eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Roboty budowlane na posesji Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kielcach- wymiana utwardzenia terenu, instalacji oświetlenia zewnętrznego i c.o. oraz naprawa elewacji.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na posesji Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kielcach- wymiana utwardzenia terenu, instalacji oświetlenia zewnętrznego i c.o. oraz naprawa elewacji.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291954

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 68

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-734

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.wsse.kielce@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/wsse-kielce

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane na posesji Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kielcach- wymiana utwardzenia terenu, instalacji oświetlenia zewnętrznego i c.o. oraz naprawa elewacji.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e970dc4d-3402-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346878

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 1) w zw. Z art. 214 ust. 1 pkt 7) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zw. Z zawartą umową ZP.273.23.2020 oraz ogłoszeniem 606004-N-2020 z dnia 2020-11-26 r.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w 2020 r. wszczął i udzielił zamówienie na Rozbudowę istniejącego budynku głównego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kielcach o pomieszczenie laboratoryjno-biurowe oraz budowę minimum 20 stanowisk postojowych dla samochodów. W ogłoszeniu o zamówieniu numer 606004-N-2020 z dnia 2020-11-26 r. oraz dokumentach zamówienia (SIWZ) zastrzegł możliwość udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP (Dz.U.2019.1843 t.j.), polegających na wykonaniu robót dotyczących budowy obiektu wraz z instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 582854,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Wymianę istniejącej instalacji centralnego ogrzewania na odcinku pomiędzy budynkami Magazynu głównego, pracowni Oddziału Badań Instrumentalnych i Pestycydów,
• Wymianę instalacji oświetleniowej zewnętrznej na terenie posesji,
• Wymianę utwardzenia terenu na posesji WSSE w Kielcach na kostkę brukową,
• Uzupełnienie i naprawa elewacji budynku magazynu głównego i zwierzętarni od strony wschodniej.
Szczegółowy zakres prac obejmuje Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do Zaproszenia. Załącznik nr 2 stanowi równocześnie Formularz wyceny, na podstawie którego należy sporządzić wstępną Wycenę.
Zamówienie będzie realizowane prze okres 80 dni począwszy od dnia podpisania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262320-0 - Wyrównywanie

45262510-9 - Roboty kamieniarskie

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 716911,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 716911,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 716911,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Usług Remontowo- Budowlanych „ KOMA” Marcin Kozera

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ART-BUD BUDOWNICTWO Artur Kozera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572648633

7.3.3) Ulica: Ul. Warszawska 31/3

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-518

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 716911,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.