnych wywiewnych powietrza
• budową systemu kominowego, jednociągowego z wentylacją, z wkładem ceramicznym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442110-1 - Malowanie budynków

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 275000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1.3. Zadanie 3 – Remont budynków gospodarczych w leśnictwie Ostrolesie i Wituchowo

Prace wchodzące w zakres Zadania 3 to w szczególności:
• wykonanie podcinki murów i zamontowania izolacji poziomej odcinającej możliwość zawilgocenia murów nad powierzchnią terenu i tynków zewnętrznych, dodatkowo wykonanie opaski przy budynku (Ostrolesie),
• Przeprowadzenie badania sprawdzającego instalacji elektrycznej (Ostrolesie),
• wymiana aluminiowej instalacji elektrycznej nie spełniającej obecnych standardów (Ostrolesie),
• sprawdzenie poprawności działania instalacji odgromowej, naprawa bądź wymiana instalacji odgromowej na budynku gospodarczym (Wituchowo),
• naprawa rynien i rur spustowych na budynku gospodarczym (Wituchowo),
• odnowa elewacji całego budynku - uzupełnić tynki zewnętrzne (Wituchowo),
• wymiana bramy wjazdowej do części garażowej (Wituchowo),
• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (Wituchowo),
• pomalowanie elewacji budynku (Wituchowo).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45442110-1 - Malowanie budynków

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 47000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z Art. 255 pkt 2 ustawy Pzp stanowiący, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Jedyna złożona oferta została odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 6) Pzp stanowiącym, iż Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli „nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego”. W toku badania oferty Zamawiający ustalił, iż oferta została złożona na druku innym niż załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Wykonawca wraz z ofertą do postępowania prowadzonego pn.: "Wykonanie planowanych remontów w Nadleśnictwie Pniewy w 2022 r. – II postępowanie" złożył formularz ofertowy z postępowania SA.270.4.8.2022 o nazwie "Wykonanie planowanych remontów w Nadleśnictwie Pniewy w 2022 r.” nie uwzględniając zmian w załącznikach. Ponadto Wykonawca nie wpisał kwoty brutto oferty, a jedynie wartość podatku VAT.
Jak czytamy w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej SWZ) w ust. 14.4:
„14.4 W terminie składania ofert określonym w pkt 14.1. SWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę dla każdej części osobno zawierającą:
a) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”
Konsekwencją powyższego było odrzucenie jedynej oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 6) Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238897,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238897,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238897,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „REMO-BUD” s.c. R. Trzybiński, M. Trzybińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881558242

7.3.3) Ulica: Kwiatowa 17

7.3.4) Miejscowość: Zębowo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-310

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238897,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowiący, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta przekracza znacząco środki przeznaczone na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Złożona oferta znacząco przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył
na realizację zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.