eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Realizacja projektu "Magiczne ogrody" - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja projektu „Magiczne ogrody” - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO USTKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979789

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.ustka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ustka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja projektu „Magiczne ogrody” - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04289118-1e14-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022697/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Realizacja Projektu "Magiczne Ogrody"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311242/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022.MTR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 140737,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Ustce przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Ustce w ramach zadania „Magiczne ogrody SP 2 – Ekologia, Zmysły Działanie” na fragmencie działki o nr ewidencyjnym 1585, w mieście Ustka o powierzchni 1,56 ha.
Głównym założeniem realizacji zagospodarowania tego terenu jest stworzenie przestrzeni o nazwie „Magiczne ogrody SP2 – Ekologia, Zmysły, Działanie” która pełnić będzie funkcję rekreacyjno-edukacyjną, zgodnie z zakresem określonym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. wykonanie robót budowlanych w zakresie:
a) rozbiórki istniejącej nawierzchni betonowej,
b) wykonania nawierzchni mineralnej wodoprzepuszczalnej,
c) dostawy i montażu obiektów małej architektury,
d) montażu tablicy informacyjnej, zgodnie z wytycznym zawartymi w załączniku nr 8 do SWZ – Koncepcja Systemu Informacji Miejskiej w Ustce;
2.2. wywóz i utylizację materiału rozbiórkowego nie nadającego się do ponownego wykorzystania;
2.3. prace w zakresie zieleni:
a) przesadzenie młodych drzew,
b) nasadzenia nowych drzew,
c) wykonanie nasadzeń zieleni niskiej,
d) wykonanie łąk kwietnych,
e) pielęgnację nasadzeń roślinnych przez okres gwarancji w sposób wskazany w dokumentacji, stanowiącej załącznik Nr 5 do SWZ;
2.4. wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej (wraz ze sporządzeniem dokumentacji powykonawczej, dokumentacji geodezyjnej).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i obioru robót budowlanych (załącznik nr 6 do SWZ). Pomocniczy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, zawarto w przedmiarze, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4. Okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
6. Wykonawca, w ramach świadczeń gwarancyjnych, w okresie minimum 24 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy, zobowiązany będzie do pielęgnacji wykonanych nasadzeń, wg zakresu i wytycznych określonych w pkt. 5.3.7 Projektu budowlano-wykonawczego – Architektura Krajobrazu, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Długość zaoferowanego okresu pielęgnacji wykonanych nasadzeń stanowi kryterium oceny ofert.
7 . Działając na podstawie art. 95 ustawy PZP Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące prace w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
7.1. roboty rozbiórkowe,
7.2. roboty ziemne,
7.3. roboty w zakresie zagospodarowania terenu,
7.4. prace w zakresie urządzenia i pielęgnacji zieleni.
Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
8. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 3 do SWZ – wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.