eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usług związanych m.in. z dostarczeniem materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo KNF/UKNF oraz logo CEDUR



Ogłoszenie z dnia 2022-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług związanych m.in. z dostarczeniem materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo KNF/UKNF oraz logo CEDUR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382088467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piękna 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-549

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.knf.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.knf.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usług związanych m.in. z dostarczeniem materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo KNF/UKNF oraz logo CEDUR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c974d903-d111-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344582

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160614/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZA-DZAZZP.2610.54.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 173831,50 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 173831 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) 2 tys. szt. długopisów aluminiowych w kolorze granatowym metalicznym z logo KNF albo UKNF (białe) z jednej strony oraz adresem www.knf.gov.pl (białym) z drugiej strony, znakowane tampodrukiem wraz z niebieskim wkładem piszącym, wraz z wizualizacją znakowania
2) 4 tys. szt. długopisów białych aluminiowych z logo KNF albo UKNF, z trwałym mocowaniem gumowej końcówki umożliwiającej korzystanie z urządzeń posiadających ekran dotykowy (touchwritter), z niebieskim wkładem piszącym, a także z wysokiej jakości automatycznym mechanizmem obrotowym, chromowanymi wykończeniami oraz znakowaniem tampodrukiem w kolorze granatowym dwustronnie (logo KNF albo UKNF na jednej stronie oraz adres www.knf.gov.pl na drugiej stronie), wraz z wizualizacją znakowania
3) 4 tys. szt. ołówków automatycznych z logo KNF albo UKNF, zaostrzonych z gumką, z materiału drewnopodobnego, w kolorze białym (lakier), z automatycznym mechanizmem i wysuwanym wkładem grafitowym z dwustronnym nadrukiem (tampodruk): z jednej strony logo KNF albo UKNF (granatowy) oraz z drugiej strony adres www.knf.gov.pl (granatowy), wraz z wizualizacją znakowania
4) 4,5 tys. szt. ołówków automatycznych z logo KNF albo UKNF, zaostrzonych z gumką, z materiału drewnopodobnego, w kolorze niebieskim (lakier), z automatycznym mechanizmem i wysuwanym wkładem grafitowym z dwustronnym nadrukiem (tampodruk): z jednej strony logo KNF albo UKNF (biały) oraz z drugiej strony adres www.knf.gov.pl (biały), wraz z wizualizacją znakowania
5) 3 tys. szt. ołówków automatycznych z logo KNF albo UKNF, zaostrzonych z gumką, z materiału drewnopodobnego, w kolorze zielonym (lakier), z automatycznym mechanizmem i wysuwanym wkładem grafitowym z dwustronnym nadrukiem (tampodruk): z jednej strony logo KNF albo UKNF (biały) oraz z drugiej strony adres www.knf.gov.pl (biały), wraz z wizualizacją znakowania
6) 1 tys. szt. zasłonek kamery internetowej (z logo CEDUR i logo kampanii GMW) w kolorze białym ze znakowaniem logo kampanii GMW (full color) oraz logo CEDUR w kolorze granatowym z 2 paskami samoprzylepnymi na odwrocie, przeznaczonymi do przymocowania do laptopa, z funkcją łatwego otwierania i zamykania za pomocą suwaka, wymiar: 4 cm x 1,6 cm x 0,15 cm, materiał: plastik, wraz z wizualizacją znakowania
7) 300 szt. toreb papierowych 19 cm x 15 cm x 8 cm w kolorze granatowym (półmat) + logo KNF albo UKNF (kolor biały) z adresem www.knf.gov.pl na dole torby (kolor biały), karton gładki - jednostronnie kredowany:
 gramatura 170 g/m², nadruk, dwustronnie - logo KNF albo UKNF oraz napis www.knf.gov.pl,
 wykończenie: laminat matowy,
 rodzaj uchwytu: sznurek PP: grubość 5 mm, długość: krótki 2 x 30 cm (kolor granatowy - - jeżeli uzyskanie koloru granatowego o parametrach oznakowanych nie będzie możliwe, dopuszczalne jest zastosowanie koloru granatowego o jak najbardziej zbliżonym odcieniu), od środka przy mocowaniu mocny węzeł na sznurku zgrzanym na zakończeniu,
 wzmocnienia: usztywnione dno torby tekturą 450 g/m², górne usztywnienie min. 800 g/m², udźwig do ok. 2 kg; wraz z wizualizacją znakowania
8) 1 tys. szt. notesów konferencyjnych białych z logo KNF albo UKNF, format A4, liczba kartek - 20, materiał: papier offsetowy 80 g/m² (logo KNF albo UKNF w granatowym kolorze), dane teleadresowe w granatowym kolorze, nadruk na kartce, plecki tekturowe (tektura szara - grubość 1 mm), klejone po krótszym boku od góry, przód biały, nadruk logo KNF albo UKNF - z pełną nazwą instytucji, w kolorze granatowym, papier 180 g/m², kreda, lakierowana (lakierem offsetowym, matowym), wraz z wizualizacją znakowania przodu bloczku oraz kartki wewnętrznej, pakowane po 100 sztuk
9) 200 szt. notesów konferencyjnych z logo KNF albo UKNF, format A4, przód (okładka granatowa), liczba kartek - 20, materiał: papier offsetowy 80 g/m² (logo KNF albo UKNF w białym kolorze), dane teleadresowe w granatowym kolorze, nadruk na kartce, plecki tekturowe (tektura szara - grubość 1 mm), klejone po krótszym boku od góry, przód (okładka granatowa), nadruk logo KNF albo UKNF w kolorze białym, papier 180 g/m², kreda, lakierowana (lakierem offsetowym, matowym), wraz z wizualizacją znakowania przodu bloczku oraz kartki wewnętrznej, pakowane po 100 sztuk
10) 300 szt. notesów tzw. memo stick (z możliwością naklejenia), format: A6 (+/- 0,5 cm), 25 kartkowe, białe z granatowym logo KNF albo UKNF, wraz z wizualizacją znakowania
11) 100 szt. parasoli automatycznych długich, wersja męska z logo KNF albo UKNF (w kolorze białym), poszycie poliester pongee w kolorze granatowym - jeżeli uzyskanie koloru granatowego o parametrach oznakowanych nie będzie możliwe, dopuszczalne jest zastosowanie koloru granatowego o jak najbardziej zbliżonym odcieniu, laska lakierowana na czarno, gumowany uchwyt w kolorze czarnym, zagięta rączka, zapięcie na rzep, Fi ok.103 cm, 8 paneli, nadruk jeden kolor (biały), wraz z wizualizacją nadruku oraz wykonaniem nadruku próbnego na jednym egzemplarzu parasola
12) 100 szt. parasoli automatycznych, wersja damska składana „do torebki” z logo KNF albo UKNF (w kolorze białym), poszycie poliester pongee w kolorze granatowym - jeżeli uzyskanie koloru granatowego o parametrach oznakowanych nie będzie możliwe, dopuszczalne jest zastosowanie koloru granatowego o jak najbardziej zbliżonym odcieniu, laska lakierowana na czarno, gumowany uchwyt w kolorze czarnym, zapięcie na rzep, Fi ok.103 cm, 8 paneli, nadruk jeden kolor (biały), wraz z wizualizacją nadruku oraz wykonaniem nadruku próbnego na jednym egzemplarzu parasola

4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.5.5.) Wartość części: 50826,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) 500 szt. worków/plecaków płóciennych z nadrukiem (sitodruk) z logo kampanii GMW (full color) oraz logo CEDUR w kolorze granatowym, materiał: płócienna bawełna w kolorze naturalnym, gramatura: 280-340 g/m², wymiary: szerokość: 37 cm, wysokość: 47 cm, wykończenie: podwójny bawełniany sznurek w kolorze seledynowym + nity, metka naturalna 4 cm x 2 cm z nadrukiem logo CEDUR (w kolorze granatowym), wraz z wizualizacją znakowania
2) 700 szt. toreb płóciennych stebnowanych w kolorze naturalnym z nadrukiem (sitodruk) logo kampanii GMW (full color) oraz logo CEDUR w kolorze granatowym wymiary: 35 cm x 38 cm x 12 cm, materiał: płócienna bawełna w kolorze naturalnym, wykończenie: RĄCZKI: 2,5 cm x 63 cm seledynowe, metka naturalna 4 cm x 2 cm z nadrukiem (logo CEDUR w kolorze granatowym oraz logo kampanii GMW – full color); gramatura: 280-340 g/m², wraz z wizualizacją znakowania
3) 500 szt. worków/plecaków płóciennych z nadrukiem (sitodruk) logo KNF (kolor biały), materiał: płócienna bawełna w kolorze granatowym, gramatura: 280-340 g/m², wymiary: szerokość: 37 cm, wysokość: 47 cm, wykończenie: podwójny bawełniany sznurek w kolorze granatowym + nity, metka naturalna 4 cm x 2 cm z nadrukiem logo KNF (w kolorze białym), wraz z wizualizacją znakowania
4) 500 szt. toreb płóciennych stebnowanych w kolorze granatowym z nadrukiem (sitodruk) logo KNF (kolor biały), wymiary: 35 cm x 38 cm x 12 cm, materiał: płócienna bawełna w kolorze granatowym, wykończenie: RĄCZKI: 2,5 cm x 63 cm granatowe, metka naturalna 4 cm x 2 cm z nadrukiem (logo KNF w kolorze białym); gramatura: 280-340 g/m², wraz z wizualizacją znakowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.5.5.) Wartość części: 29830,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

200 szt. kubów termicznych o pojemności 400 ml - 470 ml z wygrawerowanym logo KNF na produkcie, z podwójnymi ściankami i szczelnym zamknięciem. Opakowanie tekturowe granatowe lub białe z granatową obwolutą, z nadrukiem logo KNF. Kubek wykonany ze stali nierdzewnej w kolorze srebrnym, bez uchwytu. Produkt bez oznakowania logo producenta, wraz z wizualizacją znakowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.5.5.) Wartość części: 9702,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) 150 szt. składanych etui na identyfikator, wykonanych ze skóry naturalnej licowej, garbowanej roślinnie, w kolorze granatowym z tłoczonym logo KNF, ze smyczą również ze skóry naturalnej, zrobionej z jednego kawałka skóry, w tym samym kolorze co etui (z 1 okienkiem z PVC na identyfikator i co najmniej 4 miejscami na karty typu płatnicze) wraz z zawieszką/uchwytem na smycz. Do każdego etui pudełko wykonane z tektury barwionej w masie, otwierane góra-dół, wraz z wizualizacją znakowania
2) 150 szt. składanych etui na identyfikator, wykonanych ze skóry naturalnej licowej, garbowanej roślinnie, w kolorze granatowym z tłoczonym logo KNF (z 1 okienkiem z PVC na identyfikator i co najmniej 4 miejscami na karty typu płatnicze) wraz z zawieszką/uchwytem na smycz. Każde etui pakowane w torebkę/woreczek foliowy, wraz z wizualizacją znakowania
3) 150 szt. wizytowników ze skóry naturalnej licowej, garbowanej roślinnie w kolorze granatowym z tłoczonym logo KNF z możliwością otwierania i przechowywania wizytówek z dwóch stron. Produkt powinien być zapakowany w eleganckie granatowe, pudełko z logo KNF, zamykane na magnes, wewnątrz pudełka wypraska z kartonu, wraz z wizualizacją znakowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.5.5.) Wartość części: 57733,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) 100 szt. piór wiecznych (z wkładem w kolorze granatowym) z logo KNF, o nowoczesnym wzornictwie i eleganckim wykończeniu, wykonanych z wysokiej jakości, trwałych materiałów, jak np. stal nierdzewna (nie z tworzyw sztucznych). Znakowanie na piórach – indywidualny odlew trwale zamocowany na koronie pióra. Kolor pióra – czarny. Eleganckie kaszerowane pudełko zamykane na klapkę z magnesem z logo KNF, wewnątrz wypraska wykonana ze skóry naturalnej, tonacja granatowa. Korpus i nasadka w kolorze stali satynowej, wyposażone w stalówkę z wysokiej jakości stali, wykończenia chromowane, wraz z wizualizacją znakowania
2) 100 szt. piór kulkowych (z wkładem w kolorze niebieskim) o nowoczesnym wzornictwie i eleganckim wykończeniu, wykonanych z wysokiej jakości, trwałych materiałów, jak np. stal nierdzewna (nie z tworzyw sztucznych), posiadające korpus w kolorze czarnym pokryte czarnym lakierem z chromowanymi wykończeniami, skuwka w kolorze srebrnym. Przystosowane do użytkowania z wymiennymi wkładami. Pakowane pojedynczo w eleganckie etui z czarnego tworzywa, pokrytego na wierzchu materiałem skóropodobnym, z logo KNF oraz etui/owijka z ozdobnego papieru z wytłoczonym, pełnym logo KNF, wraz z wizualizacją znakowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.5.5.) Wartość części: 25740,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44974,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49186,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44974,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja reklamy Eureka Plus B. Fedorowicz, R. Fedorowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042

7.3.3) Ulica: 3-Maja 11/10

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-030

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55319,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1) Materiały, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1 lit. a-j Umowy, w terminie do 20 Dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o ostatecznej akceptacji Wizualizacji określonych Materiałów zgodnie z § 2 ust. 5 Umowy; 2) Materiały, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1 lit. k i l Umowy, tj. Parasole, w terminie do 20 Dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o ostatecznej akceptacji Parasoli zgodnie z § 2 ust. 11 Umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26829,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37938,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26829,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU LIR Elżbieta Zajet

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781179389

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 2

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć materiały, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1 lit. a-d Umowy oraz w § 1 ust. 1 pkt 2 lit. a Umowy w terminie do 20 Dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o ostatecznej akceptacji Wizualizacji określonych Materiałów zgodnie z § 2 ust. 5 Umowy dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7317,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7317,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU LIR Elżbieta Zajet

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781179389

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 2

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć materiały, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1 lit. a-d Umowy oraz w § 1 ust. 1 pkt 2 lit. a Umowy w terminie do 20 Dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o ostatecznej akceptacji Wizualizacji określonych Materiałów zgodnie z § 2 ust. 5 Umowy dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bonus Gift Izabela Sieradzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361155815

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 99

7.3.4) Miejscowość: Nieporęt

7.3.5) Kod pocztowy: 05-126

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62176,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć materiały, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1) lit. a-c Umowy oraz 1 ust. 1 pkt 2 lit. a-b Umowy w terminie do 20 Dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o ostatecznej akceptacji Wizualizacji określonych Materiałów zgodnie z § 2 ust. 5 Umowy dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bonus Gift Izabela Sieradzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361155815

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 99

7.3.4) Miejscowość: Nieporęt

7.3.5) Kod pocztowy: 05-126

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć materiały, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1) lit. a-c Umowy oraz 1 ust. 1 pkt 2 lit. a-b Umowy w terminie do 20 Dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o ostatecznej akceptacji Wizualizacji określonych Materiałów zgodnie z § 2 ust. 5 Umowy dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.