Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00282782/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
- 2023/BZP 00008159/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
- 2023/BZP 00008186/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont szybów dźwigowych wraz z wymianą urządzeń w budynku nr 2 przy
ul. Bema 16 w Grudziądzu oraz budynku nr 7 przy ul. Al. 3-go Maja 2-4
w Chełmnie - sprawa nr 71/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261 483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont szybów dźwigowych wraz z wymianą urządzeń w budynku nr 2 przyul. Bema 16 w Grudziądzu oraz budynku nr 7 przy ul. Al. 3-go Maja 2-4
w Chełmnie - sprawa nr 71/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41f4dfea-0e6b-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061141/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 GRUDZIADZ 13 WOG bud.2/1444 - kuchnia i jadalnia Remont szybów dźwigowych wraz z wymianą urządzeń
1.1.24 CHEŁMNO 13 WOG bud. 7/1232 - kuchnia i jadalnia Remont szybów dźwigowych wraz z wymianą urządzeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282782/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 71/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 202166,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont szybu dźwigowego wraz z wymianą urządzenia w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Bema 16 w GrudziądzuPrzedmiotem zamówienia jest remont szybu dźwigowego wraz z wymianą urządzenia w budynku
nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Bema 16 w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami określonymi w umowie oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i jego zakresem zawartym
w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej w tym przedmiarze robót (Załącznik nr 1 do SWZ).
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności: roboty tynkarskie i malarskie szybu dźwigowego; wymianę urządzeń dźwigowych; roboty murarskie i płytkarskie ścian; wywóz i utylizację odpadów.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:
sporządzenia dokumentacji technicznej urządzenia dźwigowego niezbędnego do rejestracji w WDT,
przygotowania urządzenia dźwigowego do odbioru przez Wojskowy Dozór Techniczny i dokonania tegoż odbioru;
uzyskania pozytywnej decyzji administracyjnej Szefa Wojskowego Dozoru Technicznego zezwalającej na eksploatację dźwigu.
Za wykonanie całkowite przedmiotu umowy uważa się dzień podpisania protokołu końcowego odbioru robót oraz wymaganej dokumentacji (w tym WDT) bez zastrzeżeń.
Uzyskanie decyzji WDT (prowadzenie w tym zakresie uzgodnień) następuje własnym staraniem i w cenie umowy Wykonawcy.
Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu robót, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót, zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze i inne niezbędne zabezpieczenia, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy.
Budynek w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny.
Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie kompleksu i budynku i na terenie robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42414100-2 - Dźwigi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 96858,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont szybu dźwigowego wraz z wymianą urządzenia w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Al. 3-go Maja 2-4 w ChełmniePrzedmiotem zamówienia jest remont szybu dźwigowego wraz z wymianą urządzenia w budynku
nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie, zgodnie z wymaganiami określonymi w umowie oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i jego zakresem zawartym
w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowo-wykonawczej
w tym przedmiarze robót (Załącznik nr 1 do SWZ).
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności: wymianę urządzeń dźwigowych; roboty murarskie, tynkarskie, malarskie ścian; wywóz i utylizację odpadów.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:
sporządzenia dokumentacji technicznej urządzenia dźwigowego niezbędnego do rejestracji w WDT,
przygotowania urządzenia dźwigowego do odbioru przez Wojskowy Dozór Techniczny i dokonania tegoż odbioru;
uzyskania pozytywnej decyzji administracyjnej Szefa Wojskowego Dozoru Technicznego zezwalającej na eksploatację dźwigu.
Za wykonanie całkowite przedmiotu umowy uważa się dzień podpisania protokołu końcowego odbioru robót oraz wymaganej dokumentacji (w tym WDT) bez zastrzeżeń.
Uzyskanie decyzji WDT (prowadzenie w tym zakresie uzgodnień) następuje własnym staraniem i w cenie umowy Wykonawcy.
Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu robót, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót, zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze i inne niezbędne zabezpieczenia, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy.
Budynek w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny.
Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie kompleksu i budynku i na terenie robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42414100-2 - Dźwigi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 105308,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99630,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99630,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99630,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591477682
7.3.3) Ulica: Kalinowo 86
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-304
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFTPROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA Paweł Rafalik
jakie przetargi wygrała firma
LIFTPROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA Paweł Rafalik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99630,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114390,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114390,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591477682
7.3.3) Ulica: Kalinowo 86
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-304
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFTPROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA Paweł Rafalik
jakie przetargi wygrała firma
LIFTPROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA Paweł Rafalik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114390,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Miasteczko rowerowe dla dzieci wraz z zestawem znaków i gier podwórkowych (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa ryb w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 23/2024
- Dostawa jaj spożywczych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 24/2024
- Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) -sprawa numer 31/2024
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Przebudowa ul. 3 Maja
- Budowa infrastruktury sportowej w Objeździe - etap II w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
więcej: Dźwigi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.