eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa windy zewnętrznej przy budynku "A"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa windy zewnętrznej przy budynku „A”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Senatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001393800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 694 90 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@senat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ef39e59-f57c-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Kancelaria Senatu

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kancelaria Senatu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa windy zewnętrznej przy budynku „A”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ef39e59-f57c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345904

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00158227/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa windy zewnętrznej przy budynku A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229426

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BPKO.SZP.350.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3081243,91 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1548217,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa windy zewnętrznej przy budynku „A”, zwana dalej „robotami”, polegająca na rozbudowie i przebudowie łącznika budynków ”A” i „B” Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie poprzez dobudowę szybu windy osobowej. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę i montaż dźwigu osobowego.
2. Budynki Kancelarii Senatu znajdują się na terenie historycznej zabudowy Parlamentu, wpisanego do rejestru zabytków (decyzja o wpisie do rejestru zabytków nr 50-A.
3. Zakres robót i obowiązków:
3.1. Etap I:
3.1.1. przekazanie zamawiającemu, w terminie 5 dni roboczych przed planowanym przez wykonawcę terminem rozpoczęcia robót, dokumentów niezbędnych do zgłoszenia przez zamawiającego odpowiedniemu organowi nadzoru budowlanego tego terminu,
3.1.2. prace zabezpieczające i towarzyszące,
3.1.3. prace wstępne i rozbiórkowe,
3.1.4. prace konstrukcyjne,
3.1.5. wykonanie i montaż obudowy szklanej szybu windowego,
3.1.6. wykonanie instalacji elektrotechnicznych.
3.2. Etap II:
3.2.1. roboty sanitarne,
3.2.2. końcowe prace remontowe,
3.2.3. wykonanie i montaż dźwigu osobowego, w tym: wykonanie stosownych nastaw, protokołów pomiarowych, przeprowadzenie testów oraz uruchomienie dźwigu osobowego, wykonanie testów wysterowania dźwigu w przypadku wystąpienia pożaru (zjazd windy na poz. „0”) przy współpracy z firmą Siemens konserwującą system p.poż. w bud. „A” i „B” w przypadku konieczności wykonania prac związanych ze zmianami, np. przeprogramowaniem wysterowania instalacji „SSP” (system sygnalizacji pożarowej),
3.2.4. przygotowanie dokumentacji rejestracyjnej dźwigu zgodnie z wymaganiami Urzędu Dozoru Technicznego,
3.2.5. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z zaleceniami dot. konserwacji, kontroli, napraw, przeglądów okresowych dźwigu, sporządzenie dokumentacji dla konserwatora dźwigu (do maszynowni) wraz z instrukcjami obsługi zawierającymi rysunki i schematy niezbędne do prawidłowego użytkowania dźwigu,
3.2.6. przeprowadzenie wymaganego badania i dopuszczenia do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego (odbiór dźwigu). Wykonawca pokryje, we własnym zakresie, koszty dopuszczenia dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego.
UWAGA – dopuszczenie do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego wlicza się do II etapu robót.
3.2.7. II etap obejmuje również zakres robót, który nie został uwzględniony w dokumentacji projektowej i w przedmiarach robót, tj.:
3.2.7.1. podłączenie urządzenia klimatyzacyjnego do istniejącego systemu nadzoru budynku BMS Desigo CC firmy Siemens i wyposażenie systemu klimatyzacji w odpowiednią kartę lub bramkę komunikacyjną, umożliwiającą włączenie urządzeń do BMS. Zalecany standard komunikacyjny to BACnet TCP/IP. W systemie BMS należy zwizualizować stan pracy jednostki wewnętrznej (grzanie/chłodzenie/bieg wentylatora), temperaturę zadaną i aktualną. Operator ma mieć możliwość zmiany wartości zadanej temperatury oraz zdalnego wyłączenia pomieszczenia (również z harmonogramu). Okablowanie instalacji BMS będzie poprowadzone do pomieszczenia ze stacją roboczą BMS zlokalizowanego na poziomie -1 w budynku A. Długość trasy kablowej 50 mb;
3.2.7.2. konserwacje, w okresie gwarancji, dźwigu i urządzeń klimatyzacji freonowej wymagane przez producentów dźwigu i urządzeń;
3.2.7.3. wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3.2.8. uzyskanie w imieniu Kancelarii Senatu pozwolenia na użytkowanie (wykonawca przygotuje niezbędne dokumenty do właściwego organu nadzoru budowlanego, w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie).
UWAGA – czas na uzyskanie pozwolenia, o którym mowa w pkt 3.2.8, wlicza się do II etapu robót.
4. Szczegóły odnośnie przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ z załącznikami od nr 1 do nr 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

42416130-5 - Windy mechaniczne

45313100-5 - Instalowanie wind

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1979607,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1979607,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1979607,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TENEO Piotr Gregorczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5241785672

7.3.3) Ulica: ul. Kaliszówka 4/46

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-909

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

HELSEN - Sp. z o.o. - dostawa i montaż dźwigu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1979607,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.