eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Kujawski › Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim oraz jednostek organizacyjnych powiatu aleksandrowskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim oraz jednostek organizacyjnych powiatu aleksandrowskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Aleksandrowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (054) 282 79 05

1.5.8.) Numer faksu: (054) 282 79 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@aleksandrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pow-aleksandrowski.rbip.mojregion.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim oraz jednostek organizacyjnych powiatu aleksandrowskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aac60e1-1d7f-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005217/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Bieżąca dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim i jednostek organizacyjnych powiatu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309005/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rz.272.1.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 744374,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim oraz jednostek organizacyjnych powiatu aleksandrowskiego”.
Obiekty wymienione w załączniku nr 1 do SWZ są jednostkami organizacyjnymi Powiatu Aleksandrowskiego, zgodnie z ustawą z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym ( Dz.U. z 2022r. poz. 1526). Mienie jednostek organizacyjnych stanowi własność Powiatu Aleksandrowskiego.
Dane dotyczące dostawy energii elektrycznej.
1) Ilość punktów poboru energii elektrycznej: 16 punktów
2) Łączna moc umowna: 467,50 kW
3) Szacunkowe łączne zużycie w okresie obowiązywania umowy wynosi 751,78MWh :
4) (+/- 15%), w tym Grupa taryfowa G12 -41,61MWh ;G11- 238,00 MWh; C12a- 359,39 MWh; C11-75,28 MWh; C21- 37,50 MWh
Strefa I - 502,01 MWh
Strefa II - 249,77 MWh
Strefa III - 0,00 MWh
5) Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji (SWZ).
Ilość ta nie stanowi dla zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Faktyczne zużycie energii elektrycznej uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych punktów poboru energii Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowaną w przetargu całodobową cenę energii. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości punktów poboru energii. W takiej sytuacji strony umowy podpiszą aneks do umowy i dla nowych punktów poboru energii obowiązywać będzie cena energii zaoferowana w przetargu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W myśl art. 222 ust.4 ustawy z dnia 11września 2019r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz.U. z 2021r. poz.1129 ze zm.), zwanej dalej ustawą PZP, Zamawiający, przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o kwocie 950 000,00 zł brutto , którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W ww. postępowaniu całkowita cena oferty brutto Wykonawcy:
1) ENTRADE Sp. z o.o. ul. Poznańska 86/88 05-850 Jawczyce stanowi 212,30 % kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) TAURON Sprzedaż sp. z o.o. ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków stanowi 216,87 % kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
Zgodnie z treścią art.255 pkt 3 ww. ustawy , przed podjęciem decyzji o unieważnieniu postępowania przez Zamawiającego przeprowadzona została analiza możliwości zwiększenia wskazanej pierwotnie kwoty , tj. 950 000,00 zł brutto . W związku z faktem , że całkowite ceny ofert brutto złożonych nie mieściły się w ustalonym przez Zamawiającego limicie kwoty, a Zamawiający nie mógł tego limitu zwiększyć, zobligowany był do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2016837,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2060253,09 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.