eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa zasłon przeciwśnieżnych do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zasłon przeciwśnieżnych do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,133879,f6d92d638e0b0fce95fb67eb13c11334.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zasłon przeciwśnieżnych do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20fac0b1-1bec-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090039/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Dostawa zasłon przeciwśnieżnych do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZU.372.114.2023.ak

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – Dostawa RDW Biała Podlaska, obwód drogowy:
• Od Janów Podlaski, ul. Nowa 1 – ilość 1000 mb
• od Łuków, ul. Łapiguz 112 - ilość 1000 mb
Zasłona przeciwśnieżna powinna być wykonana z tworzywa sztucznego. Zasłona powinna posiadać niejednakowego kształtu oka, które powinny być rozmieszczone nierównomiernie, tworząc efekt dodatkowego zawirowania wiatru niosącego śnieg. Zasłona przeciwśnieżna, umieszczona
w wymaganej odległości od korony drogi, nie powinna dopuszczać lub w dużym stopniu ograniczać nawiewanie śniegu na korpus drogowy.
Wymagania dotyczące dostawy:
• Termin realizacji dostawy – 40 dni od daty podpisania umowy
• Materiał - tworzywo sztuczne
• Wysokość zasłony 1,20 m
• Gramatura 780 g/mb [+(-)] 10 g/mb
• Rolki po 25,0 mb
• Gwarancja – powinna obejmować odporność na rozrywanie (przy niskich i wysokich temperaturach i podmuchach wiatru wiejącego z prędkością do 90 km/h przy prawidłowo założonej zasłonie tj. wg specyfikacji) i wykazywać odporność na promieniowanie UV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Dostawa RDW Chełm, obwód drogowy:
• od Chełm, ul. Szpitalna 53 – ilość 1000 mb
• od Krzczonów, ul. Żeromskiego 4 – ilość 3000 mb
Zasłona przeciwśnieżna powinna być wykonana z tworzywa sztucznego. Zasłona powinna posiadać niejednakowego kształtu oka, które powinny być rozmieszczone nierównomiernie, tworząc efekt dodatkowego zawirowania wiatru niosącego śnieg. Zasłona przeciwśnieżna, umieszczona
w wymaganej odległości od korony drogi, nie powinna dopuszczać lub w dużym stopniu ograniczać nawiewanie śniegu na korpus drogowy.
Wymagania dotyczące dostawy:
• Termin realizacji dostawy – 40 dni od daty podpisania umowy
• Materiał - tworzywo sztuczne
• Wysokość zasłony 1,20 m
• Gramatura 780 g/mb [+(-)] 10 g/mb
• Rolki po 25,0 mb
• Gwarancja – powinna obejmować odporność na rozrywanie (przy niskich i wysokich temperaturach i podmuchach wiatru wiejącego z prędkością do 90 km/h przy prawidłowo założonej zasłonie tj. wg specyfikacji) i wykazywać odporność na promieniowanie UV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne

4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – Dostawa RDW Hrubieszów, obwód drogowy:
• od Tyszowce, ul. Wielka 103 - ilość 3000 mb
Zasłona przeciwśnieżna powinna być wykonana z tworzywa sztucznego. Zasłona powinna posiadać niejednakowego kształtu oka, które powinny być rozmieszczone nierównomiernie, tworząc efekt dodatkowego zawirowania wiatru niosącego śnieg. Zasłona przeciwśnieżna, umieszczona
w wymaganej odległości od korony drogi, nie powinna dopuszczać lub w dużym stopniu ograniczać nawiewanie śniegu na korpus drogowy.
Wymagania dotyczące dostawy:
• Termin realizacji dostawy – 40 dni od daty podpisania umowy
• Materiał - tworzywo sztuczne
• Wysokość zasłony 1,20 m
• Gramatura 780 g/mb [+(-)] 10 g/mb
• Rolki po 25,0 mb
• Gwarancja – powinna obejmować odporność na rozrywanie (przy niskich i wysokich temperaturach i podmuchach wiatru wiejącego z prędkością do 90 km/h przy prawidłowo założonej zasłonie tj. wg specyfikacji) i wykazywać odporność na promieniowanie UV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne

4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 – Dostawa RDW Parczew, obwód drogowy:
• od Ostrów Lubelski, ul. Lubartowska 62 – ilość 2000 mb
Zasłona przeciwśnieżna powinna być wykonana z tworzywa sztucznego. Zasłona powinna posiadać niejednakowego kształtu oka, które powinny być rozmieszczone nierównomiernie, tworząc efekt dodatkowego zawirowania wiatru niosącego śnieg. Zasłona przeciwśnieżna, umieszczona
w wymaganej odległości od korony drogi, nie powinna dopuszczać lub w dużym stopniu ograniczać nawiewanie śniegu na korpus drogowy.
Wymagania dotyczące dostawy:
• Termin realizacji dostawy – 40 dni od daty podpisania umowy
• Materiał - tworzywo sztuczne
• Wysokość zasłony 1,20 m
• Gramatura 780 g/mb [+(-)] 10 g/mb
• Rolki po 25,0 mb
• Gwarancja – powinna obejmować odporność na rozrywanie (przy niskich i wysokich temperaturach i podmuchach wiatru wiejącego z prędkością do 90 km/h przy prawidłowo założonej zasłonie tj. wg specyfikacji) i wykazywać odporność na promieniowanie UV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 – Dostawa RDW Zamość, obwód drogowy:
• od Józefów, ul. Batalionów Chłopskich 84 – ilość 1000 mb
• od Biłgoraj, ul. Krzeszowska 71 – ilość 1000 mb
Zasłona przeciwśnieżna powinna być wykonana z tworzywa sztucznego. Zasłona powinna posiadać niejednakowego kształtu oka, które powinny być rozmieszczone nierównomiernie, tworząc efekt dodatkowego zawirowania wiatru niosącego śnieg. Zasłona przeciwśnieżna, umieszczona
w wymaganej odległości od korony drogi, nie powinna dopuszczać lub w dużym stopniu ograniczać nawiewanie śniegu na korpus drogowy.
Wymagania dotyczące dostawy:
• Termin realizacji dostawy – 40 dni od daty podpisania umowy
• Materiał - tworzywo sztuczne
• Wysokość zasłony 1,20 m
• Gramatura 780 g/mb [+(-)] 10 g/mb
• Rolki po 25,0 mb
• Gwarancja – powinna obejmować odporność na rozrywanie (przy niskich i wysokich temperaturach i podmuchach wiatru wiejącego z prędkością do 90 km/h przy prawidłowo założonej zasłonie tj. wg specyfikacji) i wykazywać odporność na promieniowanie UV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne

4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23124,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETPLAST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871793663

7.3.3) Ulica: Rynek 1

7.3.4) Miejscowość: Złoty Stok

7.3.5) Kod pocztowy: 57-250

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46248,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETPLAST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871793663

7.3.3) Ulica: Rynek 1

7.3.4) Miejscowość: Złoty Stok

7.3.5) Kod pocztowy: 57-250

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33210 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34686,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETPLAST Sp. z .o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871793663

7.3.3) Ulica: Rynek 1

7.3.4) Miejscowość: Złoty Stok

7.3.5) Kod pocztowy: 57-250

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23124,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETPLAST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871793663

7.3.3) Ulica: Rynek 1

7.3.4) Miejscowość: Złoty Stok

7.3.5) Kod pocztowy: 57-250

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23124,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETPLAST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871793663

7.3.3) Ulica: Rynek 1

7.3.4) Miejscowość: Złoty Stok

7.3.5) Kod pocztowy: 57-250

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.