Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00294459/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zasłon przeciwśnieżnych do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,133879,f6d92d638e0b0fce95fb67eb13c11334.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zasłon przeciwśnieżnych do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20fac0b1-1bec-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343433
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090039/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa zasłon przeciwśnieżnych do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZU.372.114.2023.ak
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Dostawa RDW Biała Podlaska, obwód drogowy:• Od Janów Podlaski, ul. Nowa 1 – ilość 1000 mb
• od Łuków, ul. Łapiguz 112 - ilość 1000 mb
Zasłona przeciwśnieżna powinna być wykonana z tworzywa sztucznego. Zasłona powinna posiadać niejednakowego kształtu oka, które powinny być rozmieszczone nierównomiernie, tworząc efekt dodatkowego zawirowania wiatru niosącego śnieg. Zasłona przeciwśnieżna, umieszczona
w wymaganej odległości od korony drogi, nie powinna dopuszczać lub w dużym stopniu ograniczać nawiewanie śniegu na korpus drogowy.
Wymagania dotyczące dostawy:
• Termin realizacji dostawy – 40 dni od daty podpisania umowy
• Materiał - tworzywo sztuczne
• Wysokość zasłony 1,20 m
• Gramatura 780 g/mb [+(-)] 10 g/mb
• Rolki po 25,0 mb
• Gwarancja – powinna obejmować odporność na rozrywanie (przy niskich i wysokich temperaturach i podmuchach wiatru wiejącego z prędkością do 90 km/h przy prawidłowo założonej zasłonie tj. wg specyfikacji) i wykazywać odporność na promieniowanie UV.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Dostawa RDW Chełm, obwód drogowy:• od Chełm, ul. Szpitalna 53 – ilość 1000 mb
• od Krzczonów, ul. Żeromskiego 4 – ilość 3000 mb
Zasłona przeciwśnieżna powinna być wykonana z tworzywa sztucznego. Zasłona powinna posiadać niejednakowego kształtu oka, które powinny być rozmieszczone nierównomiernie, tworząc efekt dodatkowego zawirowania wiatru niosącego śnieg. Zasłona przeciwśnieżna, umieszczona
w wymaganej odległości od korony drogi, nie powinna dopuszczać lub w dużym stopniu ograniczać nawiewanie śniegu na korpus drogowy.
Wymagania dotyczące dostawy:
• Termin realizacji dostawy – 40 dni od daty podpisania umowy
• Materiał - tworzywo sztuczne
• Wysokość zasłony 1,20 m
• Gramatura 780 g/mb [+(-)] 10 g/mb
• Rolki po 25,0 mb
• Gwarancja – powinna obejmować odporność na rozrywanie (przy niskich i wysokich temperaturach i podmuchach wiatru wiejącego z prędkością do 90 km/h przy prawidłowo założonej zasłonie tj. wg specyfikacji) i wykazywać odporność na promieniowanie UV.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – Dostawa RDW Hrubieszów, obwód drogowy:• od Tyszowce, ul. Wielka 103 - ilość 3000 mb
Zasłona przeciwśnieżna powinna być wykonana z tworzywa sztucznego. Zasłona powinna posiadać niejednakowego kształtu oka, które powinny być rozmieszczone nierównomiernie, tworząc efekt dodatkowego zawirowania wiatru niosącego śnieg. Zasłona przeciwśnieżna, umieszczona
w wymaganej odległości od korony drogi, nie powinna dopuszczać lub w dużym stopniu ograniczać nawiewanie śniegu na korpus drogowy.
Wymagania dotyczące dostawy:
• Termin realizacji dostawy – 40 dni od daty podpisania umowy
• Materiał - tworzywo sztuczne
• Wysokość zasłony 1,20 m
• Gramatura 780 g/mb [+(-)] 10 g/mb
• Rolki po 25,0 mb
• Gwarancja – powinna obejmować odporność na rozrywanie (przy niskich i wysokich temperaturach i podmuchach wiatru wiejącego z prędkością do 90 km/h przy prawidłowo założonej zasłonie tj. wg specyfikacji) i wykazywać odporność na promieniowanie UV.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne
4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – Dostawa RDW Parczew, obwód drogowy:• od Ostrów Lubelski, ul. Lubartowska 62 – ilość 2000 mb
Zasłona przeciwśnieżna powinna być wykonana z tworzywa sztucznego. Zasłona powinna posiadać niejednakowego kształtu oka, które powinny być rozmieszczone nierównomiernie, tworząc efekt dodatkowego zawirowania wiatru niosącego śnieg. Zasłona przeciwśnieżna, umieszczona
w wymaganej odległości od korony drogi, nie powinna dopuszczać lub w dużym stopniu ograniczać nawiewanie śniegu na korpus drogowy.
Wymagania dotyczące dostawy:
• Termin realizacji dostawy – 40 dni od daty podpisania umowy
• Materiał - tworzywo sztuczne
• Wysokość zasłony 1,20 m
• Gramatura 780 g/mb [+(-)] 10 g/mb
• Rolki po 25,0 mb
• Gwarancja – powinna obejmować odporność na rozrywanie (przy niskich i wysokich temperaturach i podmuchach wiatru wiejącego z prędkością do 90 km/h przy prawidłowo założonej zasłonie tj. wg specyfikacji) i wykazywać odporność na promieniowanie UV.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 – Dostawa RDW Zamość, obwód drogowy:• od Józefów, ul. Batalionów Chłopskich 84 – ilość 1000 mb
• od Biłgoraj, ul. Krzeszowska 71 – ilość 1000 mb
Zasłona przeciwśnieżna powinna być wykonana z tworzywa sztucznego. Zasłona powinna posiadać niejednakowego kształtu oka, które powinny być rozmieszczone nierównomiernie, tworząc efekt dodatkowego zawirowania wiatru niosącego śnieg. Zasłona przeciwśnieżna, umieszczona
w wymaganej odległości od korony drogi, nie powinna dopuszczać lub w dużym stopniu ograniczać nawiewanie śniegu na korpus drogowy.
Wymagania dotyczące dostawy:
• Termin realizacji dostawy – 40 dni od daty podpisania umowy
• Materiał - tworzywo sztuczne
• Wysokość zasłony 1,20 m
• Gramatura 780 g/mb [+(-)] 10 g/mb
• Rolki po 25,0 mb
• Gwarancja – powinna obejmować odporność na rozrywanie (przy niskich i wysokich temperaturach i podmuchach wiatru wiejącego z prędkością do 90 km/h przy prawidłowo założonej zasłonie tj. wg specyfikacji) i wykazywać odporność na promieniowanie UV.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23124,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETPLAST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871793663
7.3.3) Ulica: Rynek 1
7.3.4) Miejscowość: Złoty Stok
7.3.5) Kod pocztowy: 57-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46248,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETPLAST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871793663
7.3.3) Ulica: Rynek 1
7.3.4) Miejscowość: Złoty Stok
7.3.5) Kod pocztowy: 57-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33210 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34686,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33210,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETPLAST Sp. z .o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871793663
7.3.3) Ulica: Rynek 1
7.3.4) Miejscowość: Złoty Stok
7.3.5) Kod pocztowy: 57-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33210,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23124,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETPLAST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871793663
7.3.3) Ulica: Rynek 1
7.3.4) Miejscowość: Złoty Stok
7.3.5) Kod pocztowy: 57-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23124,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETPLAST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871793663
7.3.3) Ulica: Rynek 1
7.3.4) Miejscowość: Złoty Stok
7.3.5) Kod pocztowy: 57-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa pościeli wielorazowego użytku - 6 zadań
- Dostawa umundurowania specjalnego i służbowego dla KM PSP w Lublinie
- DOSTAWA SYSTEMU ZAMKNIĘTEGO DO POBIERANIA PRÓBEK KRWI ŻYLNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNYMI AKCESORIAMI, TECHNIKĄ PRÓŻNIOWĄ.
- Dostawa przetworów mlecznych
- Dostawa substancji recepturowych i pozostałego asortymentu do receptury - 2 zadania
- budowa obiektu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Berylowej 7 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.