eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa sprzętu do badań endoskopowych i urologicznych



Ogłoszenie z dnia 2022-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do badań endoskopowych i urologicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.nowosadko@szpital.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.suwalki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu do badań endoskopowych i urologicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2c576a6-0801-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005252/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa sprzętu do badań endoskopowych i urologicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272485/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26/TP/MN/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Kleszcze do usuwania ciał obcych wielorazowe, typu "aligator", duże szczęki, do kanałów roboczych śr. 2,8 mm, długość 230 cm szt. 2
2 Kleszcze do usuwania ciał obcych wielorazowe, typu "zęby szczura", duże szczęki, do kanałów roboczych śr. 2,8 mm, długość 230 cm szt. 2
3 Kleszcze do usuwania ciał obcych wielorazowe, typu "nożyczki papuzie", do kanałów roboczych śr. 2,8 mm, długość 230 cm szt. 2
4 Kleszcze do usuwania ciał obcych wielorazowe typu chwytak 3 ramienny ostry, do kanałów roboczych śr. 2,8 mm, długość 230 cm szt. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.5.5.) Wartość części: 9108,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Monopolarna, elastyczna sonda argonowa wielorazowego użytku, długość 1,5m, Ø1,5mm, wypływ gazu osiowy, zaokrąglona końcówka ceramiczna, sonda ze skalą, wtyczka płaska; przeznaczenie do min. 20 cykli sterylizacji szt. 2
2 Monopolarna, elastyczna sonda argonowa wielorazowego użytku, długość 2,2m, Ø2,3mm, wypływ gazu osiowy, zaokrąglona końcówka ceramiczna, sonda ze skalą, wtyczka płaska; przeznaczenie do min. 20 cykli sterylizacji szt. 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.5.5.) Wartość części: 10810,58 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Klipsownica obrotowa, dł. 230 cm, maks. śr. części wprowadzanej 2,75 mm, do kanałów roboczych 2,8 mm, kompatybilne z modelem HX-110UR Olympus szt 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.5.5.) Wartość części: 2592,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Ureterorenoskop typ kompaktowy, optyka zintegrowana, wymiar maksymalny części roboczej 9.9 Charr, początkowy/dystalny maksimum 8 Charr, co najmniej jeden kanał roboczy na wprost dla instrumentów minimum 5 Charr, możliwość niezależnego wprowadzenia minimum dwóch instrumentów/cewników/sond minimum 3 Charr, wymiar wewnętrzny kanału minimum 5,1x6,1 Charr. Kąt patrzenia optyki 10-15 stopni, długość robocza 430-450 mm, całkowita 550-600 mm. szt. 5
2 Optyka do resektora, kąt patrzenia 30 stopni, średnica 4 mm, długość optyki 300-310 mm szt. 3
3 Optyka tzw. krzesełkowa do morcelatora, kąt patrzenia 0°, z portem roboczym do wprowadzenia frezu szt. 1
4 Kleszczyki biopsyjne optyczne łyżeczkowe dla płaszczy cystoskopowych od 19,5 wspólpracujące z optyką 0 st. szt. 1
5 Łącznik do współpracy płaszczy resektoskopowych z kleszczykami i nożyczkami optycznymi szt. 1
6 Elektroda wielorazowa autoklawowalna dedykowana do oferowanych płaszczy resekcyjnych typ pętla tnąca, wyposażona w tzw. saneczki - stabilny prowadnik elektrody zapewniający precyzyjne cięcie szt. 20
7 Elektroda wielorazowa autoklawowalna dedykowana do oferowanych płaszczy resekcyjnych typ wałeczkowa, wyposażona w tzw. saneczki - stabilny prowadnik elektrody zapewniający precyzyjne cięcie prowadnik elektrody zapewniający precyzyjne cięcie szt. 20
8 Elektroda wielorazowa autoklawowalna dedykowana do oferowanych płaszczy resekcyjnych typ kulkowa, wyposażona w tzw. saneczki - stabilny prowadnik elektrody zapewniający precyzyjne cięcie szt. 20
9 Płaszcz zewnętrzny maksimum 24 Charr.. z dziurkami irygacyjnymi i bruzdami podłużnymi tzw. „ryflowaniem”, oraz z dwoma przyłączami typu luer z kranikami regulującymi dopływ/odpływ, przyłącza wyposażone w wymienne kraniki z tworzywa wpinane zatrzaskowo. szt. 2
10 Płaszcz wewnętrzny minimum 22 Charr.., , z systemem zapięcia zatrzaskowego do uchwytu / napędu, ukośna dystalna końcówka płaszcza wykonana z czarnego materiału ceramicznego umożliwiająca stosowanie skupionego strumienia irygacyjnego i zapobiegająca odbijaniu światła. szt. 3
11 Obturator szt. 1
12 Element roboczy tzw. napęd elektrod , aktywny, współpracujący z optyką 30°, automatyczne i intuicyjne mocowanie elektrody dzięki zamkowi zatrzaskowemu, złącze tzw. bagnetowe dla bezpiecznego połączenia optyki i elementu roboczego szt. 1
13 Światłowód do optyki, długość minimum 2300 mm średnica wiązki światłowodowej 2,5-3 mm. wpinany na klik/zatrzask ,wymienna końcówka do zapięcia optyki szt. 2
14 Uszczelki do kanału cystoskopowego w op min 10 szt do naarzędzi 5 FR szt. 2
15 Uszczeki do kanału cystoskopowego w op min 10 szt do narzędzi 7 FR szt. 2
16 Membrana uszczelniająca do ureterorenoskopu , żółta, tzw. zastawkowa szt. 4
17 Wkład roboczy wraz z płaszczem do kleszczyków chwytających (ząb myszy), średnica 4 Fr, dł. robocza 500-550 mm szt. 20
18 Uchwyt do modułowych małych kleszczyków HySafe z zabezpieczeniem przed przeciążeniem szt. 5
19 Wkład roboczy z płaszczem HySafe, typ "aligator", długość robocza 500-550 mm, średnica 5 Fr. szt. 10
21 Włókno do lasera 272 µm, wielorazowe szt. 15
22 Włókno do lasera 550 µm, wielorazowe szt. 15
23 Płaszcz wewnętrzny dedykowany do enukleacji i pracy z laserem minimum 24 Fr., ze specjalnie pogrubioną, dystalną końcówką ze stali nierdzewnej, z systemem zapięcia zatrzaskowego do uchwytu/napędu szt. 1
24 Płaszcz zewnętrzny maksimum 26 Charr.. z dziurkami irygacyjnymi i bruzdami podłużnymi tzw. „ryflowaniem”, oraz z dwoma przyłączami typu luer z kranikami regulującymi dopływ/odpływ, przyłącza wyposażone w wymienne kraniki z tworzywa wpinane zatrzaskowo. szt. 1
25 Uchwyt/napęd laser resektora roboczy tzw. zamknięty z niezależnym uchwytem na kciuk z portem wprowadzenia włókna laserowego szt. 2
26 Frez morcelatora, jednorazowego użytku, średnica 4,5-4,85 mm, długość robocza 325-375 mm, opakowanie zawierajace min 3 szt. szt. 10
27 Frez morcelatora, wielokrotnego użytku, średnica 4,5-4,85 mm, długość robocza 325-375 mm szt. 10
28 Zestaw drenów jednorazowych do pompy Piranha (1op. = 10 szt.) szt. 20
29 Pojemnik zatrzymujący kawałki tkanki do badania laboratoryjnego, zakładany na pojemnik na odessany płyn, jednorazowy (1op. = 10 szt.) szt. 20
30 Filtr do łącza próżniowego, jednorazowy, (1op. = 10 szt.) szt. 5
31 Rurka prowadząca do włókna laserowego 600µm – koniec dystalny ścięty szt. 1
32 Rurka prowadząca z pierścieniem w części dystalnej do włókna laserowego 600 µm szt. 1
33 Rurka prowadząca do włókna laserowego 600µm szt. 1
34 Płaszcz cystoskopowy 20-21 Charr., umożliwiający pracę narzędziami minimum 10 Charr. lub 2 x 6 Charr. , płaszcz z dwoma przyłączami typu luer z kranikami regulującymi dopływ/odpływ, przyłącza wyposażone w wymienne kraniki z tworzywa wpinane zatrzaskowo. szt. 2
35 Płaszcz cystoskopowy 19-19,5 Charr., umożliwiający pracę narzędziami minimum 7 Charr. lub 2 x 5 Charr. , płaszcz z dwoma przyłączami typu luer z kranikami regulującymi dopływ/odpływ, przyłącza wyposażone w wymienne kraniki z tworzywa wpinane zatrzaskowo. szt. 1
36 Mostek/łącznik płaszcz cystoskopowy-optyka do cystoskopii diagnostycznej z dpoprtem do wprowadzenia instrumentów. Port wyposażony w wymieny kranik z tworzywa wpinane zatrzaskowo. szt. 3
37 Optyka 4 mm, kąt patrzenia 30 stopni , optyka autoklawowalna z cyfrowym oznaczeniem zalecanej wiązki światłowodowej światłowodu szt. 2
38 Strzykawka urologiczna, dopęcherzowa (żaneta) 150 ml ze stałym stożkiem,dł. 248 mm, wielorazowa szt. 1
39 Zapasowy cylinder strzykawki dopęcherzowej 150 ml (typ żaneta 822.31 i 822.40) szt. 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.5.5.) Wartość części: 560601,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Pętla tnąca, zagięta, monopolarna, 24/26 Fr., op 6 szt. szt 4
2 Elektroda koagulacyjna, kulka śr. 3 mm, monopolarna, 24/26 Fr., op 6 szt. szt 2
3 Elektroda koagulacyjna, kulka śr. 5 mm, monopolarna, 24/26 Fr., op 6 szt. szt 2
4 Nóż zimny do uretrotomu, ostrze okrągłe, op. 6 szt. szt 1
5 Łącznik cystoskop-optyka, z jednym zamykanym kanałem instrumentowym szt 10
6 Płaszcz cystoskopowy 20 Fr., z dwoma przyłączami LUER-Lock, z obturatorem 27026CO szt 4
7 Płaszcz cystoskopowy 19 Fr., z dwoma przyłączami LUER-Lock, z obturatorem 27026DO szt 4
8 Płaszcz cystoskopowy 17 Fr., z dwoma przyłączami LUER-Lock, z obturatorem 27026UO szt 4
9 Element pracujący resektoskopu, monopolarny, bierny szt 1
10 Element pracujący resektoskopu, monopolarny, aktywny szt 1
11 Kleszcze optyczne biopsyjne, obie bransze ruchome, do zast. z optyką 27005AA/AIA//BA/BIA/FA/FIA szt 7
12 Kleszcze optyczne biopsyjne, obie bransze ruchome, do zast. z optyką 27005AA/AIA//BA/BIA/FA/FIA szt 3
13 Pojemnik plastikowy do sterylizacji i przechowywania optyk, perforowany, wym. zew. 446 x 90 x 45 mm szt 5
14 Optyka HOPKINS 0st, śr. 4 mm, dł. 30 cm, autoklawowalna szt 4
15 Optyka HOPKINS 30st;, śr. 4 mm, dł. 30 cm, autoklawowalna szt 7
16 Optyka HOPKINS 70st, śr. 4 mm, dł. 30 cm, autoklawowalna szt 2
17 Optyka HOPKINS 12st, śr. 4 mm, dł. 30 cm, autoklawowalna szt 2
18 Kleszcze chwytające, do dużych kamieni, 4 Fr., dł. 60 cm, obie bransze ruchome szt 12
19 Optyka HOPKINS 30 st. śr. 2,9 mm, dł. 30 cm, autoklawowalna szt 1
20 Kleszcze chwytająco-biopsyjne, półsztywne, obie bransze ruchome, 5 Fr., dł. 34 cm szt 2
21 Nożyczki ostro zakończone, półsztywne, jedno ostrze ruchome, 5 Fr., dł. 34 cm szt 1
22 Nożyczki tępo zakończone, półsztywne, jedno ostrze ruchome, 5 Fr., dł. 34 cm szt 1
23 Światłowód, śr. 3,5 mm, dł. 230 cm szt 1
24 Uszczelka kanału instrumentowego, z otworem o śr. 0,8 mm, opk. 10 szt. szt 1
25 Dren insuflacyjny, silikonowy, nadający się do sterylizacji, do zast. z KS ENDOFLATOR 40 i 50 szt 1
26 Filtr, do insuflatorów KARL STORZ Electronic ENDOFLATOR, THERMOFLATOR, ENDOFLATOR 40, ENDOFLATOR 50, sterylny, op 25 szt. szt 4
27 Dren ssący, silikonowy, nadający się do sterylizacji, do zast. z pompą HAMOU Endomat 26331120 szt 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.5.5.) Wartość części: 351350,88 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Wielorazowe włókno światłowodowe śr. 365 μm. Włókno światłowodowe przystosowane do sterylizacji plazmowej lub w autoklawie szt 3
2 Wielorazowe włókno światłowodowe śr. 272 μm. Włókno światłowodowe przystosowane do sterylizacji plazmowej lub w autoklawie szt 3
3 Wielorazowe włókno światłowodowe śr. 550 μm. Włókno światłowodowe przystosowane do sterylizacji plazmowej lub w autoklawie szt. 3
4 Obieraczka lub nożyk do włókien laserowych o średnicach 0,12-0,4µm lub 0,3 - 1,0 µm szt 2
5 Okulary ochronne dla długości fali 2100 nm szt 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.5.5.) Wartość części: 27264,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6430,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6430,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDLEADER ŁUKASZ KRUCK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591829275

7.3.3) Ulica: Łabiszyńska 2/102

7.3.4) Miejscowość: Olimpin

7.3.5) Kod pocztowy: 86-061

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6430,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10810,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11664,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10810,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOWA International Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773104679

7.3.3) Ulica: Złotkowo, ul. Obornicka 10

7.3.4) Miejscowość: Suchy Las

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10810,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 559980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 559980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692255563

7.3.3) Ulica: Wenedów 2

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 559980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351350,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351350,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351350,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karl Storz Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312655205

7.3.3) Ulica: Bojkowska 47

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351350,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27264,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27264,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27264,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VARIMED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990202964

7.3.3) Ulica: TADEUSZA KOŚCIUSZKI 115/4U

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 50-442

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27264,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.