eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Usługa związana z organizacją XV Mistrzostw Polski Leśników w Piłce Siatkowej



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa związana z organizacją XV Mistrzostw Polski Leśników w Piłce Siatkowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WEJHEROWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 247 B

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586729810

1.5.8.) Numer faksu: 586729800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wejherowo@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wejherowo.gdansk.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wejherowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa związana z organizacją XV Mistrzostw Polski Leśników w Piłce Siatkowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e58dffaa-164f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346463

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00409853/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa związana z organizacją XV Mistrzostw Leśników w Piłce Siatkowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281738

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.68.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 330350 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z organizacją ogólnopolskich pracowniczych zawodów sportowych pod nazwą ”XV Mistrzostwa Polski Leśników w Piłce Siatkowej” obejmująca:
3.1.1. usługę hotelową (wynajem miejsc noclegowych) z usługą restauracyjną polegającą na zapewnieniu pełnego wyżywienia (tj. śniadanie, obiad, kolacja, w tym jedna kolacja uroczysta oraz jedna kolacja grillowa), z możliwością korzystania z dodatkowych atrakcji oferowanych przez obiekt hotelowy;
3.1.2 udostępnienie hali sportowej z 3 boiskami do gry w piłkę siatkową o wymiarach 18 x 9 metrów każde, z trybunami dla kibiców, zapleczem technicznym i socjalnym wraz z obsługą techniczną, pozwalającą na rozgrywanie w tym samym czasie minimum 2 meczów, zapewniając płynne rozegranie (w przedstawionym harmonogramie) maksymalnie 57 meczów w okresie 3-5 października 2023 roku z czego maksymalnie 24 meczów 3 października 2023 roku, maksymalnie 24 meczów 4 października 2023 roku oraz maksymalnie 13 meczów 5 października 2023 roku, systemem do dwóch wygranych setów (tie-break rozgrywany do 15 punktów). Boiska muszą być wyposażone w słupki o odpowiednich wymiarach, siatki, antenki, stanowisko dla sędziego, numerator, stolik dla drugiego sędziego, ławki dla zawodników rezerwowych;
3.1.3 zabezpieczenie medyczne dla uczestników w trakcie zawodów/rozgrywek (w dniach 3-5.10.2023) - ambulans i minimum dwóch ratowników medycznych;
3.1.4 Nagrody dla uczestników turnieju tj. puchary, statuetki, medale i dyplomy.

3.2. Zamawiający nie podzielił poszczególnych elementów zamówienia, gdyż zamówienie musi być zrealizowane jako jedna spójna całość. Niezrealizowanie jednej części zamówienia powoduje brak uzasadnienia dla udzielenia kolejnej części zamówienia. Ponadto taki podział wiązałby się z nadmiernymi trudnościami technicznymi jak również potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, a tym samym cel zamówienia nie zostałby osiągnięty.
3.3. Zawody sportowe, o których mowa w pkt. 3.1. odbędą się w okresie od 2 do 6 października 2023 roku.
3.4. Miejsce realizacji zamówienia: lokalizacja hali sportowej do gry w piłkę siatkową oraz obiektu hotelowego, w którym będą zapewnione noclegi wraz z pełnym wyżywieniem musi znajdować się na terenie administrowanym przez Nadleśnictwo Wejherowo lub w odległości maksymalnej 15 kilometrów od granic miasta Wejherowo (w przypadku gdy obiekt hotelowy nie znajduje się na terenie administrowanym przez Nadleśnictwo Wejherowo).
3.5. Odległość obiektu hotelowego od hali sportowej nie może przekraczać 1 kilometra (1000 metrów) w linii prostej, mierzone na podstawie mapy umieszczonej na ogólnodostępnej stronie internetowej: https://maps.google.pl, wariant komunikacji samochodem, najkrótsza zaproponowana trasa przez serwis. Za położenie hotelu – mniejsze niż wymagane tj. do 1 kilometr – w stosunku do hali sportowej – będą przyznawane dodatkowe punkty w kryteriach oceny ofert.
Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest wskazać lokalizację (adres) obiektu hotelowego oraz hali sportowej w tabeli zamieszczonej w „Ofercie” (załącznik nr 1 do SWZ).
3.6. Przewidywana liczba osób, która będzie korzystać z usługi hotelowej oraz wyżywienia wynosi 230 osób na dobę – średnio w całym okresie realizacji zamówienia.
3.7. Usługa hotelowa może być świadczona maksymalnie w trzech obiektach, w odległości 1 kilometra (1000 metrów) od hali sportowej.
3.8. Liczba osób korzystająca z usługi hotelowej oraz wyżywienia wskazana w pkt. 3.6 może się zmniejszyć lub zwiększyć o 30 osób średnio na dobę. W przypadku zmniejszenia się liczby osób korzystających z usługi, Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
3.9. W przypadku konieczności zwiększenia liczby osób, o czym mowa w pkt 3.6. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności takie same (analogiczne) i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek pozycji Oferty, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z pozycji wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w Ofercie. Przedmiotem Opcji będzie zakwaterowanie oraz wyżywienie dodatkowych osób korzystających z usługi hotelowej i wyżywienia, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w Ofercie). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości nie przekraczającej 30 osób na dobę. Podstawą określenia wartości usług zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe zawarte w Ofercie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa Opcji w przypadku uczestnictwa w zamawianej usłudze więcej niż 230 osób na dobę – średnio w całym okresie realizacji zamówienia.
3.10. Ostateczna ilość osób, która będzie korzystać z usługi hotelowej oraz wyżywienia zostanie przekazana Wykonawcy do dnia 18 września 2023 roku.
3.11. Rozliczenie zamówienia za usługę hotelową i wyżywienie nastąpi w oparciu o ilość osób korzystających z usługi przekazaną Wykonawcy do dnia 18 września 2023 roku. Szczegóły dotyczące sposobu obliczania ceny oferty zostały określone w rozdziale 15 niniejszej SWZ.
3.12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający m.in.:
a) przewidywaną ilość i rodzaj pokoi hotelowych,
b) rodzaj posiłków,
c) wymogi dotyczące hali sportowej, w tym jej wyposażenia oraz pomieszczeń technicznych i socjalnych stanowiących zaplecze zawodów sportowych,
d) zabezpieczenie medyczne,
e) zakup nagród
f) pozostałe wymagania związane z wykonaniem zamówienia,
który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
3.13. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022.1510 t.j.). W związku z powyższym obowiązek ten dotyczy wszystkich osób świadczących obsługę techniczną, administracyjną i porządkową przy realizacji przedmiotu zamówienia. Realizacja obowiązku zatrudnienia na podstawie stosunku pracy może być weryfikowana przez Zamawiającego przede wszystkim w oparciu o oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności - składane na żądanie Zamawiającego, w trakcie jego realizacji. Zamawiający może żądać również poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika oraz uprawniony jest do:
a) żądania oświadczeń i innych dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionego wymogu i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia tego wymogu – przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia oraz stosowania sankcji z tytułu braku spełnienia opisanego wyżej wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
W przypadku wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
3.14. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
92622000-7 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych
85142000-6 – Usługi paramedyczne
3.15. Zamawiający może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
3.16. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3.17. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na etapie składania oferty) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne

92622000-7 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych

85142000-6 - Usługi paramedyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 371710,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371710,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 371710,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich im. Feliksa Stamma Cetniewo we Władysławowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010273950

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 52

7.3.4) Miejscowość: Władysławowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-120

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371710,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-02 do 2023-10-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.