eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubień › Dowóz dzieci do placówek oświatowych w Lubniu i w Tenczynie w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci do placówek oświatowych w Lubniu i w Tenczynie
w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ W LUBNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120466777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 50

1.5.2.) Miejscowość: Lubień

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-433

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzos@lubien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubien.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do placówek oświatowych w Lubniu i w Tenczynie
w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9908fe39-3516-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00343427/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci do placówek oświatowych w Lubniu i w Tenczynie w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9908fe39-3516-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywać będzie się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/ portal (za wyjątkiem składania ofert)
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem referencyjnym: GZOS.271.1.2023.
3. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: gzos@lubien.pl. oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
4. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania zapytań na adres e-mail: gzos@lubien.pl. oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.

SWZ jest integralną częścią niniejszego ogłoszenia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GZOS.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są usługi transportu uczniów do Szkoły Podstawowej w Lubniu
i Szkoły Podstawowej w Tenczynie oraz uczniów do Przedszkola w Lubniu
i do Przedszkola w Tenczynie.

TRASA I – zapewniająca dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Tenczynie
i Samorządowego Przedszkola w Tenczynie autobusem na minimum 50 miejsc siedzących dla pasażerów.

1. przewóz uczniów do szkoły:
1-szy kurs – o godz. 700 z miejsca Tenczyn Krzeczówka /k. P. Biedrończyka/ do Szkoły Podstawowej w Tenczynie
2-gi kurs o godz. 800 z miejsca Tenczyn Krzeczówka /k. P. Biedrończyka/ do Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Tenczynie.
2. przewóz uczniów ze szkoły:
1-szy kurs – o godz. 1310 spod Szkoły Podstawowej w Tenczynie do miejsca Tenczyn Krzeczówka
/k. p. Biedrończyka/
2-gi kurs – o godz. 1535 spod Szkoły Podstawowej w Tenczynie do miejsca Tenczyn Krzeczówka
/k. p. Biedrończyka.
TRASA II – zapewniająca dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Lubniu
i Samorządowego Przedszkola w Lubniu autobusem na minimum 50 miejsc siedzących dla pasażerów.

1. przewóz uczniów do szkoły:
1-szy kurs – o godz. 720 z miejsca Lubień – Górna Smugawa do Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885)
2-gi kurs – o godz. 740 z miejsca Lubień – Górna Smugawa do Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885)
2. przewóz uczniów ze szkoły:
1-szy kurs – o godz. 1240 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu i Przedszkola w Lubniu (budynek 513 i 885) do miejsca Lubień – Górna Smugawa
2-gi kurs o godz. 1420 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885) do miejsca Lubień – Górna Smugowa


Przewóz dzieci winien odbywać się autokarem zapewniającym bezpieczeństwo dowożonych dzieci. W ciągu jednego dnia autobus obsługujący trasy I i II pokonuje średnio 85,54 km. Dzienna długość trasy - TRASA - może ulec zmianie po ustaleniu podziału godzin w szkołach i przeszkolach. Zmianie może ulec również ilość kursów.


Zapewnienie bezpieczeństwa przewożonych dzieci tj. sprawowanie opieki wychowawczej, dopilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu miejsc oraz wysiadaniu, a także sprawdzanie stanu liczbowego przewożonych dzieci zgodnie z listą ustaloną przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych, należy do obowiązków Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 do 80% wartości zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są usługi transportu uczniów do Szkoły Podstawowej w Lubniu oraz uczniów do Przedszkola w Lubniu.

TRASA I – zapewniająca dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Lubniu i Przedszkola
w Lubniu busem na minimum 22 miejsc siedzących dla pasażerów.

1. przewóz uczniów do szkoły:
1-szy kurs – o godz. 720 z miejsca Lubień – Zarębki ( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach) do Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885)
2-gi kurs o godz. 735 z miejsca Lubień Zarębki ( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach) do Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885).
3-ci kurs o godz. 750 z miejsca Lubień – Zarębki ( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach) przez Zalas
do Przedszkola w Lubniu (budynek 513 i 885).


2. przewóz uczniów ze szkoły:
1-szy kurs o godz. 1240 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885) przez Zalas do miejsca Lubień –Zarębki ( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach).
2-gi kurs o godz. 1255 spod Przedszkola w Lubniu (budynek 513 i 885) do miejsca Lubień-Zarębki (rola Warzechowa k. sklepu na Zarębkach)
3-ci kurs o godz. 1420 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885) do miejsca Lubień – Zarębki
( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach).
4-ty kurs – o godz. 1510 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885) do miejsca Lubień – Zarębki
( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach).
5-ty kurs – o godz. 1525 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885) do miejsca Lubień –
Górna Smugawa.


Przewóz dzieci winien odbywać się busem zapewniającym bezpieczeństwo dowożonych dzieci.
W ciągu jednego dnia bus obsługujący trasę pokonuje średnio około 64,20 km.
Dzienna długość trasy – TRASA - może ulec zmianie po ustaleniu podziału godzin
w szkołach i przedszkolach. Zmianie może ulec również ilość kursów.

Zapewnienie bezpieczeństwa przewożonych dzieci tj. sprawowanie opieki wychowawczej, dopilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu miejsc oraz wysiadaniu, a także sprawdzanie stanu liczbowego przewożonych dzieci zgodnie z listą ustaloną przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych, należy do obowiązków Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 do 80% wartości zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że;
a) posiada właściwe, co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o Transporcie drogowym (. Dz. U z 2019 roku poz. 2140, z późn. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że;
a) dysponuje następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia publicznego:
Część 1: co najmniej jeden pojazd (autobus) z co najmniej 50 miejscami siedzącymi.
Część 2: co najmniej jeden pojazd (bus) z co najmniej 22 miejscami siedzącymi,
zgodnie z §22 ust.1 pkt.5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2019 roku, poz. 2560 ze zm.)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w projektowanych postanowieniach umowy.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3.Zamawiający informuje, że zmiana istotnych postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, może nastąpić
w następujących przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
2) - zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy
3) - zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie,
4) - zmianie uległy stawki podatku VAT,
5) - wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy te zmiany są korzystne
dla zamawiającego,
6) - siły wyższej,
7) - zmiana godzin wyjazdu pojazdów
8) - ograniczenia przedmiotu umowy przez Zamawiającego.
9) - zmianie uległy harmonogramy zajęć w placówkach oświatowych.
10) Ewentualne zmiany umowy zostaną wprowadzone Aneksem.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-16 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

specyfikacja warunków zamówienia z załącznikami jest integralną częścią niniejszego ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.