eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont schodów zewnętrznych, dróg i chodników, nawierzchni dziedzińców itd. oraz awaryjny remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych w Miejskim Przedszkolu nr 45 w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-08-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont schodów zewnętrznych, dróg i chodników, nawierzchni dziedzińców itd. oraz awaryjny remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych w Miejskim Przedszkolu nr 45 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 45

1.3.) Oddział zamawiającego: MP45

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270554404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SOKOLSKA 25

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miejskie45@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mp45katowice.edupage.org/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont schodów zewnętrznych, dróg i chodników, nawierzchni dziedzińców itd. oraz awaryjny remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych w Miejskim Przedszkolu nr 45 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50bf2d8a-2d4a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00344887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331595

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna: art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp – Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone (…), a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

W przedmiotowym zamówieniu publicznym prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp (Identyfikator postępowania: ocds-148610-500fc139-1648-11ee-9aa3-96d3b4440790) nie złożono żadnej oferty, dlatego Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1ustawy Pzp unieważnił postępowanie na realizację zadania pn. „Remont schodów zewnętrznych, dróg i chodników, nawierzchni dziedzińców itd. oraz awaryjny remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych w Miejskim Przedszkolu nr 45 w Katowicach”.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/419/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu podestu dojścia do wejścia głównego przedszkola wraz z czyszczeniem ścian wokół podestu, malowaniem stropu stanowiącego zadaszenie dojścia , montaż barierki i naprawa nawierzchni z kostki betonowej przed podestem oraz demontaż uszkodzonej witryny wraz z drzwiami, wymurowanie ścianki i filarka, otynkowanie i montaż okna aluminiowego wraz z drzwiami dwuskrzydłowymi.
Zakres robót obejmuje:
ZADANIE I : Remont schodów zewnętrznych, dróg i chodników, nawierzchni dziedzińców itd.
ZADANIE II: Awaryjny remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych.

Zakres robót obejmuje remont wejścia głównego do przedszkola.

1. Zadanie I obejmuje :
a) Roboty posadzkowe:
 przygotowanie nawierzchni betonowej pod wykonanie posadzki,
 wykonanie posadzki żywicznej.
b) Roboty malarskie:
 zeskrobanie farb i wykonanie napraw tynku na stropie nad podestem wejścia oraz na słupach,
 wykonanie gładzi gipsowej,
 dwukrotne malowanie,
 malowanie innych elementów zgodnie z przedmiarem.
2. Zadanie II obejmuje:
a) Roboty murowe:
 wykucie witryny z drzwiami,
 domurowanie ścianki i filarka,
 wyrównanie posadzki w części progowej,
 wykonanie tynków.
b) Roboty stolarskie:
 montaż okna aluminiowego,
 montaż kompletnych drzwi,
 uszczelnienie pianką poliuretanową,
 uzupełnienie tynków wokół ościeży,
 malowanie.
c) Roboty i czynności pozostałe:
 wywóz gruzu i zbędnego osprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dąbrowski Zbigniew Kemp Technologic

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291422280

7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 1

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.