eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mełgiew › Roboty budowlane w zakresie modernizacji, remontu i przebudowy dróg na terenie Gminy Mełgiew



Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie modernizacji, remontu i przebudowy dróg na terenie Gminy Mełgiew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MEŁGIEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzancka 2

1.5.2.) Miejscowość: Mełgiew

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-007

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 460 57 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@melgiew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://melgiew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d542d81-10d2-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w zakresie modernizacji, remontu i przebudowy dróg na terenie Gminy Mełgiew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d542d81-10d2-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049899/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa ul. Chmielnej w m. Nowy Krępiec

1.1.10 4) Remont drogi gminnej nr 105530 L – ul. Spokojna w m. Franciszków, gm. Mełgiew

1.1.11 Przebudowa drogi gminnej nr 123029 L w m. Podzamcze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270966

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2544312,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w części nr 1 modernizacja drogi wewnętrznej – ul. Chmielnej w m. Nowy Krępiec, gm. Mełgiew obejmuje w szczególności:
1) geodezyjne założenie reperów wysokościowych i wytyczenie punktów charakterystycznych projektowanego remontu,
2) częściowe sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
3) rozebranie krawężników w obszarze włączenia do drogi powiatowej na łukach,
4) wykonanie wykopów wzdłuż krawędzi jezdni – odnowa krawędzi,
5) wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej cementem – odnowa krawędzi,
6) wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywa –odnowa krawędzi,
7) wbudowanie krawężników na ławie betonowej w obrębie łuków,
8) oczyszczenie istniejących warstw konstrukcyjnych,
9) wykonanie w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego,
10) wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego,
11) wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego,
12) odtworzenie i uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym,
13) regulacja wysokościowa zjazdów z betonowej kostki brukowej,
14) regulacja wysokościowa zjazdów gruntowych kruszywem łamanym,
15) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
16) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 566739,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w części nr 2 remont drogi gminnej nr 105530 L – ul. Spokojna w m. Franciszków, gm. Mełgiew obejmuje w szczególności:
1) geodezyjne założenie reperów wysokościowych i wytyczenie punktów charakterystycznych projektowanego remontu,
2) frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
3) rozebranie krawężników i obrzeży betonowych zjazdów,
4) rozebranie nawierzchni zjazdów indywidualnych,
5) wykonanie wykopów w zakresie niezbędnym do odtworzenia uszkodzonych elementów drogi,
6) odtworzenie podbudowy jezdni w zakresie uszkodzeń,
7) wbudowanie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem w zakresie istniejących zjazdów,
8) wbudowanie obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem w zakresie istniejących zjazdów,
9) odtworzenie podbudowy jezdni w zakresie uszkodzeń,
10) oczyszczenie istniejących warstw konstrukcyjnych,
11) skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową,
12) wykonanie 1 w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego,
13) ułożenie siatki z włókien szklanych,
14) wykonanie 2 w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego,
15) wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego,
16) wykonanie regulacji wysokościowej zjazdów,
17) odtworzenie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5,
18) wykonanie zieleńców poprzez rozścielenie w-wy humusu i obsianie trawą,
19) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych.
Zamówienie jest realizowane w ramach Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 1355045,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w część nr 3 przebudowa drogi gminnej nr 123029 L w m. Podzamcze na odcinku od km 0+315,00 do km 0+965,00 obejmuje w szczególności:
1) geodezyjne założenie reperów wysokościowych i wytyczenie punktów charakterystycznych projektowanego remontu,
2) usunięcie drzew,
3) karczowanie krzaków i zadrzewień,
4) zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej,
5) wykonanie wykopów,
6) wykonanie nasypów,
7) rozebranie istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego,
8) profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego,
9) uzupełnienie poszerzeń materiałem z rozbiórki wraz z zagęszczeniem,
10) profilowanie istniejącej nawierzchni,
11) ułożenie w-wy doziarniającej z kruszywa łamanego wraz z zagęszczeniem,
12) wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem,
13) wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywa,
14) frezowanie nawierzchni asfaltowej,
15) skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową,
16) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
17) wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego,
18) wykonanie regulacji wysokościowej zjazdów,
19) wykonanie poboczy z mieszanki niezwiązanej kruszywa,
20) plantowanie terenu,
21) rozebranie znaków pionowych,
22) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych.
Zamówienie jest realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 622528,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694023,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694023,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694023,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430941540

7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694023,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1582262,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1582262,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1582262,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430941540

7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1582262,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 805230,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 805230,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 805230,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430941540

7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 805230,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.