eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Zakup i dostawa zestawu gadżetów promocyjnych w ramach projektu pn.: "AKTYWNI GOSPODARCZO - kompleksowa promocja potencjału gospodarczego miasta Tomaszowa Mazowieckiego"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup i dostawa zestawu gadżetów promocyjnych w ramach projektu pn.: „AKTYWNI GOSPODARCZO – kompleksowa promocja potencjału gospodarczego miasta Tomaszowa Mazowieckiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POW 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447242311

1.5.8.) Numer faksu: 447244359

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/?id=217167 oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa zestawu gadżetów promocyjnych w ramach projektu pn.: „AKTYWNI GOSPODARCZO – kompleksowa promocja potencjału gospodarczego miasta Tomaszowa Mazowieckiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c8e2204-ec23-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061182/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Materiały promocyjne: Kubek termiczny, Parasol, Butelka szklana, Ołówki ECO z końcówką do sadzenia, Ręcznik kąpielowy duży, Ręcznik kąpielowy średni, Komin z maseczką antysmogową, Notes, Plecaczek,

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. „AKTYWNI GOSPODARCZO - kompleksowa promocja potencjału gospodarczego miasta Tomaszowa Mazowieckiego" dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka, Działanie II.2:

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223695/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRIK.271.1.34.2022.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185672,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres zamówienia wchodzi następujący asortyment:

1. Kubek termiczny szt.500
2. Parasol szt. 500
3. Butelka szklana szt. 500
4. Ołówki ECO z końcówką do sadzenia szt. 2 000
5. Ręcznik kąpielowy duży szt. 300
6. Ręcznik kąpielowy średni szt. 300
7. Komin z maseczką antysmogową szt. 400
8. Notes szt. 2 000
9. Plecaczek szt. 500
10. Torba sportowa szt. 300
11. Kijki trekkingowe kpl 100
12. Brelok z chusteczką do czyszczenia okularów szt. 500
13. Ledowe lampki rowerowe kpl 500
14. Leżak plażowy szt. 30
15. Torba papierowa szt. 2 000
16. Koszulki (nośniki reklamowe) szt. 1 000
17. Wizytownik szt. 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221150-3 - Termosy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39295200-8 - Parasole

39221140-0 - Kanistry na wodę

30192130-1 - Ołówki

39514100-9 - Ręczniki

18143000-3 - Akcesoria ochronne

22815000-6 - Notatniki

18932000-1 - Torby sportowe

37411130-2 - Kijki narciarskie

35121600-4 - Zawieszki

34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy

18930000-7 - Worki i torby

18331000-8 - Koszulki

30199731-3 - Wizytowniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166710,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226926,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKĄ JAWNĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365922604

7.3.3) Ulica: ul. Słowiańska 55

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-664

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226926,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Informuję przy tym, że wykonawca wybrany w dniu 1.08.2022 r. do realizacji zamówienia INTERMEDIA Paweł Kędzierski
ul. Spółdzielcza, nr 17
09-407 Płock
uchylił się od zawarcia umowy.
Stosowne pismo w powyższej kwestii wykonawca wybrany przesłał do zamawiającego w dniu 8.08.2021 r.
W tej sytuacji zamawiający zgodnie z art. 263 - pzp dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz postanowił wybrać najkorzystniejszą ofertę.
PROMOBAY BRZOSKOWSKI - KAMAJ
SPÓŁKA JAWNA, ul. Słowiańska 55C, 61-664 Poznań

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.