eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Przebudowa pomieszczeń sanitarnych w budynku Wieloprofilowego Zespołu Szkół w Tarnowskich Górach



Ogłoszenie z dnia 2023-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń sanitarnych w budynku Wieloprofilowego Zespołu Szkół w Tarnowskich Górach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnogórski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karłuszowiec 5

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 032 3813786

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tarnogorski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogorski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tarnogorski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń sanitarnych w budynku Wieloprofilowego Zespołu Szkół w Tarnowskich Górach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d99a99b-f098-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024183/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa pomieszczeń sanitarnych w WZS w Tarnowskich Górach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ.272.4.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń sanitarnych Wieloprofilowego Zespołu Szkół w Tarnowskich Górach zlokalizowanych w Tarnowskich Górach przy ul. Sienkiewicza 6.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie wyburzeń i zamurowań związanych z koniecznością wykonania nowych nadproży i stropu i projektowaną nową aranżacją pomieszczeń,
2) wykonanie zabezpieczenia p.poż elementów nadproży,
3) wykonanie ścian działowych murowanych i zabudów GK,
4) wykonanie kabin sanitarnych systemowych,
5) wykonanie tynkowania i gładzi gipsowych wyrównujących w zakresie ścian w obrębie pomieszczeń sanitarnych,
6) wykonanie hydroizolacji podpłytkowej,
7) malowanie wewnątrz ścian i sufitów z przygotowaniem podłoża,
8) wykonanie oblicowania ścian wraz z przygotowaniem podłoża,
9) montaż płytek podłogowych na nowych podkładach posadzkowych,
10) montaż nowych sufitów podwieszonych,
11) montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej,
12) remont parapetów lastrikowych poprzez ich opłytkowanie,
13) wymianę i montaż przyborów sanitarnych (muszli ustępowych, umywalek, pisuarów i drzwi do kabin w.c.),
14) wykonanie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej,
15) wykonanie przebudowy instalacji elektrycznych,
16) montaż nowych opraw oświetleniowych łączników i gniazd wtykowych,
17) ofoliowanie okien w pomieszczeniach folią mleczną,
18) wykonanie poszerzenia i nowych otworów w istniejących ścianach konstrukcyjnych we wskazanych na rysunkach miejscach,
19) demontaż kolidujących ścianek działowych z cegły pełnej i przepierzeń,
20) demontaż elementów wyposażenia typu: panelowych zabudów instalacji, kabli, szafek, półek, zbędnych rur itp.,
21) skucie uszkodzonych tynków,
22) przetarcie pozostałych tynków ścian i sufitów ze zdarciem starej farby,
23) wykucie otworów na kanały wentylacyjne i instalacje kanalizacji w ścianach i stropach,
24) demontaże posadzek i warstw podłogowych,
25) demontaż wentylatorów dachowych,
26) demontaż drzwi wewnętrznych drewnianych,
27) demontaż grzejników,
28) demontaż opraw oświetleniowych, łączników i gniazd wtykowych,
29) demontaż natynkowych listew instalacji elektrycznej i peszli,
30) skucie płytek ściennych,
31) demontaż oblicowania ścian i cokołów przypodłogowych,
32) demontaż wyposażenia elementów białego montażu, armatury sanitarnej i luster,
33) demontaż sufitów podwieszonych GK,
34) remont i przebudowę instalacji wod-kan, w zakresie modernizowanych sanitariatów,
35) wykonanie wymiany grzejników z wykonaniem zaworów odcinających i termostatycznych,
36) wykonanie instalacji elektrycznych,
37) przebudowę wentylacji mechanicznej.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają następujące dokumenty:
1) Projekt architektoniczno-budowlany wraz z zagospodarowaniem terenu pn. „Remont i przebudowa części pomieszczeń sanitarnych w budynku Wieloprofilowego Zespołu Szkół w Tarnowskich Górach” - załącznik nr 5 do SWZ;
2) Projekt wykonawczy i techniczny pn. „Remont i przebudowa części pomieszczeń sanitarnych w budynku Wieloprofilowego Zespołu Szkół w Tarnowskich Górach” - załącznik nr 6 do SWZ;
3) Projekt techniczny i wykonawczy - konstrukcje pn. „Remont i przebudowa części pomieszczeń sanitarnych w budynku Wieloprofilowego Zespołu Szkół w Tarnowskich Górach” - załącznik nr 7 do SWZ;
4) STWiOR – „Remont i przebudowa części pomieszczeń sanitarnych w budynku Wieloprofilowego Zespołu Szkół w Tarnowskich Górach” - załącznik nr 8 do SWZ,
5) Decyzja nr 1388/22 z dnia 20.10.2022r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę – załącznik nr 9 do SWZ,
6) Przedmiar robót – branża budowlana - załącznik nr 10 do SWZ,
7) Przedmiar robót – branża elektryczna - załącznik nr 11 do SWZ,
8) Przedmiar robót – branża wod-kan i c.o. - załącznik nr 12 do SWZ
9) Przedmiar robót – branża wentylacja mechaniczna - załącznik nr 13 do SWZ
10) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy wynosi minimum 3 lata (słownie: trzy lata), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru inwestorskiego (w przypadku jego ustanowienia) i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót.
5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy ( tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.) w zakresie realizacji zamówienia osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób: kierujących budową, robotami, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.
6. Tam, gdzie w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6) standardów emisyjnych.
7. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub równoważną lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub równoważną lub Polską Normą lub równoważną w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.
8. Ilekroć w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub równoważne lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub równoważne lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy.
9. Materiały, sprzęt i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn.zm. ), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) oraz wymogom Specyfikacji Technicznej, wykonania i odbioru robót i SWZ.
10. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, karty techniczne do akceptacji inspektorowi nadzoru oraz Zamawiającemu potwierdzające zgodność parametrów technicznych z projektem budowlanym i wykonawczym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262522-6 - Roboty murarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 688800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1217700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 688800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWI Wojciech Piech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383231642

7.3.3) Ulica: Śląska

7.3.4) Miejscowość: Miasteczko Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-610

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 688800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.