eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ubezpieczenie dzieł sztuki na wystawę "Bernardo Bellotto. W 300 rocznicę urodzin malarza."



Ogłoszenie z dnia 2022-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ubezpieczenie dzieł sztuki na wystawę „Bernardo Bellotto. W 300 rocznicę urodzin malarza.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum. Rezydencja Królów i Rzeczypospolitej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000860582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zamkowy 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-277

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: achlewicka@zamek-krolewski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-krolewski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34ba259c-0da6-11ed-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ubezpieczenie dzieł sztuki na wystawę „Bernardo Bellotto. W 300 rocznicę urodzin malarza.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34ba259c-0da6-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280910/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZN.26.1.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wszystkie ryzyka fizycznego uszkodzenia i utraty dzieł sztuki na skutek nagłych i niespodziewanych zdarzeń losowych – ubezpieczenia w zakresie „Nail to Nail” („od gwoździa do gwoździa”) podczas wystawy, transportu/re-transportu, prac związanych z wystawą oraz pakowania, montażu/demontaży, składowania przed i po wystawie, w tym m.in powstałe w wyniku:
1. Zdarzeń losowych, w tym m.in. kradzieży z włamaniem, rabunku, wandalizmu, graffiti.
2. Strajków, zamieszek, rozruchów, niepokojów społecznych oraz aktów terroru, w tym podczas okresu ekspozycji i/lub składowania.
3. Uszkodzeń mechanicznych przedmiotów delikatnych.
4. Podczas montażu/demontażu dzieł związanego w wystawą, w tym oprawianie w ramy/gabloty, etc.
5. Podczas prac ładunkowych/załadunkowych/przeładunkowych, pakowania/ rozpakowywania, w tym również szkody spowodowane przez osoby będące po użyciu alkoholu, w stanie nietrzeźwości lub odurzenia narkotycznego, nie posiadających odpowiednich uprawnień, zatrudnione do wykonywania tych czynności oraz szkody powstałe w związku z wykorzystaniem niesprawnych urządzeń.
6. Wskutek niewłaściwego dla przedmiotu ubezpieczenia opakowania, o ile okoliczności te nie były znane Ubezpieczonemu lub Ubezpieczającemu i były poza jego kontrolą.
7. Wskutek użycia środka transportu nie przystosowanego do przewozu przedmiotu ubezpieczenia, o ile okoliczności te nie były znane Ubezpieczonemu/Ubezpieczającemu i były poza jego kontrolą.
8. Szkody w trakcie transportu uwzględniające m.in. takie klauzule instytutowe jak:
a) Institute Cargo Clauses A (ICCA);
b) Institute Strike Clauses z włączeniem ryzyka terroryzmu;
c) Institute War Clauses
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, w tym kurtaż Marsh Sp. z o.o.

Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351986,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351986,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351986,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Adres: Al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji „Warta” S.A. ul: Rondo Ignacego Daszyńskiego 1, 00-843 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260251049

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-133

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351986,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.