Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00346648 z dnia 2023-08-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki, transportu odpadów odebranych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: POW 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447242311
1.5.8.) Numer faksu: 447242311
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f67089a-ab7a-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki, transportu odpadów odebranych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f67089a-ab7a-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039220/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Odbiór i transport odpadów komunalnych odebranych od mieszkańców miasta Tomaszowa Mazowieckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235542
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRI.271.1.15.2023.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 22534879,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki, transportu odpadów odebranych z terenu Miasta do miejsc zagospodarowania wskazanych przez Gminę Miasto Tomaszów Mazowiecki.
Okres realizacji przedmiotu zamówienia: 48 miesięcy tj. nie później niż od dnia 1.10.2023 – 30.09.2027.
Wielkość, rodzaj i zakres zamówienia:
PROGNOZA ILOŚCI ODPADÓW NA OKRES 01.10.2023 - 30.09.2027:
1) kod odpadu 15 01 01: opak. z papieru i tektury: w 2023: 121,39 Mg, w 2024: 485,54 Mg, w 2025: 509,82 Mg, w 2026: 535,31 Mg, w 2027: 421,56 Mg
2) kod odpadu 15 01 02: opak. z tworzyw sztucznych: w 2023: 204,61 Mg, w 2024: 818,45 Mg, w 2025: 859,38 Mg, w 2026: 902,35 Mg, w 2027: 710,60 Mg.
3) kod odpadu: 15 01 07: opak ze szkła: w 2023: 230,81 Mg, w 2024: 923,24 Mg, w 2025: 969,41 Mg, w 2026: 1017,88 Mg, w 2027: 801,58 Mg.
4)kod odpadu:16 01 03: zużyte opony: w 2023: 2,93 Mg, w 2024: 11,73 Mg, w 2025: 12,9 Mg, w 2026: 14,19 Mg, w 2027: 11,71 Mg.
5) kod odpadu 20 02 01: odpady ulegające biodegradacji: w 2023: 608,01 Mg, w 2024: 2432,03 Mg, w 2025: 2553,63 Mg, w 2026: 2681,31 Mg, w 2027: 2111,53 Mg.
6) kod odpadu: 20 03 01: niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: w 2023: 3022,51 Mg, w 2024: 12090,04 Mg, w 2025: 11969,14 Mg, w 2026: 11849,45, w 2027: 8798,21 Mg,
7) kod odpadu 20 03 07: odpady wielkogabarytowe: w 2023: 46.18 Mg, w 2024: 184,72 Mg, w 2025: 193,95 Mg, w 2026: 203,65 Mg, w 2027: 160,37 Mg.
Łączna ilość odpadów:
W roku 2023: 4 236,44 Mg,
W roku 2024: 16 945,75 Mg,
W roku 2025: 17 068,22 Mg,
W roku 2026: 17 204,13 Mg,
W roku 2027:13 015,56 Mg.
Wykonawca odbierać będzie od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, a także z terenu nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe wykorzystywanych jedynie przez część roku w roku, powstałe w gospodarstwach domowych odpady komunalne:
1) niesegregowane (zmieszane) w każdej ilości,
2) zbierane selektywnie w każdej ilości takie odpady jak:
a) papier;
b) metale;
c) tworzywa sztuczne;
d) szkło;
e) opakowania wielomateriałowe;
f) bioodpady stanowiące odpady komunalne;
g) odpady wielkogabarytowe;
h) zużyte opony;
i) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.
Odbieranie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, prowadzone będzie przez Wykonawca w sposób i z częstotliwościami wskazanymi poniżej:
1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane są z terenu zamieszkałych nieruchomości w każdej ilości z częstotliwością:
a) raz na dwa tygodnie z zabudowy jednorodzinnej;
b) dwa razy w tygodniu z budynków wielolokalowych, z wyjątkami określonymi
w pkt 2.
2) Dopuszcza się zwiększenie częstotliwości odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z budynków wielolokalowych w okresie 3 dni poprzedzających pierwszy dzień Świąt Wielkanocy oraz Bożego Narodzenia (decyzję podejmuje Zamawiający, w oparciu o zaistniałą sytuację na terenie nieruchomości w uzgodnieniu z Wykonawcą).
3) Bioodpady stanowiące odpady komunalne odbierane są z terenu zamieszkałych nieruchomości w każdej ilości z częstotliwością:
a) w okresie od 01 kwietnia do 31 października:
aa) raz na dwa tygodnie z zabudowy jednorodzinnej;
bb) co najmniej raz w tygodniu z budynków wielolokalowych.
b) w okresie od 01 listopada do 31 marca:
aa) raz na miesiąc z zabudowy jednorodzinnej;
bb) co najmniej raz na dwa tygodnie z budynków wielolokalowych.
4) Dopuszcza się ponadto dodatkowy odbiór bioodpadów stanowiących odpady komunalne takich jak zielone części roślin, skoszona trawa itd. od właścicieli nieruchomości wielorodzinnych, poza ustalonym harmonogramem, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
5) Selektywnie zbierane odpady komunalne, takie jak papier, metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, szkło odbierane są z terenu zamieszkałych nieruchomości z częstotliwością:
a) raz na cztery tygodnie - w przypadku zabudowy jednorodzinnej;
b) co najmniej raz w tygodniu - w przypadku zabudowy wielolokalowej.
6) Odpady, o których mowa w pkt 2) lit. h-i będą odbierane w ramach cyklicznej zbiorki tzw. „wystawki” wraz z odpadami wielkogabarytowymi.
Z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku odpady odbierane są z następującą częstotliwością:
1) zmieszane odpady komunalne - raz na dwa tygodnie;
2) bioodpady stanowiące odpady komunalne - raz na dwa tygodnie;
3) selektywnie zbierane odpady komunalne, takie jak papier, metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, szkło - raz na cztery tygodnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20785096,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20785096,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20785096,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Wodno - Kanalizacyjnej (ZGWK) w Tomaszowie Mazowieckim Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732171153
7.3.3) Ulica: ul. Kępa 19
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Maz.
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20785096,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Z tytułu świadczenia Usług w Okresie Powierzenia Wykonawcy przysługuje Rekompensata Pieniężna, stanowiąca główny element Rekompensaty, obliczona według zasad określonych w Umowie i zweryfikowana według zasad określonych w Załączniku.
Wysokość Rekompensaty Pieniężnej dla Wykonawcy nie przekroczy kwoty (brutto): w całym Okresie Powierzenia – 20 785 096,80 PLN, w poszczególnych latach Okresu Powierzenia:
w roku 2023 – 1 143 720,00 PLN,
w roku 2024 – 4 575 420,00 PLN,
w roku 2025 – 5 437 864,80 PLN,
w roku 2026 – 5 481 194,40 PLN,
w roku 2027 – 4 146 897,60 PLN.
Wykonawca zobowiązał się do przekazywania Powierzającemu na każde jego żądanie, wszelkich informacji związanych z wykonywaniem niniejszej Umowy.
Wykonawca przyjął do wiadomości, że stosownie do art. 214 ust. 6 Ustawy PZP warunkiem bezpośredniego powierzenia Wykonawcy świadczenia Usług jest zachowanie przez Wykonawcę w Okresie Powierzenia statusu podmiotu wewnętrznego Gminy w rozumieniu art. 214 ust. 1 pkt 11 Ustawy PZP. W celu zachowania przez Wykonawcę statusu podmiotu wewnętrznego Gminy, Wykonawca w Okresie Powierzenia: pozostanie pod kontrolą Powierzającego, analogicznej do kontroli, jaką Powierzający sprawuje nad własnymi jednostkami, polegającej na możliwości wywierania przez Powierzającego dominującego wpływu na cele strategiczne, jak również istotne decyzje w zakresie zarządzania Wykonawcą, może prowadzić działalność wykraczającą poza zakres Usług oraz Pozostałych Powierzonych Usług wyłącznie w stopniu niezagrażającym utracie statusu podmiotu wewnętrznego Gminy; w celu uniknięcia wątpliwości Strony zgodnie przyjmują, że w Okresie Powierzenia, co najmniej 90% przychodów Wykonawcy pochodzić będzie z tytułu świadczenia Usług oraz innych usług wykonywanych na rzecz Powierzającego, w tym Pozostałych Powierzonych Usług, w kapitale Wykonawcy nie będzie bezpośredniego udziału kapitału prywatnego, z wyjątkiem kapitału, o którym mowa w art. 214 ust. 8 Ustawy PZP.
Umowa wejdzie w życie w dniu 1 października 2023 r. i obowiązuje do dnia 30 września 2027 r.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Produkty lecznicze (w tym płyny infuzyjne), testy skórne punktowe alergologiczne, substancje recepturowe
- ZAKUP GORĄCEGO POSIŁKU WRAZ Z USŁUGĄ WYDANIA LUB DOWOZU GORĄCEGO POSIŁKU KLIENTOM MOPS w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Podniesienie jakości i bezpieczeństwa udzielania świadczeń dla pacjentów CZP poprzez wdrożenie systemu do monitoringu ciągłego i rejestracji zdarzeń medycznych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja instalacji elektrycznej w całym budynku szkolnym - ZSP nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja instalacji elektrycznej w całym budynku szkolnym - ZSP nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim
- Budowa parkingu przy ul. Łąkowej w miejscowości Smardzewice
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbierania i transportu odpadów komunalnych z posesji, zlokalizowanych na terenie Gminy Bralin
- Wykonanie usługi wywozu wód odciekowych ze Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów do Punktu Zlewnego Nieczystości Ciekłych przy ul. Azaliowej 6 w Lublinie lub bezpośrednio do Oczyszczalni.
- ADMINISTROWANIE I KONSERWACJA SYSTEMU GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY ZALESIE
- Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu Gminy Mycielin z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - 44/2024
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 43/2024
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.