eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłków › Remont dachu budynku administracyjnego oraz holu Leśnego Banku Genów Kostrzyca



Ogłoszenie z dnia 2022-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu budynku administracyjnego oraz holu Leśnego Banku Genów Kostrzyca

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Administracyjno-Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230296241

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miłków

1.5.2.) Miejscowość: Miłków

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-535

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757131048

1.5.8.) Numer faksu: 757131754

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@lbg.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.gov.pl/web/lesny-bank-genow-kostrzyca/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu budynku administracyjnego oraz holu Leśnego Banku Genów Kostrzyca

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13043265-0e5e-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00166509/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont dachu budynku administracyjnego wraz z holem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282050/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.270.1.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 434722,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie istniejącego pokrycia dachowego na budynku administracyjnym, łączniku oraz holu z zachowaniem istniejącej konstrukcji wraz z uzupełnieniem warstwy ocieplenia stropu nad parterem oraz wymianą orynnowania i obróbek blacharskich przedmiotowych budynków.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi:
1) Projekt wykonawczy – załącznik nr 1A do SWZ;
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 1B do SWZ;
3) Przedmiar robót – załącznik nr 1C do SWZ.

Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Leśnego Banku Genów Kostrzyca, 58-535 Miłków 300.

Warunki dodatkowe realizacji zamówienia
1) Zamawiający wymaga do realizacji przedmiotu zamówienia materiałów trwałych i bezpiecznych;
2) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania robót budowlanych po godzinie 15:00 oraz w dni wolne od pracy;
3) Przedmiar robót stanowiący opis przedmiotu zamówienia ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót budowlanych w większej ilości robót niż w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie projektu wykonawczego w cenie oferty zaproponowanej przez Wykonawcę.
4) Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego. W przypadku, gdy harmonogram rzeczowo-finansowy okaże się niespójny z faktycznym postępem robót budowlanych będzie on zobowiązany do przedłożenia skorygowanego harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego i Wykonawcę, który zostanie zatwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526453,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526453,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 526453,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lekop Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112726745

7.3.3) Ulica: Warszawska

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 526453,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.