eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzchosławice › Remont i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Wierzchosławice



Ogłoszenie z dnia 2022-09-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Wierzchosławice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Wierzchosławice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee9505cd-332a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346048

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034445/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Wierzchosławice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki: art. 305 pkt 2 ustawy Pzp

Podstawa faktyczna zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki: W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-44649982-01c2-11ed-8000-d680d39e541a

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRGDOŚ.271.1.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 483730,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont i modernizacja drogi gminnej w miejscowości Bogumiłowice dz. nr 704”
1LOKALIZACJA: Zadanie będzie prowadzone na działce gminnej o nr ewid. 704 w Bogumiłowicach, obręb 0002, Gmina Wierzchosławice. Do dokumentacji projektowej została załączona mapa zasadnicza z zaznaczonym obszarem zadania.
2 PARAMETRY DROGI:
- długość: 170 m
- szerokość jezdni: 2,8 m
- szerokość poboczy: 0,3 m obustronnie
3 ZAKRES:
1) Wymiana konstrukcji jezdni na powierzchni 457 m² – W tym celu należy rozebrać istniejącą konstrukcję na głębokość 54 cm, a następnie wykonać dolną warstwę podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm, następnie wykonać górną warstwę podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 20 cm. Powierzchnię warstwy asfaltowej 150 m² należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową. Na powierzchni 516 m² wykonać warstwę wiążącą z betonu asfaltowego grubości 4 cm.
2) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm na powierzchni 499 m².
3) Wykonanie obustronnych poboczy z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 30 cm i grubości 6 cm na długości 170 m oraz obsypanie krawędzi poboczy ziemią z wykonanego koryta w ilości 10 m³.

Szczegółowe informacje zawarte są w Dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) oraz Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (PPU), które zostaną wprowadzone do treści tej umowy. Dokumenty te stanowią załączniki do niniejszego Zaproszenia. Udostępnione przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i informacyjny ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 105319,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont i modernizacja drogi gminnej nr K202501 Gosławice – Komorów w miejscowości Gosławice w km 0+016-0+481”
1. LOKALIZACJA: Zadanie będzie prowadzone na działce gminnej o nr ewid. 327 w Gosławicach, obręb 0003, Gmina Wierzchosławice. Do dokumentacji projektowej została załączona mapa zasadnicza z zaznaczonym obszarem zadania. Wykonawca może również dokonać podglądu mapy na ogólnodostępnych stronach internetowych:
http://geoportal.wierzchoslawice.pl/,
https://sip.gison.pl/wierzchoslawice,
https://webewid.powiat.tarnow.pl/e-uslugi/portal-mapowy.
2. PARAMETRY DROGI:
- długość: 465 m
- szerokość:
0+016-0+042 26*(4,6+3,3)/2
0+042-0+075 33*3,3
0+075-0+140 65*4,0
0+140-0+470 330*3,5
0+470-0+481 11*(19,7+3,2)/2
- szerokość poboczy: 0,5 m obustronnie
3. ZAKRES:
1) Wymiana konstrukcji jezdni na powierzchni 1845 m² - W tym celu należy rozebrać istniejącą konstrukcję na głębokość 64 cm, a następnie wykonać dolną warstwę podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm, następnie wykonać górną warstwę podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 30 cm. Na wykonanej podbudowie wykonać warstwę wiążącą z betonu asfaltowego grubości 4 cm na powierzchni 1798 m².
2) Powierzchnię warstwy wiążącej 1752 m² należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową. Na wyżej wykonanej warstwie wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego grubości 4 cm. na powierzchni 1752 m².
3) Wykonać obustronne pobocza z mieszanki kruszywa łamanego szerokości 50 cm i grubości 8 cm na długości 465 m, oraz obsypać krawędzie poboczy ziemią z wykonanego koryta w ilości 23 m³.

Szczegółowe informacje zawarte są w Dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) oraz Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (PPU), które zostaną wprowadzone do treści tej umowy. Dokumenty te stanowią załączniki do niniejszego Zaproszenia. Udostępnione przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i informacyjny ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 378410,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Negocjacje przeprowadzone w dniu 10 sierpnia 2022 r. z Wykonawcą ReDrog S.C. Bożena Krzyżak & Wojciech Krzyżak, 32-862 Porąbka Iwkowska 32 nie doprowadziły do zawarcia umowy na realizację zadania pn.: „Remont i modernizacja drogi gminnej w miejscowości Bogumiłowice dz. nr 704”. Zaproponowana przez Wykonawcę kwota za realizację zamówienia nie została przyjęta przez Zamawiającego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555014,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555014,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 555014,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ReDrog S.C. Bożena Krzyżak & Wojciech Krzyżak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ReDrog S.C. Bożena Krzyżak & Wojciech Krzyżak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691860470

7.3.4) Miejscowość: Porąbka Iwkowska 32

7.3.5) Kod pocztowy: 32-862

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 555014,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.