eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › Budowa drogi pożarowej do tężni w Uniejowie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi pożarowej do tężni w Uniejowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 632889740

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi pożarowej do tężni w Uniejowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0bd01e2-26c7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343982

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047827/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa drogi pożarowej do tężni w Uniejowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317531

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2023 ES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa drogi pożarowej do tężni w Uniejowie”. Lokalizacja inwestycji została zamieszczona na Planie Zagospodarowania Terenu w zakresie dotyczącym Etapu I i dołączona jako załącznik nr 9 do SWZ. 2. W ramach inwestycji zostanie zrealizowany odcinek od strony drogi 1_18KDW (ul. Abp. Jakuba Świnki) posiadającą nawierzchnie z kostki brukowej zlokalizowanej na działce o nr ewidencyjnym 2146/38 do włączenia w drogę powstającej w ramach budowanej Tężni – długość 172,10 m. 3. Zakres robót obejmuje również między innymi:
• Roboty przygotowawcze; • Roboty ziemne (wykopy, nasypy);
• Podbudowy;• Nawierzchnie (oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego);
• Elementy uliczne (elementy brukarskie); • Elementy wykończeniowe (zabezpieczenie infrastruktury technicznej)• Zieleń drogowa (profilowanie i plantowanie terenów wzdłuż drogi, wykonanie zahumusowania terenów zielonych przyległych do krawędzi jezdni).4. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z przedmiarem stanowiącym załącznik Nr 9 do SWZ, z zachowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do tego typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa oraz uzyskanymi decyzjami administracyjnymi oraz zgodnie z ustaleniami zawartymi w SWZ, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie.
5.1 Przedmiary załączone do postępowania należy traktować pomocniczo.Organizowanie i prowadzenie spotkań koordynacyjnych (narad roboczych) w siedzibie Zamawiającego w celu weryfikacji postępu i zaawansowania robót, weryfikacji przyjmowanych rozwiązań a także zgodności wykonania zadania z dokumentacją projektową w siedzibie Zamawiającego lub na terenie placu budowy w celu weryfikacji postępu i zaawansowania robót budowlanych, weryfikacji przyjmowanych rozwiązań i dostarczanych materiałów a także zgodności wykonania zadania z zatwierdzoną dokumentacją projektową. Wykonawca sporządza na bieżąco protokoły z narad roboczych i przekazuje je zainteresowanym stronom.Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji na dostarczone elementy wyposażenia budowlanego i instalacyjnego na warunkach zawartych w załączniku do SWZ tj. wzorze umowy, w wymiarze wskazanym w Formularzu oferty zgodnie z deklaracją wykonawcy, tj. nie mniej niż 60 miesięcy. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do:zapewnienia na własny koszt obsługi geodezyjnej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia;urządzenia zaplecza budowy dla potrzeb własnych; zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt dostawy energii elektrycznej, wody (i odprowadzenia ścieków) ciepła i innych mediów, a także usunięcia i utylizacji odpadów w okresie realizacji robót będących przedmiotem zamówienia - Zamawiający wskaże i udostępni opomiarowane miejsca poboru mediów; doprowadzenie wymaganego zasilania na potrzeby zaplecza budowy oraz zgodne z przepisami zagospodarowanie odpadów pozostaje po stronie Wykonawcy;zapewnienia odzieży ochronnej zgodnej z wymaganiami BHP dla czasowo przebywających na terenie realizacji prac w ramach przedmiotu zamówienia przedstawicieli Zamawiającego oraz organów kontrolujących realizację robót budowlanych;utrzymywania terenu i zaplecza budowy w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwania na bieżąco odpadów i śmieci - miejsce tymczasowego składowania odpadów i śmieci, które zostanie uzgodnione z Zamawiającym;
a) zabezpieczenie terenu i zaplecza budowy, teren prac winien być wygrodzony, zabezpieczony przed dostępem dla osób postronnych; sposób wygrodzenia placu budowy należy uzgodnić z przedstawicielami Zamawiającego;
b) Wykonawca ma obowiązek uzgadniania z Zamawiającym proponowanych do zastosowania w ramach inwestycji rozwiązań funkcjonalnych, technicznych i materiałowych na każdym etapie wykonywania zadania, pod warunkiem nie odebrania zadania, o ile okaże się, że roboty budowlane zostały zrealizowane niezgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
c) bezzwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich potencjalnych zagrożeniach dla realizacji Przedmiotu Umowy, dotyczących zarówno terminów i zakresu rzeczowego jak i przewidywanych standardów wykonawczych Inwestycji.
d) Materiały z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego,(po stronie Wykonawcy jest przewóz materiału na miejsce wskazane przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem iż odległość od miejsca budowy do składowania nie przekracza 3km).e) Zgłoszenie Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających- jeśli dotyczy. Przeprowadzenie niezbędnych badań laboratoryjnych- jeśli dotyczy. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie udostępnionych przez Zamawiającego informacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i/lub przeoczeniach.Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie uwarunkowań realizacji robót został określony przez Zamawiającego w dokumencie pn: Szczegółowa Specyfikacja Technicznej /SST/.Zamawiający informuje, że wskazane w SWZ i jej załącznikach (w tym w dokumentacji projektowej, SST) pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 p.z.p., – Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych. I tak: Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca.Nie wykazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej.
5. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego, w kluczowych elementach niezgodnego z dokumentacją projektową, opisu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy, oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, kopii zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzających wpis tej osoby na listę członków odpowiedniej izby oraz potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę kopii uprawnień budowlanych,dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary dołączone do SWZ na kwotę zgodną ze złożoną ofertą i załącznikiem nr 1a do oferty tj. zbiorczym zestawieniem kosztów, zapewnienia kierowania robotami budowlanymi przez pracowników Wykonawcy, posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane oraz kwalifikacje zawodowe,uzyskania każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego zmiany kierownika budowy w stosunku do osoby wskazanej w ofercie,uzyskania na własny koszt ubezpieczeń i zabezpieczeń należytego wykonania umowy,wykonania i ustawienia tablic informacyjnych wynikających z Prawa Budowlanego,oznaczenia terenu budowy, odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp,zagospodarowania terenu budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji,wywozu i utylizacji odpadów i gruzu, zgłoszenia wykonanych robót do odbioru,przedłużenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy oraz w przypadkach określonych postanowieniami niniejszej umowy,uczestniczenie w przeglądach, w okresie rękojmi i gwarancji, na każde wezwanie Zamawiającego, uzyskanie od właściwego zarządcy drogi zgody na zajęcie pasa drogowego – jeśli dotyczy.opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu.
6. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – jeżeli okaże się konieczny. Usytuowania obiektu zgodnie z projektem zagospodarowania terenu.Zapewnienia geodezyjnego wytyczenia inwestycji. Wystąpienia do właściwego organu i uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie jeśli wystąpi taka konieczność.Zawiadomienie zamawiającego oraz organu właściwego o zakończeniu budowy we właściwym terminie, aby możliwe było wniesienie ewentualnego sprzeciwu organu. Wykonawca zostanie upoważniony przez Zamawiającego do występowania i uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień i decyzji niezbędnych do prawidłowej realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia.Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany na podstawie załączonej dokumentacji wraz z uzyskaniem niezbędnych ostatecznych decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu.Po stronie Wykonawcy jest pozyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia, wykonania i zakończenia robót budowlanych.Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia.Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca na dzień odbioru robót przestawi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zarejestrowaną w państwowym zasobiegeodezyjnokartograficznym.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przy zawiadomieniu o gotowości do odbioru robót kosztorys powykonawczy z realizacji przedsięwzięcia. Kosztorys powykonawczy stanowi załącznik do protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy- ze względu na małą ilość miejsca przedmiot w innej rubryce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał i mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.