eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wartkowice › Dowóz uczniów do szkół Gminy Wartkowice w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół Gminy Wartkowice w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Wartkowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730273394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 17

1.5.2.) Miejscowość: Wartkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 436785535

1.5.8.) Numer faksu: 436785532

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzoowartkowice@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gzoowartkowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół Gminy Wartkowice w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-076505a0-075c-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049555/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczmiów do szkół Gminy Wartkowice w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267654/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZOO.364.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 347544,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu (osobny opiekun) w roku szkolnym 2022/2023.
2. Dowóz będzie realizowany na następujących trasach:
1) do Szkoły Podstawowej w Wartkowicach na trasie: Zelgoszcz – Konopnica - Kłódno – Lewiny - Nowy Gostków – Wartkowice; liczba dowożonych uczniów: 23; długość trasy: 19 km; ilość kursów: 1 dowóz;
2) do Szkoły Podstawowej w Wartkowicach na trasie: Saków – Drozdów – Borek – Kiki – Dzierżawy – Zawada – Ner – Mrówna - Wartkowice; liczba dowożonych uczniów: 44; długość trasy: 32 km; ilość kursów: 3 (1 dowóz i 2 odwozy);
3) do Szkoły Podstawowej w Wartkowicach na trasie: Pełczyska - Karkosy - Wola Dąbrowa – Chodów – Wola Niedźwiedzia - Wólka – Wartkowice; liczba dowożonych uczniów: 36; długość trasy: 25 km; ilość kursów: 2 (1 dowóz i 1 odwóz);
4) ze Szkoły Podstawowej w Wartkowicach na trasie: Stary Gostków - Tur - Truskawiec - Plewnik - Starzyny - Wólka – Pełczyska – Wola Dąbrowa – Chodów – Karkosy; liczba dowożonych uczniów: ok 35; długość trasy: 34 km; ilość kursów: 1 odwóz;
5) ze Szkoły Podstawowej w Kłódnej na trasie: Kłódno – Polesie – Bronów – Biernacice – Bronówek – Zelgoszcz – Wólki – Światonia – Konopnica – Zalesie – Mrówna – Zacisze; liczba odwożonych uczniów: ok. 40; długość trasy: 40 km; ilość kursów: 2 odwozy.
3. Powyższe liczby uczniów na poszczególnych trasach należy traktować jako orientacyjne. Dokładne liczby będą znane 31 sierpnia 2022 r.
4. Dowozy do Szkoły Podstawowej w Wartkowicach będą odbywać się w godzinach 6.50 – 7.30, a odwozy w godzinach 12.25 – 15.10. Natomiast odwozy ze Szkoły Podstawowej w Kłódnej w godzinach 12.10 – 14.45.
Szczegółowy harmonogram dowozu i lokalizacja przystanków na w/w trasach zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 31 sierpnia 2022 r. i będzie stanowił załącznik do umowy. Harmonogram będzie podlegał bieżącej aktualizacji w przypadku stałej lub doraźnej zmiany planu zajęć szkolnych.
5. Łączna długość tras wynosi dziennie ok. 279 km. Podana liczba km nie uwzględnia dojazdu pojazdów Wykonawcy do miejsca rozpoczęcia realizacji dowozu.
6. Przewidywana liczba dni dowozu w roku szkolnym 2022/2023 – 184.
7. W sporadycznych wypadkach - związanych z uroczystościami szkolnymi, rozpoczęciem i zakończeniem roku szkolnego, egzaminami, rekolekcjami lub innymi okolicznościami - godziny przywozów i odwozów oraz ilość kursów może ulec zmianie.
8. Do realizacji w/w przewozów Wykonawca powinien zabezpieczyć co najmniej 3 autobusy jednocześnie o takiej liczbie miejsc, aby w czasie jazdy zapewnić uczniom miejsca siedzące zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. W razie awarii autobusu wykonującego przewóz Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego bez dodatkowych kosztów, w czasie nieprzekraczającym 50 minut (zgodnie z czasem wynikającym z zobowiązania Wykonawcy określonym w formularzu ofertowym).
10. Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów autobusami sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów. W sezonie zimowym autobusy powinny być ogrzewane. Wykonawca i kierowcy (lub opiekunowie) są zobowiązani mieć możliwość stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym.
11. Zakres zadań, które będą realizować opiekunowie określa Regulamin sprawowania opieki nad uczniami w czasie dowozu i odwozu, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
12. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca zapoznał się (na swój koszt) z poszczególnymi trasami i warunkami związanymi z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
13. W związku z tym, że niniejsze postępowanie jest prowadzone w czasie występowania stanu zagrożenia epidemicznego związanego z występowaniem COVID-19 oraz na możliwe wprowadzenie przez władze publiczne ograniczenia funkcjonowania placówek edukacyjnych, Zamawiający zastrzega:
- możliwość zmniejszenia ilości realizowanych kursów dowozu;
- czasowe zawieszenie realizacji dowozu;
- zmianę terminu realizacji dowozu.
W związku z powyższym zdarzenia związane ze stanem zagrożenia epidemicznego powstałe po zawarciu umowy na realizację niniejszego zamówienia będą oceniane pod kątem występowania przesłanek warunkujących zmianę terminu realizacji umowy.
14. Stosownie do art. 95 ust. 1 PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:
1) kierowca autobusu,
2) opiekun w czasie dowozu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375266,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 502066,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375266,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joński Travel Przewozy turystyczne krajowe i zagraniczne Magdalena Bajzert

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681801789

7.3.3) Ulica: Wrzosowa 2

7.3.4) Miejscowość: Przykona

7.3.5) Kod pocztowy: 62-731

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375266,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.