Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00320859/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem jako doposażenia bazy dydaktycznej szkół w Łomży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 2 w Łomży
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000833295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 16
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppplomza@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lcre-lomza.webd.pl/ppp2.webd.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem jako doposażenia bazy dydaktycznej szkół w Łomży2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcac5126-2499-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00193049/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu IT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320859/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPP2/RPOWP/K14/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 329381,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt komputerowy do Technikum nr 6 w Łomży4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 67668,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt komputerowy do Technikum nr 5 w Łomży4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 106878,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt komputerowy do Technikum nr 7 w Łomży4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 56891,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ćwiczeniowe zestawy komputerowe do Technikum nr 5 w Łomży4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 97943,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie, w myśl przepisu art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, umowa podlega unieważnieniu m. in. w przypadku, gdy zamawiający udzieli zamówienia z naruszeniem przepisów Pzp. Natomiast wg art. 222 ust 1 ww. ustawy otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 25 sierpnia 2022 r. (2022/BZP 00235791/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem jako doposażenia bazy dydaktycznej szkół w Łomży – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 25 sierpnia 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin otwarcia ofert wyznaczony został na dzień 02 września 2022 r. (piątek) do godz. 14:00. Z uwagi na zaistnienie okoliczności technicznych i organizacyjnych Zamawiający nie miał możliwości dokonania otwarcia ofert w wyznaczonym terminie ani następnego dnia po upływie terminu składania ofert. Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można powtórzyć ani naprawić, gdyż jest jednorazową czynnością faktyczną zamawiającego, stwierdzić należy, że brak otwarcia ofert w wyznaczonym terminie stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania oraz ważność zawartej umowy. Mając na uwadze powyższe zamawiający jest zobligowany do unieważnienia procedury na podstawie art. 255 pkt 6 p.z.p., który znajduje zastosowanie wówczas, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie informuję, że Zamawiający zaniechał czynności otwarcia ofert nie przystępując do ich deszyfracji.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie, w myśl przepisu art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, umowa podlega unieważnieniu m. in. w przypadku, gdy zamawiający udzieli zamówienia z naruszeniem przepisów Pzp. Natomiast wg art. 222 ust 1 ww. ustawy otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 25 sierpnia 2022 r. (2022/BZP 00235791/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem jako doposażenia bazy dydaktycznej szkół w Łomży – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 25 sierpnia 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin otwarcia ofert wyznaczony został na dzień 02 września 2022 r. (piątek) do godz. 14:00. Z uwagi na zaistnienie okoliczności technicznych i organizacyjnych Zamawiający nie miał możliwości dokonania otwarcia ofert w wyznaczonym terminie ani następnego dnia po upływie terminu składania ofert. Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można powtórzyć ani naprawić, gdyż jest jednorazową czynnością faktyczną zamawiającego, stwierdzić należy, że brak otwarcia ofert w wyznaczonym terminie stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania oraz ważność zawartej umowy. Mając na uwadze powyższe zamawiający jest zobligowany do unieważnienia procedury na podstawie art. 255 pkt 6 p.z.p., który znajduje zastosowanie wówczas, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie informuję, że Zamawiający zaniechał czynności otwarcia ofert nie przystępując do ich deszyfracji.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie, w myśl przepisu art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, umowa podlega unieważnieniu m. in. w przypadku, gdy zamawiający udzieli zamówienia z naruszeniem przepisów Pzp. Natomiast wg art. 222 ust 1 ww. ustawy otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 25 sierpnia 2022 r. (2022/BZP 00235791/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem jako doposażenia bazy dydaktycznej szkół w Łomży – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 25 sierpnia 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin otwarcia ofert wyznaczony został na dzień 02 września 2022 r. (piątek) do godz. 14:00. Z uwagi na zaistnienie okoliczności technicznych i organizacyjnych Zamawiający nie miał możliwości dokonania otwarcia ofert w wyznaczonym terminie ani następnego dnia po upływie terminu składania ofert. Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można powtórzyć ani naprawić, gdyż jest jednorazową czynnością faktyczną zamawiającego, stwierdzić należy, że brak otwarcia ofert w wyznaczonym terminie stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania oraz ważność zawartej umowy. Mając na uwadze powyższe zamawiający jest zobligowany do unieważnienia procedury na podstawie art. 255 pkt 6 p.z.p., który znajduje zastosowanie wówczas, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie informuję, że Zamawiający zaniechał czynności otwarcia ofert nie przystępując do ich deszyfracji.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie, w myśl przepisu art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, umowa podlega unieważnieniu m. in. w przypadku, gdy zamawiający udzieli zamówienia z naruszeniem przepisów Pzp. Natomiast wg art. 222 ust 1 ww. ustawy otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 25 sierpnia 2022 r. (2022/BZP 00235791/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem jako doposażenia bazy dydaktycznej szkół w Łomży – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 25 sierpnia 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin otwarcia ofert wyznaczony został na dzień 02 września 2022 r. (piątek) do godz. 14:00. Z uwagi na zaistnienie okoliczności technicznych i organizacyjnych Zamawiający nie miał możliwości dokonania otwarcia ofert w wyznaczonym terminie ani następnego dnia po upływie terminu składania ofert. Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można powtórzyć ani naprawić, gdyż jest jednorazową czynnością faktyczną zamawiającego, stwierdzić należy, że brak otwarcia ofert w wyznaczonym terminie stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania oraz ważność zawartej umowy. Mając na uwadze powyższe zamawiający jest zobligowany do unieważnienia procedury na podstawie art. 255 pkt 6 p.z.p., który znajduje zastosowanie wówczas, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie informuję, że Zamawiający zaniechał czynności otwarcia ofert nie przystępując do ich deszyfracji.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Remont chodników w ciągu dróg powiatowych nr 1946B i 1953B w m. Szczepankowo
- Dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
- Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia oraz monitorowania sygnałów alarmowych Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rej. w Grajewie, Sądu Rej. w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rej. w Zambrowie.
- Świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano - instalacyjnych związanych z wymianą stolarki okiennej w Pawilonie H.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1909B o dł. ok. 0,55 km w obrębie m. Grzymały, gm. Nowogród (II postępowanie)
- Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy wraz z rozbudową budynku położonego przy ulicy Spółdzielczej 74 w Łomży na potrzeby Mediateki
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
- Przedłużenie i rozszerzenie licencji na posiadane oprogramowanie - 3 pakiety.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.