eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Przebudowa infrastruktury ciepłowniczej dla budynków komunalnych zlokalizowanych przy ul. Grunwaldzkiej nr : 41,43 i 43A



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury ciepłowniczej dla budynków komunalnych zlokalizowanych przy ul. Grunwaldzkiej nr : 41,43 i 43A

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce- Miejski Zarząd Budynków w Kielcach

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-004

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413676720

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.obara@mzb.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.kielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa infrastruktury ciepłowniczej dla budynków komunalnych zlokalizowanych przy ul. Grunwaldzkiej nr : 41,43 i 43A

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16572ec9-1004-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00106897/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa infrastruktury ciepłowniczej dla budynków komunalnych zlokalizowanych przy ul. Grunwaldzkiej nr : 41,43 i 43A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269621

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZB/Grunwaldzka/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie węzła cieplnego przez MPEC w budynku mieszkalnym w Kielcach ul. Grunwaldzka 43A dz. Nr 390/27 obr. 0015. Węzeł cieplny dla budynku został zaprojektowany w części podpiwniczonej budynku mieszkalnego, wielorodzinnego. Inwestycja obejmie również rozprowadzenie mediów siecią preizolowana, jak również modernizację istniejących instalacji wewnętrznych w budynkach w tym:
Zadanie A tj.:
Wykonanie robót budowlanych oraz instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych koniecznych do przygotowania pomieszczenia dla wymiennikowni w tym:
a) roboty budowlane wykończeniowe i uzupełniające, w tym: skucie istniejących tynków i okładzin w pomieszczeniach technicznych, wykonanie pionowej i poziomej izolacji ścian zewnętrznych oraz posadzek części podziemnej węzła cieplnego, dostosowanie stolarki drzwiowej do szerokości światła przejścia, wymiana luksfer, uzupełnienie ubytków w betonowych ścianach, wykonanie izolacji stropów, wykonanie tynków, gruntowanie, malowanie ścian, roboty związane z usunięciem gruzu i innych materiałów pochodzących z demontażu oraz śmieci i odpadów wraz z ich wywiezieniem (przekazaniem tego materiału do utylizacji) i uprzątnięciem terenu budowy.
b) roboty instalacyjne sanitarne w pomieszczeniu wymiennikowni w tym: wykonanie instalacji C.O., wykonanie instalacji wody zimnej i c.w.u. (w tym; wyposażenie pomieszczenia w zawór czerpalny, baterię czerpalną, zamontowanie na podejściu wody zimnej zaworu odcinającego, wyposażenie w filtr siatkowy oraz wodomierz), wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej oraz instalacji wentylacji wymiennikowni wyposażoną w czerpnię i wyrzutnię powietrza.
c) roboty instalacyjne elektryczne w tym wykonanie: zasilania węzła, tablicy węzła TWY, instalacji gniazdowej oraz oświetlenia podstawowego i awaryjnego, wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej oraz ochrony od porażeń, wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych.
Zadanie B tj.:
Wykonanie instalacji zewnętrznej oraz wewnętrznej wody ciepłej i cyrkulacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania dla dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Grunwaldzkiej w Kielcach tj.:
a) Roboty instalacyjne centralnego ogrzewania
w tym: wykonanie rurociągów stalowych preizolowanych, studni rewizyjnych z kręgów betonowych, zaworów odcinających, prób szczelności instalacji c.o. i innych robót towarzyszących. Roboty rozbiórkowe w tym:
demontaż instalacji c.o. tj.: wykonanie robót ziemnych, demontaż rurociągów, demontaż studzienek i włazów.
b) Instalacja wody ciepłej i cyrkulacji
w tym: wykonanie robót ziemnych, ułożenie rurociągów stalowych preizolowanych, wykonanie studni rewizyjnych, zaworów odcinających, wykonanie próby szczelności, płukań oraz dezynfekcji rurociągów i innych robót towarzyszących
c) Instalacja wewnętrzne w tym:
- Instalacja wody ciepłej i cyrkulacji tj.: montaż rurociągów stalowych preizolowanych, rurociągów ze stali nierdzewnej, wykonanie izolacji rur stalowych, montaż zaworów regulujących, wykonanie prób szczelności i innych robót towarzyszących
- Instalacja centralnego ogrzewania tj. montaż rurociągów, zaworów regulujących, rozdzielaczy oraz wykonanie
prób szczelności
- Roboty demontujące tj. demontaż rurociągów instalacji gazowej oraz kotłów gazowych
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia i warunki ich wykonania określają:
• projekty wykonawcze/techniczne - (Załącznik nr 9 do SWZ ),
• przedmiary robót - (Załącznik nr 8 do SWZ ),
• projektowane postanowienia umowy - (Załącznik nr 5 do SWZ),
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - (Załącznik nr 11 do SWZ),
• realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 11 września 2019r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2022r. poz. 1710 ze zm.),ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz.U z 2023 r. poz. 682 ze zm.), a w sprawach nieuregulowanych przepisami Pzp ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. z 2022r. poz. 1360 ze zm.) oraz przepisom powołanym w SWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapoznał się z terenem wskazanym w SWZ, na którym będą prowadzone prace oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust.1 pkt.18 ustawy Pzp, jeżeli zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej. Zamawiający pełną dokumentację przedmiotu zamówienia umieszcza na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce
4. W celu zapoznania się z placem budowy i zakresem robót, Zamawiający przewiduje wizję lokalną Wykonawców, w miejscu prowadzenia robót tj. w Kielcach, ul. Grunwaldzka 43A (teren budowy) w dniu 27 czerwca 2023r. od godz. 10:00 do godz. 11:00
5. W przypadku zmiany terminu zebrania Wykonawcy, zostaną poinformowani poprzez umieszczenie informacji na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce w sekcji „Komunikaty”.
6. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i ma charakter informacyjny do sporządzenia wyceny. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia.
7. Stosownie do art. 95 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące prace fizyczne w tym: osoby wykonujące roboty ogólnobudowlane, roboty sanitarne i elektryczne były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks Pracy (Dz. U. z 2022 r. poz.1510 z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków pracy dopuszczonych przez prawo. Wykonawca lub Podwykonawca przed podpisaniem Umowy wskaże w Załączniku nr 1 do Umowy osoby, które będą realizować zamówienie w zakresie, o którym mowa powyżej oraz będzie zobowiązany do złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu Umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę/Podwykonawcę. Zmiana osób, o których mowa nie wymaga aneksu do Umowy (Wykonawca/Podwykonawca przedstawia korektę listy osób wykonujących zamówienie do wiadomości Zamawiającego). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnia Zamawiającego do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji określonych w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 5 do SWZ) z tytułu niespełnienia tych wymagań.
8. Wymagany minimalny okres gwarancji za wykonane roboty wynosi 36 miesięcy.
9. Zamówienie będzie realizowane w budynku zamieszkałym. Wykonawca musi tak zorganizować prace by umożliwić prawidłowe funkcjonowanie budynku w czasie trwania robót modernizacyjnych i po ich zakończeniu. Wszelkie koszty z tym związane obciążają Wykonawcę i muszą być zawarte w wynagrodzeniu wynikającym z oferty.
10. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym na poziomach wymaganych przez przepisy ustawy z dnia 23 maja 2022 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2023 r., poz. 875 z późn. zm.).
11. Zamówienie będzie realizowane na terenie miasta Kielce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45410000-4 - Tynkowanie

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1086047,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1146000,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1086047,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „CLAUDIA” Grzegorz Karbownik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6571595432

7.3.3) Ulica: Domaniówka nr 6 lok. 16

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-413

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1086047,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.