eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodziczno › Dostępna gmina Grodziczno



Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostępna gmina Grodziczno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grodziczno

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Grodziczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodziczno 17a

1.5.2.) Miejscowość: Grodziczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-324

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 564729722

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: benia@grodziczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_grodziczno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostępna gmina Grodziczno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3859bcb2-1586-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005337/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostępna gmina Grodziczno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowe zamówienie jest dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279502

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12089,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia dotyczy usługi w ramach części nr 1 przedmiotu zamówienia pod nazwą: „Dostępna Gmina Grodziczno”.

Lp.
Przedmiot zamówienia Wymagane minimalne Ilość
1 2 3 4
1 Dodanie napisów do filmów umieszczonych na stronie internetowej Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowane napisów dla osób głuchych w postaci usługi zamkniętej, czyli możliwej do włączenia i wyłączenia. Pozwoli to na zapoznanie się z ich treścią osobom z niepełnosprawnością słuchu lub słabo znającym język polski.
Kluczowe jest m.in. zachowanie całości znaczenia wypowiedzi i prawidłowe ich dzielenie międzywyrazowe, tak aby zachować sens podczas wyświetlania na ekranie poszczególnych wersów.
Tekst należy poddać przekształceniu słowa mówionego w tekst, by był on pozbawiony zbędnych wtrąceń, przerywników, powtórzeń, a także błędów składniowych czy gramatycznych (oczywiście bez zmiany sensu wypowiedzi).
Transkrypcji zostanie poddane łącznie ok. 7,5 godz. nagrań zgodnie z listą przedstawioną przez Zamawiającego. 1 godz. budżetowa to 1 godzina robocza tłumaczenia. Godzina pracy nanoszenia napisów odpowiada 15 minutom filmu.
Gwarancja: minimum 12 miesięcy 30godz.
2 Przygotowanie wybranych dokumentów w tekście łatwym do czytania (ETR) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:

Materiały źródłowe mają 10 stron standardowych.

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie wybranych dokumentów w tekście łatwym do czytania. Przygotowany tekst musi obejmować zasady stosowania składni, skrótów, gramatyki i prezentacji wizualnej. Tak aby przygotowane dokumenty były zrozumiałe dla większej grupy odbiorców. Posiadać odpowiedni krój oraz wielkość czcionki. Zawierać ilustracje (zdjęcia, rysunki lub symbole). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji materiałów do formatu ETR przeznaczonego dla osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Materiały źródłowe mają 10 stron standardowych. Składają się na nie m.in. informacje o działalności, procedury działania, informacje o uprawnieniach i dofinansowaniach. Przedmiotem zamówienia jest również stworzenie opisu instytucji w tekście łatwym do czytania i rozumienia ETR.
Na proces przygotowania takiego tekstu składają się następujące czynności:
- Przygotowanie formularza do opisu
- konsultacja z osobą niepełnosprawną intelektualnie
- redakcja tekstu;
- przygotowanie pliku dostępnego cyfrowo
Stworzony tekst musi być zgodny z Europejskimi standardami przygotowania tekstu łatwego do czytania i zrozumienia.
Gwarancja: minimum 12 miesięcy 10stron

4.5.3.) Główny kod CPV: 79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu

4.5.5.) Wartość części: 9889,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy w ramach części nr 2 przedmiotu zamówienia pod nazwą: „Dostępna Gmina Grodziczno”.

Lp.
Przedmiot zamówienia Wymagane minimalne Ilość
1 2 3 4
1 Awizacja głosowa w windzie Dostawa i montaż awizacji głosowej w windzie spełniającej poniższe kryteria:

Dźwig windy leży wyposażyć w system awizacji głosowej, zamontowany w kabinie w panelu dyspozycji,

System musi współpracować ze sterownikiem Arkel Arcode

• System musi zawierać powiadomienia głosowe o: położeniu kabiny-poziomie przystanku, na którym znajduje się kabina oraz otwieraniu i zamykaniu drzwi wraz z sygnałem dojazdu na przystanek oraz o funkcjach dodatkowych typu: pożar, przeciążenie kabiny, zablokowana kurtyna świetlna itp.

Gwarancja: minimum 24 miesiące 1szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.5.) Wartość części: 2200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10971,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UXMINING Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652575713

7.3.3) Ulica: Eugeniusza Kwiatkowskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2583,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2583,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2583,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WARMLIFT BARTCZAK CHOROMAŃSKI Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739375654

7.3.3) Ulica: Augustowska 14

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-683

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2583,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.