Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00160614/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług związanych m.in. z dostarczeniem materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo KNF/UKNF oraz logo CEDUR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382088467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piękna 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-549
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.knf.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.knf.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usług związanych m.in. z dostarczeniem materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo KNF/UKNF oraz logo CEDUR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c974d903-d111-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160614/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZA-DZAZZP.2610.54.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 173831,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 173831 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) 2 tys. szt. długopisów aluminiowych w kolorze granatowym metalicznym z logo KNF albo UKNF (białe) z jednej strony oraz adresem www.knf.gov.pl (białym) z drugiej strony, znakowane tampodrukiem wraz z niebieskim wkładem piszącym, wraz z wizualizacją znakowania2) 4 tys. szt. długopisów białych aluminiowych z logo KNF albo UKNF, z trwałym mocowaniem gumowej końcówki umożliwiającej korzystanie z urządzeń posiadających ekran dotykowy (touchwritter), z niebieskim wkładem piszącym, a także z wysokiej jakości automatycznym mechanizmem obrotowym, chromowanymi wykończeniami oraz znakowaniem tampodrukiem w kolorze granatowym dwustronnie (logo KNF albo UKNF na jednej stronie oraz adres www.knf.gov.pl na drugiej stronie), wraz z wizualizacją znakowania
3) 4 tys. szt. ołówków automatycznych z logo KNF albo UKNF, zaostrzonych z gumką, z materiału drewnopodobnego, w kolorze białym (lakier), z automatycznym mechanizmem i wysuwanym wkładem grafitowym z dwustronnym nadrukiem (tampodruk): z jednej strony logo KNF albo UKNF (granatowy) oraz z drugiej strony adres www.knf.gov.pl (granatowy), wraz z wizualizacją znakowania
4) 4,5 tys. szt. ołówków automatycznych z logo KNF albo UKNF, zaostrzonych z gumką, z materiału drewnopodobnego, w kolorze niebieskim (lakier), z automatycznym mechanizmem i wysuwanym wkładem grafitowym z dwustronnym nadrukiem (tampodruk): z jednej strony logo KNF albo UKNF (biały) oraz z drugiej strony adres www.knf.gov.pl (biały), wraz z wizualizacją znakowania
5) 3 tys. szt. ołówków automatycznych z logo KNF albo UKNF, zaostrzonych z gumką, z materiału drewnopodobnego, w kolorze zielonym (lakier), z automatycznym mechanizmem i wysuwanym wkładem grafitowym z dwustronnym nadrukiem (tampodruk): z jednej strony logo KNF albo UKNF (biały) oraz z drugiej strony adres www.knf.gov.pl (biały), wraz z wizualizacją znakowania
6) 1 tys. szt. zasłonek kamery internetowej (z logo CEDUR i logo kampanii GMW) w kolorze białym ze znakowaniem logo kampanii GMW (full color) oraz logo CEDUR w kolorze granatowym z 2 paskami samoprzylepnymi na odwrocie, przeznaczonymi do przymocowania do laptopa, z funkcją łatwego otwierania i zamykania za pomocą suwaka, wymiar: 4 cm x 1,6 cm x 0,15 cm, materiał: plastik, wraz z wizualizacją znakowania
7) 300 szt. toreb papierowych 19 cm x 15 cm x 8 cm w kolorze granatowym (półmat) + logo KNF albo UKNF (kolor biały) z adresem www.knf.gov.pl na dole torby (kolor biały), karton gładki - jednostronnie kredowany:
gramatura 170 g/m², nadruk, dwustronnie - logo KNF albo UKNF oraz napis www.knf.gov.pl,
wykończenie: laminat matowy,
rodzaj uchwytu: sznurek PP: grubość 5 mm, długość: krótki 2 x 30 cm (kolor granatowy - - jeżeli uzyskanie koloru granatowego o parametrach oznakowanych nie będzie możliwe, dopuszczalne jest zastosowanie koloru granatowego o jak najbardziej zbliżonym odcieniu), od środka przy mocowaniu mocny węzeł na sznurku zgrzanym na zakończeniu,
wzmocnienia: usztywnione dno torby tekturą 450 g/m², górne usztywnienie min. 800 g/m², udźwig do ok. 2 kg; wraz z wizualizacją znakowania
8) 1 tys. szt. notesów konferencyjnych białych z logo KNF albo UKNF, format A4, liczba kartek - 20, materiał: papier offsetowy 80 g/m² (logo KNF albo UKNF w granatowym kolorze), dane teleadresowe w granatowym kolorze, nadruk na kartce, plecki tekturowe (tektura szara - grubość 1 mm), klejone po krótszym boku od góry, przód biały, nadruk logo KNF albo UKNF - z pełną nazwą instytucji, w kolorze granatowym, papier 180 g/m², kreda, lakierowana (lakierem offsetowym, matowym), wraz z wizualizacją znakowania przodu bloczku oraz kartki wewnętrznej, pakowane po 100 sztuk
9) 200 szt. notesów konferencyjnych z logo KNF albo UKNF, format A4, przód (okładka granatowa), liczba kartek - 20, materiał: papier offsetowy 80 g/m² (logo KNF albo UKNF w białym kolorze), dane teleadresowe w granatowym kolorze, nadruk na kartce, plecki tekturowe (tektura szara - grubość 1 mm), klejone po krótszym boku od góry, przód (okładka granatowa), nadruk logo KNF albo UKNF w kolorze białym, papier 180 g/m², kreda, lakierowana (lakierem offsetowym, matowym), wraz z wizualizacją znakowania przodu bloczku oraz kartki wewnętrznej, pakowane po 100 sztuk
10) 300 szt. notesów tzw. memo stick (z możliwością naklejenia), format: A6 (+/- 0,5 cm), 25 kartkowe, białe z granatowym logo KNF albo UKNF, wraz z wizualizacją znakowania
11) 100 szt. parasoli automatycznych długich, wersja męska z logo KNF albo UKNF (w kolorze białym), poszycie poliester pongee w kolorze granatowym - jeżeli uzyskanie koloru granatowego o parametrach oznakowanych nie będzie możliwe, dopuszczalne jest zastosowanie koloru granatowego o jak najbardziej zbliżonym odcieniu, laska lakierowana na czarno, gumowany uchwyt w kolorze czarnym, zagięta rączka, zapięcie na rzep, Fi ok.103 cm, 8 paneli, nadruk jeden kolor (biały), wraz z wizualizacją nadruku oraz wykonaniem nadruku próbnego na jednym egzemplarzu parasola
12) 100 szt. parasoli automatycznych, wersja damska składana „do torebki” z logo KNF albo UKNF (w kolorze białym), poszycie poliester pongee w kolorze granatowym - jeżeli uzyskanie koloru granatowego o parametrach oznakowanych nie będzie możliwe, dopuszczalne jest zastosowanie koloru granatowego o jak najbardziej zbliżonym odcieniu, laska lakierowana na czarno, gumowany uchwyt w kolorze czarnym, zapięcie na rzep, Fi ok.103 cm, 8 paneli, nadruk jeden kolor (biały), wraz z wizualizacją nadruku oraz wykonaniem nadruku próbnego na jednym egzemplarzu parasola
4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.5.5.) Wartość części: 50826,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) 500 szt. worków/plecaków płóciennych z nadrukiem (sitodruk) z logo kampanii GMW (full color) oraz logo CEDUR w kolorze granatowym, materiał: płócienna bawełna w kolorze naturalnym, gramatura: 280-340 g/m², wymiary: szerokość: 37 cm, wysokość: 47 cm, wykończenie: podwójny bawełniany sznurek w kolorze seledynowym + nity, metka naturalna 4 cm x 2 cm z nadrukiem logo CEDUR (w kolorze granatowym), wraz z wizualizacją znakowania2) 700 szt. toreb płóciennych stebnowanych w kolorze naturalnym z nadrukiem (sitodruk) logo kampanii GMW (full color) oraz logo CEDUR w kolorze granatowym wymiary: 35 cm x 38 cm x 12 cm, materiał: płócienna bawełna w kolorze naturalnym, wykończenie: RĄCZKI: 2,5 cm x 63 cm seledynowe, metka naturalna 4 cm x 2 cm z nadrukiem (logo CEDUR w kolorze granatowym oraz logo kampanii GMW – full color); gramatura: 280-340 g/m², wraz z wizualizacją znakowania
3) 500 szt. worków/plecaków płóciennych z nadrukiem (sitodruk) logo KNF (kolor biały), materiał: płócienna bawełna w kolorze granatowym, gramatura: 280-340 g/m², wymiary: szerokość: 37 cm, wysokość: 47 cm, wykończenie: podwójny bawełniany sznurek w kolorze granatowym + nity, metka naturalna 4 cm x 2 cm z nadrukiem logo KNF (w kolorze białym), wraz z wizualizacją znakowania
4) 500 szt. toreb płóciennych stebnowanych w kolorze granatowym z nadrukiem (sitodruk) logo KNF (kolor biały), wymiary: 35 cm x 38 cm x 12 cm, materiał: płócienna bawełna w kolorze granatowym, wykończenie: RĄCZKI: 2,5 cm x 63 cm granatowe, metka naturalna 4 cm x 2 cm z nadrukiem (logo KNF w kolorze białym); gramatura: 280-340 g/m², wraz z wizualizacją znakowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.5.5.) Wartość części: 29830,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
200 szt. kubów termicznych o pojemności 400 ml - 470 ml z wygrawerowanym logo KNF na produkcie, z podwójnymi ściankami i szczelnym zamknięciem. Opakowanie tekturowe granatowe lub białe z granatową obwolutą, z nadrukiem logo KNF. Kubek wykonany ze stali nierdzewnej w kolorze srebrnym, bez uchwytu. Produkt bez oznakowania logo producenta, wraz z wizualizacją znakowania4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.5.5.) Wartość części: 9702,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) 150 szt. składanych etui na identyfikator, wykonanych ze skóry naturalnej licowej, garbowanej roślinnie, w kolorze granatowym z tłoczonym logo KNF, ze smyczą również ze skóry naturalnej, zrobionej z jednego kawałka skóry, w tym samym kolorze co etui (z 1 okienkiem z PVC na identyfikator i co najmniej 4 miejscami na karty typu płatnicze) wraz z zawieszką/uchwytem na smycz. Do każdego etui pudełko wykonane z tektury barwionej w masie, otwierane góra-dół, wraz z wizualizacją znakowania2) 150 szt. składanych etui na identyfikator, wykonanych ze skóry naturalnej licowej, garbowanej roślinnie, w kolorze granatowym z tłoczonym logo KNF (z 1 okienkiem z PVC na identyfikator i co najmniej 4 miejscami na karty typu płatnicze) wraz z zawieszką/uchwytem na smycz. Każde etui pakowane w torebkę/woreczek foliowy, wraz z wizualizacją znakowania
3) 150 szt. wizytowników ze skóry naturalnej licowej, garbowanej roślinnie w kolorze granatowym z tłoczonym logo KNF z możliwością otwierania i przechowywania wizytówek z dwóch stron. Produkt powinien być zapakowany w eleganckie granatowe, pudełko z logo KNF, zamykane na magnes, wewnątrz pudełka wypraska z kartonu, wraz z wizualizacją znakowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.5.5.) Wartość części: 57733,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) 100 szt. piór wiecznych (z wkładem w kolorze granatowym) z logo KNF, o nowoczesnym wzornictwie i eleganckim wykończeniu, wykonanych z wysokiej jakości, trwałych materiałów, jak np. stal nierdzewna (nie z tworzyw sztucznych). Znakowanie na piórach – indywidualny odlew trwale zamocowany na koronie pióra. Kolor pióra – czarny. Eleganckie kaszerowane pudełko zamykane na klapkę z magnesem z logo KNF, wewnątrz wypraska wykonana ze skóry naturalnej, tonacja granatowa. Korpus i nasadka w kolorze stali satynowej, wyposażone w stalówkę z wysokiej jakości stali, wykończenia chromowane, wraz z wizualizacją znakowania2) 100 szt. piór kulkowych (z wkładem w kolorze niebieskim) o nowoczesnym wzornictwie i eleganckim wykończeniu, wykonanych z wysokiej jakości, trwałych materiałów, jak np. stal nierdzewna (nie z tworzyw sztucznych), posiadające korpus w kolorze czarnym pokryte czarnym lakierem z chromowanymi wykończeniami, skuwka w kolorze srebrnym. Przystosowane do użytkowania z wymiennymi wkładami. Pakowane pojedynczo w eleganckie etui z czarnego tworzywa, pokrytego na wierzchu materiałem skóropodobnym, z logo KNF oraz etui/owijka z ozdobnego papieru z wytłoczonym, pełnym logo KNF, wraz z wizualizacją znakowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.5.5.) Wartość części: 25740,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44974,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49186,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44974,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja reklamy Eureka Plus B. Fedorowicz, R. Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042
7.3.3) Ulica: 3-Maja 11/10
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55319,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1) Materiały, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1 lit. a-j Umowy, w terminie do 20 Dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o ostatecznej akceptacji Wizualizacji określonych Materiałów zgodnie z § 2 ust. 5 Umowy; 2) Materiały, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1 lit. k i l Umowy, tj. Parasole, w terminie do 20 Dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o ostatecznej akceptacji Parasoli zgodnie z § 2 ust. 11 Umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26829,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37938,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26829,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU LIR Elżbieta Zajet
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781179389
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 2
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć materiały, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1 lit. a-d Umowy oraz w § 1 ust. 1 pkt 2 lit. a Umowy w terminie do 20 Dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o ostatecznej akceptacji Wizualizacji określonych Materiałów zgodnie z § 2 ust. 5 Umowy dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7317,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7317,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU LIR Elżbieta Zajet
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781179389
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 2
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć materiały, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1 lit. a-d Umowy oraz w § 1 ust. 1 pkt 2 lit. a Umowy w terminie do 20 Dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o ostatecznej akceptacji Wizualizacji określonych Materiałów zgodnie z § 2 ust. 5 Umowy dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bonus Gift Izabela Sieradzka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361155815
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 99
7.3.4) Miejscowość: Nieporęt
7.3.5) Kod pocztowy: 05-126
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62176,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć materiały, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1) lit. a-c Umowy oraz 1 ust. 1 pkt 2 lit. a-b Umowy w terminie do 20 Dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o ostatecznej akceptacji Wizualizacji określonych Materiałów zgodnie z § 2 ust. 5 Umowy dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bonus Gift Izabela Sieradzka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361155815
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 99
7.3.4) Miejscowość: Nieporęt
7.3.5) Kod pocztowy: 05-126
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć materiały, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1) lit. a-c Umowy oraz 1 ust. 1 pkt 2 lit. a-b Umowy w terminie do 20 Dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o ostatecznej akceptacji Wizualizacji określonych Materiałów zgodnie z § 2 ust. 5 Umowy dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.