Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00112138/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
- 2023/BZP 00130245/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE ŻURAWICA"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żurawica
1.3.) Oddział zamawiającego: GminaŻurawica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900329
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Żurawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zurawica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zurawica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da8fbc81-b682-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE ŻURAWICA"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da8fbc81-b682-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080476/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE ŻURAWICA”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4983093,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 realizacja robót budowalnych polegających na wykonaniu termoizolacji oraz robót towarzyszących ‘’na starej’’ części budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnegonr 1 w Żurawicy, który znajduje się przy ul. Jana Pawła II 194, 37-710 Żurawica.
Zakres prac oraz parametry techniczne materiałów budowlanych koniecznych do wykonania robót określony został w poniższych dokumentach:
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „wybuduj” stanowiący załącznik nr 8A do SWZ.
- „Przedmiar robót” stanowiący załącznik nr 8C do SWZ.
- „Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej” stanowiące załącznik nr 8D do SWZ.
Zadanie nr 2 realizacja robót budowalnych polegających na wykonaniu przebudowy kotłowni
w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Żurawicy, który znajduje się przy ul. Jana Pawła II 194, 37-710 Żurawica.
Zakres prac oraz parametry techniczne wykonania robót określonych powyżej określony został
w poniższych dokumentach:
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „zaprojektuj i wybuduj” stanowiący załącznik nr 8B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421132-8 - Instalowanie okien
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 1176331,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowalnych polegających na wykonaniu termoizolacji oraz robót towarzyszących budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Św. Jadwigi Królowej Polski Filia, położonego przy ul. gen. Maczka 1, 37-710 Żurawica.Zakres prac oraz parametry techniczne materiałów budowlanych koniecznych do wykonania robót określony został w poniższych dokumentach:
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „wybuduj” stanowiący załącznik nr 8A do SWZ
- „Przedmiar robót” stanowiący załącznik nr 8C do SWZ.
- „Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej” stanowiące załącznik nr 8D do SWZ.
- „Dokumentacja projektowa „wiarus” branża instalacyjna załącznik nr 8E do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421132-8 - Instalowanie okien
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 1448778,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowalnych polegających na wykonaniu termoizolacji oraz robót towarzyszących budynku Szkoły Podstawowej im. Macieja Ratajaw Wyszatycach, położonej w miejscowości Wyszatyce 154, 37-722 Wyszatyce.
Zakres prac oraz parametry techniczne materiałów budowlanych koniecznych do wykonania robót określony został w poniższych dokumentach:
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „wybuduj” stanowiący załącznik nr 8A do SWZ
- „Przedmiar robót” stanowiący załącznik nr 8C do SWZ.
- „Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej” stanowiące załącznik nr 8D do SWZ.
Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowalnych polegających na wykonaniu przebudowy kotłowni budynku Szkoły Podstawowej im. Macieja Rataja w Wyszatycach, położonej
w miejscowości Wyszatyce 154, 37-722 Wyszatyce.
Zakres prac oraz parametry techniczne wykonania robót określonych powyżej określony został
w poniższych dokumentach:
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „zaprojektuj i wybuduj” stanowiący załącznik nr 8B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421132-8 - Instalowanie okien
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 616321,35 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowalnych polegających na wykonaniu termoizolacji oraz robót towarzyszących na budynkach:1. OSP Batycze, położonego w miejscowości Batycze 27, 37-713 Batycze.
Zakres prac oraz parametry techniczne materiałów budowlanych koniecznych do wykonania robót określony został w poniższych dokumentach:
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „wybuduj” stanowiący załącznik nr 8A do SWZ
- „Przedmiar robót” stanowiący załącznik nr 8C do SWZ.
- „Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej” stanowiące załącznik nr 8D do SWZ.
2. OSP Orzechowce, położonego w miejscowości Orzechowce 84A, 37-712 Orzechowce
Zakres prac oraz parametry techniczne materiałów budowlanych koniecznych do wykonania robót określony został w poniższych dokumentach:
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „wybuduj” stanowiący załącznik nr 8A do SWZ
- „Przedmiar robót” stanowiący załącznik nr 8C do SWZ.
- „Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej” stanowiące załącznik nr 8D do SWZ.
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „zaprojektuj i wybuduj” stanowiący załącznik nr 8B do SWZ.
3. OSP Bolestraszyce, położonego w miejscowości Bolestraszyce 97, 37-722 Bolestraszyce.
Zakres prac oraz parametry techniczne materiałów budowlanych koniecznych do wykonania robót określony został w poniższych dokumentach:
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „wybuduj” stanowiący załącznik nr 8A do SWZ
- „Przedmiar robót” stanowiący załącznik nr 8C do SWZ.
- „Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej” stanowiące załącznik nr 8D do SWZ.
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „zaprojektuj i wybuduj” stanowiący załącznik nr 8B do SWZ.
4. OSP Żurawica , położonego w miejscowości Żurawica ul. Ojca Św. Jana Pawła II 67, 37-710 Żurawica.
Zakres prac oraz parametry techniczne materiałów budowlanych koniecznych do wykonania robót określony został w poniższych dokumentach:
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „wybuduj” stanowiący załącznik nr 8A do SWZ
- „Przedmiar robót” stanowiący załącznik nr 8C do SWZ.
- „Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej” stanowiące załącznik nr 8D do SWZ.
- „Projekt budowlany” stanowiące załącznik nr 8F do SWZ.
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „zaprojektuj i wybuduj” stanowiący załącznik nr 8B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421132-8 - Instalowanie okien
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 1741662,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 997426,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1598663,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 997426,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Gościński Usługi Remontowo Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951312151
7.3.3) Ulica: ul. Rakoczego 8
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dariusz GOŚCIŃSKI USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
Dariusz GOŚCIŃSKI USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 997426,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1373206,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1963797,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1373206,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy Remontowo-Budowlany Antoni Bar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951018606
7.3.3) Ulica: ul. Władycze 16/5
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Antoni Bar Zakład Usługowy Remontowo-Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
Antoni Bar Zakład Usługowy Remontowo-Budowlany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1373206,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 543163,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 877289,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 543163,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Gościński Usługi Remontowo Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 543163,16
7.3.3) Ulica: ul. Rakoczego 8
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 543163,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1346368,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1715161,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1346368,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Korytko EL-PER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922100920
7.3.3) Ulica: Wola Węgierska 26
7.3.4) Miejscowość: Pruchnik
7.3.5) Kod pocztowy: 37-560
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1346368,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI ŻURAWICA
więcej: przetargi ŻURAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.